fbpixel

Search icon
Search
Paris Fashion Week: Η επιστροφή της Gigi Hadid, η πιο ακριβή τσάντα στον Rabanne και η γεωμετρία στον Balmain
TRENDS & CATWALKS

Paris Fashion Week: Η επιστροφή της Gigi Hadid, η πιο ακριβή τσάντα στον Rabanne και η γεωμετρία στον Balmain

Όλα όσα ξεχώρισαν τη χθεσινή ημέρα στην Πόλη του Φωτός


Η χθεσινή ημέρα στο Παρίσι ήταν αφιερωμένη στη μόδα, όπως και ολόκληρη η εβδομάδα. Το ένα show διαδεχόταν το άλλο από νωρίς το πρωί και η αλήθεια είναι ότι ήταν πολλά εκείνα που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον. Μετά από την εμφάνιση της Bella Hadid στο show Saint Laurent, σειρά έχει η αδερφή της Gigi Hadid, η οποία εμφανίστηκε στην πασαρέλα του Rabanne. Στην ίδια συλλογή παρουσιάστηκε και η πιο ακριβή, η οποία ζυγίζει 18 καράτια και θα κοστίζει 250.000 ευρώ. Λίγο αργότερα, ο Olivier Rousteign παρουσίασε την SS25 collection για τον Balmain, στην οποία κυριαρχούν οι "αιχμηροί" ώμοι και οι γεωμετρίες.

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και ανακαλύψτε όλα όσα ξεχωρίσαμε!

Rabanne 

00001-rabanne-spring-2025-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

To show του διάσημου οίκου ξεκίνησε με το top model, Gigi Hadid, η οποία εμφανίστηκε μ΄ένα σύνολο από διάφορες στρώσεις stripped items. Ένα top, ένα πουκάμισο κι ένα outerwear με διάφορες ρίγες, συνδυάστηκε μοναδικά με το bermuda shorts της και τα pointy shoes της. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του fashion house, συνέχισε τη συλλογή του με oversized blazers με floral patters και κομμάτια με λαμπερές λεπτομέρειες στο μεγαλύτερο μέρος τους.

00004-rabanne-spring-2025-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Κατά τη διάρκεια της πασαρέλας ήταν ξεκάθαρη η αναφορά στην ιδεολογία του αείμνηστου Paco Rabanne και στην αγάπη που είχε να "παντρεύει" plastic & metallic disks για τη δημιουργία των σχεδίων του. 

00011-rabanne-spring-2025-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Η γεύση που μας άφησε η χθεσινή πασαρέλα, ήταν σαν να βλέπαμε δύο κόσμους να συγκρούονται πίσω από ένα μήνυμα, το οποίο παρουσιάστηκε σύμφωνα με το DNA πάνω στο οποίο δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε ο οίκος μέσα στα χρόνια. Ο ένας κόσμος ήταν ένα παραμυθένιο, φανταστικό βασίλειο γεμάτο μεταλλικές δημιουργίες φτιαγμένες από δίσκους που είχαν συνδεθεί μεταξύ τους και μεταλλικές μπότες. Υπήρχαν επίσης κεντημένα και κομμένα τοπ με διαφανείς, μακριές φούστες από δίχτυ. Ήταν η γκαρνταρόμπα μιας πολεμίστριας βγαλμένης κατευθείαν από τη φαντασία.

00032-rabanne-spring-2025-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Σε συνδυασμό με αυτό, υπήρχε η "πανοπλία" του corporate world. Ριγέ πουκάμισα και φούστες με σακάκια και γιλέκα πάνω από γόβες με μυτερό τακούνι. Υπήρχε ένας φόρος τιμής σε αυτό που για πολύ καιρό, στο μακρινό παρελθόν, έπαιξε πραγματικά τον ρόλο της πανοπλίας – τα ανδρικά ενδύματα. Ριγέ shorts και φούτερ δημιουργούσαν στρώσεις ανάμεσα σε κλασικά επίσημα πουκάμισα και σακάκια.

