Μπορεί η Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού να να πλησιάζει στη λήξη της, ωστόσο το ένα show συνεχίζει να διαδέχεται το άλλο με μεγάλη επιτυχία. Μάλιστα, μπορούμε να πούμε ότι τα καλύτερα τα κρατούσαν για το τέλος. Εχθές το βράδυ, η Victoria Beckham εντυπωσίασε για ακόμα μια φορά στην Πόλη του Φωτός, φεύγοντας από το comfort zone της, παίρνωντας ρίσκα και ξεπερνώντας τον εαυτό της. Λίγο νωρίτερα, η Gigi Hadid, η οποία περπάτησε και για τη Beckham, μαγνήτισε τα βλέμματα στο fashion house Vetements, ενώ νωρίτερα ο JW Anderson μας "ταξίδεψε" στον κόσμο του Loewe!
Victoria Beckham
Για την άνοιξη, η διαίσθηση της Victoria Beckham την ώθησε να πάρει περισσότερα ρίσκα, να προχωρήσει παραπέρα, να δοκιμάσει τα όρια των δυνατοτήτων της – και τα κατάφερε εξαιρετικά. Αυτή η συλλογή, χωρίς καμία πρόθεση λογοπαιγνίου, διευρύνει την έννοια του σώματος και της συνείδησης, χωρίς τίποτα να είναι τυπικό ή αναμενόμενο.
Η Beckham παρουσίασε μία συλλογή, η οποία αποτελούνταν από διάφανα κομμάτια με μεταξωτό σιφόν, τα οποία είχαν τοποθετηθεί νωρίτερα σε ρητίνη, δίνοντας την εντύπωση ότι είχαν δημιουργηθεί απευθείας επάνω τη σώμα των μοντέλων. Ήταν σαν γλυπτά πάνω στις σιλουέτες, το καθένα από τα οποία χρειάστηκε αρκετές ημέρες για να κατασκευαστεί. Ήταν μια τεχνική αιθέρια και ρομαντική, με μια σειρά από αέρινα φορέματα με λουλούδια που τόνιζαν την ευαισθησία του υφάσματος. Ωστόσο, το φορμαρισμένο ύφασμα ήταν εξίσου εντυπωσιακό όταν χρησιμοποιήθηκε για ένα τοπ με wet look, το οποίο είχε μια πιο σκληρή διάθεση.
Αυτές οι εμφανίσεις άνοιξαν το show και από εκεί και πέρα, η Beckham προχώρησε σε μια σειρά από κομψά tailoring looks, όπως το γκρι τζιν μπουφάν και τα φαρδιά τζιν με ελαφρές πιέτες, ή οι φαρδιές πράσινες παντελόνες με ζώνη, πάνω από τις οποίες υπήρχε ένα γυαλιστερό μοβ δερμάτινο μπουφάν. Όλα αυτά έδειχναν εξαιρετικά. Το ίδιο και ένα λευκό αποδομημένο γιλέκο πάνω από μια ασορτί φούστα, η οποία είχε αέρινο όγκο, με το στρίφωμα να φουσκώνει ελαφρώς προς τα έξω.
Αυτό που ήταν ενδιαφέρον ήταν πώς η Beckham χειρίστηκε όλα αυτά ώστε να αποκαλύψει λίγο δέρμα ή να αναδείξει το σώμα, κάτι που φαινόταν απροσδόκητο και καθόλου προφανές, σε μια εποχή που η κυρίαρχη κουλτούρα μας έχει κουράσει με τους υπερβολικά αναμενόμενους και προφανείς τρόπους να το κάνουμε.
Η γυναικεία σιλουέτα αναδείχθηκε έντονα επιλέγοντας ρούχα όπως το λούρεξ ή τα πλεκτά pointelle που αγκαλιάζουν το σώμα. Η σχεδιάστρια παρουσίασε περισσότερα «τρικ» με τα παπούτσια της: μυτερά ημιδιαφανή Oxfords από διχτυωτό ύφασμα ή διάφανες γόβες.
