fbpixel

Search icon
Search
Πιο υγιεινός τρόπος ζωής σε 10 μέρες; Δείτε πώς θα το καταφέρετε
WELLNESS

Πιο υγιεινός τρόπος ζωής σε 10 μέρες; Δείτε πώς θα το καταφέρετε

Δοκιμάστε αυτό το δεκαήμερο πρόγραμμα και θα μας θυμηθείτε


Προσπαθείτε να αποκτήσετε ένα healthy lifestyle; Έχετε θέσει ορισμένους στόχους ώστε να καταφέρετε να είστε fit μέχρι το καλοκαίρι; Είτε ξυπνάτε μία ώρα νωρίτερα για να κάνετε ένα γρήγορο workout είτε αφιερώνετε μέσα στην ημέρα λίγη ώρα για να διαλογιστείτε, σκέφτεστε πάντα τρόπους για να κρατήσετε το wellness journey σας on track! Το θέμα όμως είναι να βρείτε τρόπους ώστε να τηρείτε το πρόγραμμά σας και να μην παραλείπετε καμία μέρα, προκειμένου να δείτε σύντομα τα επιθυμητά αποτελέσματα. Σε περίπτωση που έχετε κολλήσει σε μία ρουτίνα και θέλετε να κάνετε κάτι διαφορετικό, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!

Είστε έτοιμοι; Δοκιμάστε το παρακάτω 10-day challenge, που έχει σχεδιαστεί με σκοπό να σας κρατήσει σε φόρμα και να σας βοηθήσει να επιτύχετε τα fitness και wellness goals σας με έναν υγιεινό και πιο ευχάριστο τρόπο! Να είστε σίγουροι ότι σιγά σιγά όλα τα παρακάτω θα μπουν χωρίς καμία ιδιαίτερη προσπάθεια στον καθημερινό σας πρόγραμμα.

Day 1: Κάνετε ένα full-body stretch μόλις ξυπνήσετε

10-day-challenge-wellness-4.jpg

Χτυπάει το ξυπνητήρι σας. Θα πατήσετε το snooze και θα ξανακοιμηθείτε ή θα προτιμήσετε να ξεκινήσετε την ημέρα σας με ένα stretching που θα ενεργοποιήσει το σώμα και θα σας αναζωογονήσει; Όταν κοιμάστε, οι μυς σας χάνουν την ευκαμψία τους καθώς συσσωρεύεται υγρό γύρω από τις αρθρώσεις. Αν δε δώσετε σημασία σε αυτό το σημαντικό ζήτημα, τότε με την πάροδο του χρόνου ενδέχεται να υπάρξει πιθανός τραυματισμός. Το πρωινό stretching θα ξυπνήσει το σώμα σας, αυξάνοντας τη ροή του αίματος και επαναφέροντας τους δύσκαμπτους μύες σας στη φυσιολογική τους κατάσταση.

Day 2: Κάντε μια προπόνηση που δεν έχετε ξαναδοκιμάσει

Είτε πρόκειται για ένα kick-boxing session που πάντα θέλατε να δοκιμάσετε είτε για μία zumba class, έφτασε η στιγμή να κάνετε κάτι διαφορετικό! Βγείτε έξω από comfort zone σας και προκαλέστε το σώμα σας να εκτελέσει κάποιου είδους άσκηση που δεν έχει ξανακάνει ποτέ. Και, ποιος ξέρει, μπορεί να ενθουσιαστείτε τόσο που να θέλετε να ξεκινήσετε στο μέλλον μια αντίστοιχη δραστηριότητα!

Day 3: Κουνηθείτε εκτός του γυμναστηρίου

10-day-challenge-wellness-5.jpg
Περίπου το 20% των θερμίδων που το σώμα καίει μέσα σε μια μέρα έχει να κάνει με τη σωματική δραστηριότητα. Αυτό δε χρειάζεται να είναι τίποτα ιδιαίτερο: ανεβείτε στο γραφείο σας με τις σκάλες, παρκάρετε το αυτοκίνητό σας λίγο πιο μακριά από τον προορισμό σας ή βοηθήστε το συνάδελφο σας να μεταφέρει ένα κιβώτιο στον κάτω όροφο. Παρόλο που μπορεί να ακούγονται ασήμαντες κινήσεις, έρευνες έχουν δείξει ότι αυτές οι μικρές, φαινομενικά ασήμαντες αλλαγές στην καθημερινή σας ρουτίνα, μπορεί να έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο στον οργανισμό σας από όσο φαντάζεστε.

Day 4: Μεγιστοποιήστε την πρόσληψη πρωτεϊνών

Η πρωτεΐνη είναι μια απαραίτητη θρεπτική ουσία, απαραίτητη για την ανάπτυξη των μυών σας. Εάν θέλετε να μεγιστοποιήσετε την πρόοδό σας, τότε πρέπει να φροντίσετε για καθημερινή, επαρκή πρόσληψη πρωτεϊνών. Προσθέστε ένα ακόμη ασπράδι αυγού στο πρωινό σας, μερικούς σπόρους chia στο γιαούρτι σας ή δοκιμάστε να φτιάξετε ένα smoothie με φυτικές πρωτεΐνες.

Day 5: Κάντε 100 push-ups

Τα push-ups είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις για το επάνω μέρος του σώματος. Εκτός από το ότι θα δυναμώσετε τα χέρια και το στήθος σας, θα κάνετε πιο ισχυρό τον πυρήνα σας και θα αναπτύξετε τους μυς της πλάτης σας. Σε γενικές γραμμές, θα ωφελήσετε σημαντικά όλο σας το σώμα. Ακούστε μας!

