Ο Μήνας της Μόδας για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 έχει ξεκινήσει. Πρώτη στάση στον χάρτη των μεγαλουπόλεων είναι η Νέα Υόρκη. Μία σειρά από σχεδιαστές, ανάμεσα τους οι Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Alaïa και Khaite έχουν παρουσιάσει τις συλλογές τους, αναδεικνύοντας από τώρα τις τάσεις που θα κυριαρχήσουν τους επόμενους μήνες.
Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και ανακαλύψτε τα highlights που έχουμε ξεχωρίσει μέχρι στιγμής!
Alaïa
Για να παρουσιάσει το show του στη Νέα Υόρκη, ο οίκος Alaïa επέλεξε μία εμβληματική τοποθεσία, το μουσείο Guggenheim, του οποίου η ράμπα Frank Lloyd Wright λειτούργησε ως περίτεχνη πασαρέλα για ένα καστ μοντέλων που περιλάμβανε την Kendall Jenner και τη Vittoria Ceretti. Ήταν η πρώτη φορά που το μουσείο φιλοξένησε επίδειξη μόδας, ωστόσο ο Alaïa δεν είναι ξένος στην πόλη. Ο ίδιος ο Azzedine Alaïa παρουσίασε την πρώτη του επίδειξη στη Νέα Υόρκη στο Bergdorf Goodman το 1982. Λίγα χρόνια αργότερα, μια άλλη επίδειξη που γιόρταζε τη σειρά των έργων του φιλοξενήθηκε στο Palladium NYC, γνωστή ως Palladium Show, σε συνεργασία με τον σκηνοθέτη Jean-Paul Goude.
Στο front row της επίδειξης βρέθηκε και η Rihanna, με ένα στράπλες φόρεμα Alaïa με ουρά, η οποία μαγνήτισε τα βλέμματα. Ενώ εκείνη κοίταζε επιδοκιμαστικά, ο Mulier έβαλε τη δική του πινελιά στα καθιερωμένα του οίκου: φορέματα με κουκούλα και μίνι φούστες με άφθονες πτυχώσεις. Πειραματίστηκε με τον όγκο και την αφαίρεση μέσω ενός αιθέριου φορέματος με κοψίματα που περιτριγύριζε το σώμα και δημιουργιών σε στιλ φουσκωτού που καταλάμβαναν παιχνιδιάρικα τον χώρο.
Η Mona Tougaard άνοιξε την επίδειξη ντυμένη με ένα απλό bandeau που συνδυάστηκε με μια κοντή λευκή φούστα. Καθώς το show προχωρούσε, ξεδιπλώθηκε μια τυπική παλέτα Alaïa γεμάτη εκρού, μπεζ, navy blue, ροζ και, φυσικά, μαύρο. Υπήρχαν πολλά tiny tops ενώ οι σιλουέτες ήταν σφικτές και προσεγμένες.
Ο Mulier σκέφτεται το σώμα ως γλυπτό με τα φορέματα να είναι σκαλισμένα σε ελικοειδείς γραμμές και ασύμμετρα τελειώματα που μιμούνται το χαρακτηριστικό εσωτερικό του μουσείου. Υπήρχαν επίσης μεγάλα σχήματα όπως με τα trompe-l'oeil παλτό και τα puffers που αγκάλιαζαν το σώμα σαν αφηρημένος πίνακας ζωγραφικής.
Tommy Hilfiger
Ο Tommy Hilfiger λατρεύει να γιορτάζει τη Νέα Υόρκη και τα ορόσημά της. Αγαπά επίσης το ναυτικό θέμα - και μια μεγάλη έκπληξη.
Έτσι, για το show του στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης το βράδυ της Κυριακής, ο σχεδιαστής συγκέντρωσε όλα αυτά τα στοιχεία με τον τυπικά εντυπωσιακό τρόπο του, προσκαλώντας τους καλεσμένους σ' ένα ferry boat και δίνοντάς τους όχι μόνο ένα catwalk αλλά και ένα φινάλε γεμάτο ραπ μουσικής.
Η live musical performance, η οποία ξεσήκωσε fashion κοινό, περιελάμβανε τους Ghostface Killah, Method Man και Raekwon από τη φατρία των Wu-Tang του Staten Island, οι οποίοι περνούσαν μέσα από τις πασαρέλες και τα καθίσματα καθώς τραγουδούσαν. Το soundtrack επιμελήθηκε ο Questlove, ο οποίος διετέλεσε επίσης DJ στην επίδειξη του Hilfiger τον Φεβρουάριο στο Oyster Bar του Grand Central Station.
Η νέα αυτή Hilfiger collection για την Άνοιξη 2025 περιείχε ρίγες σε ναυτικό στιλ «εμπνευσμένες από την κληρονομιά της ιστιοπλοΐας», όπως εξήγησε το brand, και casual style όπως capri pants και oversized πλεκτά. Υπήρχαν τα πολυαγαπημένα jackets varsity του Hilfiger, τα trench coats, τα club blazers και τα polos. Τα αξεσουάρ περιλάμβαναν bandanas γύρω από το λαιμό. «Πρόκειται για τη νέα αμερικανική γκαρνταρόμπα Prep», ανέφερε το brand σε ανακοίνωσή του, «συνδυάζοντας το ζωντανό στιλ του Ivy League με την καθημερινή λειτουργικότητα της παραλιακής ζώνης».
Off-White™
Το απόγευμα της Κυριακής, το brand του αείμνηστου Virgil Abloh, Off-White™, μεταμόρφωσε την προβλήτα 2 του Brooklyn Bridge Park σε ένα τεράστιο γήπεδο μπάσκετ για την πρώτη της επίδειξη στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Με τίτλο «DUTY FREE», η συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 που τρίπλαρε, πήδηξε και κάρφωσε μέσα στο χώρο αντιπροσώπευε ένα μείγμα Αμερικής και Αφρικής μέσα από το μάτια του sportswear.
Από το moodboard στο mode, τα ανδρικά ρούχα της Off-White™ σχημάτισαν μία στολή, με χρηστικά φερμουάρ, παραμορφωμένο denim, ασύμμετρα layers, εικονογραφικά κεντήματα και λαμπερά κρύσταλλα. Τα αμάνικα φούτερ με κουκούλα σχεδιάστηκαν με φερμουάρ στο κάτω μέρος του κορμού- τα varsity jackets ήταν επικαλυμμένα με αστραφτερές απεικονίσεις του logo του brand, που επανασχεδιάστηκαν σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Nan Danso από τη Γκάνα- πολλά tops παρέπεμπαν σε αθλητικά κομμάτια «00» στην πλάτη τους, και σε ένα πλούσιο τζιν παλτό αναγραφόταν το όνομα της συλλογής με μεγάλο, έντονο κείμενο.
Οι γυναικείες σιλουέτες, ήταν αρχιτεκτονικά τεκμηριωμένες, διαμορφώνοντας το σώμα με ραβδωτές φόρμες, σαγηνευτικά κοψίματα και χειροποίητες διακοσμήσεις. Τα φορέματα χρησιμοποιούσαν τα πιο βαθιά V, τα οποία έφταναν μέχρι κάτω από τον αφαλό- οι δικτυωτές φούστες τελείωναν με κρεμ παγιέτες και λευκά φτερά- τα σακάκια με φερμουάρ ενσωμάτωναν έντονο κορσέ στη μέση και παιχνιδιάρικα μοτίβα σε σχήμα αστεριού.