Το show έλαβε χώρα στο εξαιρετικό Château de Bagatelle, ενώ μετά ακολούθησε πάρτι για να γιορταστεί το λανσάρισμα του νέου της αρώματος, 21:50 Reverie.
Vestments
Το show του brand για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 άνοιξε με τον Travis Scott, ο οποίος ήταν γυμνός από τη μέση και πάνω, φορώντας μόνο Moto pieces, και κορυφώθηκε με τη Gigi Hadid που εμφανίστηκε στην πασαρέλα μόνο με μία ταινία με το λογότυπο της DHL.
Ο δημιουργικός διευθυντής της Vetements, Guram Gvasalia, είναι ο αδερφός του Demna, ο οποίος αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην Balenciaga και στο παρελθόν ήταν στη Vetements. Ο Demna άφησε μεγάλο στίγμα, το οποίο ο αδερφός του κλήθηκε να υποστηρίξει στον οίκο. Αποδεικνύεται ότι ο Guram αγαπάει να αντλεί έμπνευση από τον αδερφό του και τα σχέδια του.
Τα περισσότερα από αυτά που παρουσιάστηκαν στη χθεσινή επίδειξη τα είχαμε ξαναδεί. Ωστόσο υπάρχουν κάποια ενδιαφέροντα πράγματα που ξεχωρίσαμε. Μερικά από αυτά είναι τα πουκάμισα, τα τα μπλουζάκια Cradle of Filth φορεμένα ως φόρεμα, και τα tank pieces που παρουσιάστηκαν με ετικέτες που θύμιζαν αντικλεπτικά.
Loewe
Ο Jonathan Anderson και η LOEWE μοιάζει με συνδυασμό που φτιάχτηκε στον παράδεισο. Ο Ιρλανδός σχεδιαστής επέστρεψε στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού την Παρασκευή το πρωί για να παρουσιάσει τη συλλογή γυναικείων ρούχων Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 κάτω από τα σκοτεινά παρισινά σύννεφα, προσκαλώντας ξεχωριστούς καλεσμένους, μεταξύ των οποίων ήταν η Emily Ratajkowski και ο Daniel Craig.
Ο χαρακτηριστικός χώρος της LOEWE κινήθηκε σε minimal διακόσμηση, με ένα μοναδικό γλυπτό πουλιού να κυριαρχεί στον χώρο, το οποίο καθόταν στην κορυφή ενός ξύλινου στύλου ύψους 396 εκατοστών από την Αγγλίδα καλλιτέχνιδα Tracey Emin. Απαλά ορχηστρικά ακούσματα αντηχούσαν από τοίχο σε τοίχο με μια κλασική αύρα, μετατρέποντας έργα των Μότσαρτ, Μπαχ, Σοπέν και λουλουδιών του Μανέ σε φορέσιμα έργα τέχνης.
Η επίδειξη ξεκίνησε με τρία floral dresses. Οι εκσυγχρονισμένες σιλουέτες του Anderson, απόδειξη της καινοτόμου σχεδιαστικής του αισθητικής, παρουσιάστηκαν στην πασαρέλα με ballooning ponchos και φουσκωτά mini φορέματα, ενώ ακολούθησαν από ασσύμετρα tops αλλά και two-toned suits.
Το πορτρέτο του Μότσαρτ του 19ου αιώνα εμφανίστηκε σε κοντά T-shirts, ενώ οι «Ίριδες» του Βαν Γκογκ από τη δεκαετία του 1890 διακοσμούσαν ballooning looks. Ο Anderson παρουσίασε σύνολα για cool κορίτσια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025, ντύνοντας μοντέλα με φαρδιά μονόκουμπα σακάκια, φουσκωτές mini φούστες και δερμάτινα Moto jackets. Ο Jonathan Anderson έκανε αυτό που ξέρει καλύτερα στη LOEWE, χωρίς να απογοητεύει, προσφέροντας ένα εντυπωσιακό θέαμα που τιμά το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της μόδας.