Δοκιμάστε να κάνετε 100 κάμψεις μέσα σε μία ημέρα. Είτε μπορείτε να εκτελέσετε μόνο 10 τη φορά είτε 50, έχετε 24 ώρες για να επιτύχετε το στόχο σας. Good luck!

Day 6: Γυμναστείτε στη φύση5-10-day-challenge-glow.jpg

Ποιος είπε ότι χρειάζεστε ειδικό εξοπλισμό ή έναν personal trainer για να γυμνάσετε σωστά το σώμα σας; Έρευνες έχουν δείξει πως η άσκηση στη φύση μπορεί να είναι καλύτερη και πολύ πιο αποτελεσματικά από αυτή στους εσωτερικούς χώρους. Ο μόνος εξοπλισμός που χρειάζεστε είναι (1) το σώμα σας και (2) τα θετικά σας vibes!

Δουλέψετε την ισορροπία σας, ενισχύστε τον πυρήνα σας ή τρέξτε για όση ώρα αντέχετε.

Day 7: Plank challenge

Ορισμένοι τις μισούν, κάποιοι άλλοι τις λατρεύουν. Όπως και να’ χει, οι σανίδες είναι αναμφισβήτητα μία από τις καλύτερες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε για τον πυρήνα σας. Εκτός από την ενδυνάμωση των μυών στην περιοχή της κοιλιάς, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνουν τη στάση του σώματος και μειώνουν σημαντικά τον κίνδυνο τραυματισμού της σπονδυλικής στήλης. Plus, κάνουν το workout σας πιο ευχάριστο!

Βάλτε ένα goal -ας πούμε 5 ή 10 λεπτά! Προκαλέστε τον εαυτό σας. Θα ζοριστείτε αλλά πρέπει να τηρήσετε τον στόχο σας. Αν δεν μπορείτε συνεχόμενα τότε κάντε διαλείμματα στο ενδιάμεσο. Φυσικά, αν το επιθυμείτε, μείνετε σε αυτήν τη στάση για όσο περισσότερο αντέχει το σώμα σας. Την επόμενη μέρα θα είστε σίγουρα πιασμένοι, αλλά να θυμάστε… no pain no gain!

Day 8: Γεμίστε τα ράφια του ψυγείου σας10-day-challenge-glow.jpg

Μετά από μια έντονη προπόνηση πρέπει να καταναλώστε πολύ νερό και να αποκαταστήσετε τα θρεπτικά συστατικά που χάσατε. Έτσι, θα ανακτήσετε ξανά την ενέργειά σας. Δημιουργήστε έναν χώρο στο ψυγείο σας που θα είναι πλήρως εφοδιασμένος με τα τρόφιμα που λαχταρά ο οργανισμός σας μετά από την προπόνηση. Αυτή είναι μία συνήθεια που πρέπει όλοι σας να αποκτήσετε. Την 8η ημέρα λοιπόν γεμίστε τα ράφια σας με υγιεινά τρόφιμα, όπως μπάρες δημητριακών με πρωτεΐνη, γιαούρτι και φρούτα. Και ανανεώστε τα ξανά μόλις τελειώσουν. Θα γυρνάτε στο σπίτι κουρασμένοι και θα έχετε διάφορες εύκολες και υγιεινές επιλογές! Έτσι θα αποφύγετε fast food και ανούσιες θερμίδες.

Day 9: Γυμναστείτε πριν τη δουλειά

10-day-challnge-wellness-3.jpg

Το καλύτερο κομμάτι του να γυμνάζεστε στο σπίτι είναι ότι δε σας περιορίζει ο χρόνος. Μπορείτε να γυμναστείτε όποτε θέλετε και για όση ώρα θέλετε. Ξεκινήστε την ημέρα σας κάνοντας ένα 20λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής πριν το πρωινό σας γεύμα. Θα χρειαστεί να ξυπνήσετε νωρίτερα –πράγμα το οποίο δεν θα είναι εύκολο– αλλά στη συνέχεια θα μπείτε στο γραφείο σας με μεγάλη όρεξη και ενθουσιασμό, ενώ παράλληλα θα αισθάνεστε αναζωογονημένοι και επιτυχημένοι. Give it a try!

Day 10: Μάθετε να αγαπάτε το σώμα σας

Τα καταφέρατε! Για να ανταμείψετε τον εαυτό σας, η σημερινή πρόκληση δεν έχει καμία σχέση με την άσκηση (αν και μπορείτε φυσικά να γυμναστείτε και σήμερα!). Η αυτοσυγκέντρωση είναι ένα ισχυρό εργαλείο για να βελτιώσετε την αυτοεκτίμησή σας. 

Αφιερώστε λοιπόν λίγα λεπτά μπροστά από τον καθρέφτη και σημειώσετε όλα όσα αγαπάτε στο σώμα σας. Στη συνέχεια καταγράψτε τα σε ένα χαρτί ώστε να μην τα ξεχάσετε. Ίσως να είστε υπερήφανοι για την εξαιρετική σας στάση. Ίσως τα πόδια σας να έχουν γίνει πιο μυώδη από πέρυσι. Ίσως απλά αγαπάτε τον τρόπο που το πουκάμισο εφαρμόζει στους ώμους σας. Ό,τι και να είναι αυτό, υπάρχουν πολλοί λόγοι για να αγαπάτε τον εαυτό σας! Βρείτε τους!

adv

GLOW LOVES

Η ατζέντα της εβδομάδας: 22-28 Απριλίου
AGENDA

Η ατζέντα της εβδομάδας: 22-28 Απριλίου