00063-rabanne-spring-2025-ready-to-wear-detail-credit-gorunway.webp
Η 18 καρατίων 1969 Nano bag, η οποία επρόκειτο να πουληθεί κατά 250.000 ευρώ

Τα μυτερά παπούτσια ήταν καλυμμένα με διάφανο υλικό, όπως και οι τσάντες. Υπήρχαν βαθιά κοψίματα στα πλάγια ορισμένων αμάνικων φορεμάτων, καθώς και βαθιά ντεκολτέ με χαμηλά τελειώματα. Η χρωματική παλέτα περιλάμβανε αποχρώσεις του ανοιχτού πράσινου, ασημί, χρυσό, μαύρο και λευκό. Η κλασική μεταλλική σιλουέτα του Paco, με αμάνικα σχέδια, διακοσμήθηκε με λαμέ και έντονα στρώματα ριγών. Υπήρχαν λουλουδάτα μοτίβα σε διαφανή δίχτυα, ένα υπέροχο μαύρο δερμάτινο τζάκετ και κόκκινο φούτερ, καθώς και λαμπερές φούστες με περιτύλιγμα.

Balmain

00001-balmain-spring-2025-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Η χθεσινή επίδειξη ήταν, χωρίς δεύτερη σκέψη, πολύ Olivier Rousteign. O creative director του Balmain, αναφέρθηκε στους έντονα μυτερούς ώμους και την εντατικά δουλεμένη λεπτομέρεια που τον χαρακτηρίζει από την πρώτη κιόλας εμφάνισή του στον οίκο, όταν ήταν βοηθός του προκατόχου του, Christophe Decarnin.

00006-balmain-spring-2025-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Οι μαρινιέρες, ένας θεμελιώδης γαλλικός συμβολισμός και αντανάκλαση της καταγωγής του από το Μπορντό, ήταν επίσης παρούσες. Ο Rousteing ήταν ο πρώτος μαύρος επικεφαλής σχεδιαστής σε έναν οίκο πολυτελείας στο Παρίσι και η μακροχρόνια δέσμευσή του να διευρύνει το φάσμα της μόδας αποτυπώθηκε εχθές, όπως και την περασμένη σεζόν, με την ιδιαίτερη παρουσία γυναικών από διάφορες γενιές.

00010-balmain-spring-2025-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Ωστόσο, η SS25 επίδειξη του Balmain αφορούσε επίσης μια καθοριστική στιγμή για την οποία ο Rousteing εργαζόταν εδώ και πολύ καιρό. Το 2012, ο οίκος είχε περάσει μόλις οκτώ χρόνια από τον κίνδυνο χρεοκοπίας και πουλούσε αποκλειστικά prêt-à-porter: εκείνη τη χρονιά οι πωλήσεις του μόλις ξεπερνούσαν τα 30 εκατομμύρια ευρώ. Μέχρι πέρυσι, η γκάμα των κατηγοριών είχε διευρυνθεί για να περιλαμβάνει τσάντες, γυαλιά, αθλητικά παπούτσια, παιδικά ρούχα και πολλά άλλα, και τα έσοδα είχαν αυξηθεί πάνω από δέκα φορές. Έτσι, ο Rousteing εχθές έκανε τη δήλωσή του: ο οίκος Balmain έχει επανεισέλθει στην ευρύτερη κατηγορία πολυτελείας απ’ όλες — την ομορφιά. Και έτσι επιστρέφουμε στην αρχή.

00027-balmain-spring-2025-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Τα πρόσωπα πάνω στα φορέματα, τα σακάκια και τα shorts αποδόθηκαν μέσω χειροποίητου κεντήματος εκατοντάδων χιλιάδων μαργαριταρένιων χαντρών. Τα πολύχρωμα, πολυτελή φορέματα και top στις εμφανίσεις 31 και 32 ήταν σαν φορέσιμες παλέτες μάσκαρας. Πολλές από τις εμφανίσεις αντανακλούσαν τα μπουκαλάκια της πρόσφατης σειράς αρωμάτων Les Éternels, μια νοσταλγική αναβίωση της κληρονομιάς του οίκου Balmain. Αυτά επίσης ενέπνευσαν τα τακούνια και τα μεταλλικά στοιχεία στις τσάντες.