Στη φετινή Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, το brand του Alber Elbaz, AZ Factory, προσκάλεσε 40 σχεδιαστές να τιμήσουν τον αξεπέραστο σχεδιαστή με ένα runway show, το οποίο θα ονομάζεται “Love brings Love”. Το closing event της Fashion Week θα λάβει χώρα αύριο, στις 5 Οκτωβρίου και για τις ανάγκες αυτού όλοι οι designers κλήθηκαν να δημιουργήσουν κομμάτια εμπνευσμένα από τη δημιουργική ματιά του Alber Elbaz.
Το πολυαναμενόμενο fashion event
Όπως αναφέρουν οι πηγές, πρωτοεμφανιζόμενοι αλλά και παλαιότεροι σχεδιαστές έχουν λάβει ήδη συμμετοχή, βάζοντας στόχο να αποτυπώσουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία το γούστο του Elbaz μέσα από δημιουργίες που θα φέρουν τη δική τους design υπογραφή. Ο ίδιος δεν ακολουθούσε ποτέ την πεπατημένη, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να ξεχωρίζει για το δικό του, μοναδικό ταλέντο. Ένας πρωτοπόρος στη μόδα, με αστείρευτο πάθος γι' αυτόν χώρο και τεράστια αγάπη για τις γυναίκες.
Τα ονόματα των σχεδιαστών που θα τον τιμήσουν
Μετά τις πρώτες συζητήσεις σχετικά με τα ονόματα, τελικά αυτοί που θα συμμετέχουν θα είναι οι εξής: Η Maria Grazia Chiuri του οίκου Dior, ο Nicolas Ghesquière του οίκου Louis Vuitton, ο Demna Gvasalia του οίκου Balenciaga, ο Rick Owens και ο Pierpaolo Piccioli του οίκου Valentino. Επίσης, ο οίκος Gucci, ο οίκος Hermès, τα labels Thebe Magugu και Wales Bonner, ενώ ο οίκος Lanvin, τον οποίο υπηρέτησε ως καλλιτεχνικός διευθυντής ο Alber Elbaz από το 2001 έως το 2015, επίσης δεν θα απουσιάζει από το αφιέρωμα.
The tragic finale
Είχε μόλις επιστρέψει στην πρώτη γραμμή της υψηλής ραπτικής με το brand ΑΖ Factory και με πολλά projects στα σχέδιά του, όταν έχασε τη ζωή του από Covid-19. Ο θρυλικός designer, που επί 15 χρόνια ήταν ο creative director του οίκου Lanvin, σκόρπισε τη θλίψη στον χώρο της μόδας, στον οποίο είχε χαρίσει στιγμές συνώνυμες της καλαισθησίας.
Μετά την απομάκρυνσή του από τον διάσημο οίκο είχε αποφασίσει να αποσυρθεί. Επέστρεψε, όμως, πριν από μερικούς μήνες και δε δίστασε να συστηθεί ξανά σε ένα εντελώς νέο κοινό γυναικών με τη καινούρια του ιδέα, το AZ Factory. Ένα fashion house, με την προσωπική του σφραγίδα, η οποία είχε ως στόχο να δημιουργήσει ρούχα, τα οποία θα κάνουν τις γυναίκες να νιώθουν υπέροχα όταν τα επιλέγουν, αλλά και κομμάτια που θα αποτελούν την εύκολη κι έξυπνη λύση.
Δυστυχώς, πριν καν προλάβει να υλοποιήσει τους στόχους που είχε στο μυαλό του για το μέλλον του νέου του brand, φέτος τον Απρίλιο έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 59 ετών και ο λόγος ήταν ο Covid-19, από τον οποίο δεν κατάφερε να ξεφύγει. Το έργο του, ωστόσο, έμεινε μια για πάντα στην ιστορία της μόδας, ενώ φίλοι και συνεργάτες ακόμα δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν τον χαμό του.