fbpixel

Search icon
Search
Πέννυ Γιαννάκη: Ισορροπία στις αντιθέσεις
FASHION

Πέννυ Γιαννάκη: Ισορροπία στις αντιθέσεις

Το ελληνικό brand Persephoni κατακτά τον παγκόσμιο χάρτη της μόδας


Ορμώμενη από το πάθος της για τη μόδα και το design, το 2011 η Πέννυ Γιαννάκη ίδρυσε το Persephoni, ένα brand με χειροποίητες τσάντες ευρωπαϊκών προδιαγραφών, το οποίο θέτει νέες βάσεις στον χώρο των αξεσουάρ στην Ελλάδα και ξεχωρίζει χάρη στις minimal, σχεδόν αφαιρετικές δημιουργίες. Μέταλλο και δέρμα συναντιούνται σ’ ένα ιδανικό πάντρεμα αυστηρών και soft στοιχείων, που κέρδισε την προσοχή διεθνών περιοδικών μόδας, όπως η γαλλική και η ιταλική Vogue και το Numéro. Η σχεδιάστρια μας μιλά για την άποψή της περί μόδας και social media, τη σχεδιαστική της φιλοσοφία, καθώς και τα style icons που θαυμάζει.

Κάθε δημιουργία σας αποτελεί αντίθεση ανάμεσα στο άγριο με το soft στοιχείο, όπου συνδυάζονται ατσάλι με οργανικά υλικά. Τι σας γοητεύει σε αυτό το πάντρεμα; Όταν υπάρχει  μελετημένη ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις, το αποτέλεσμα είναι πάντα γοητευτικό. Οι μεγάλες επιφάνειες mirrored μετάλλου πάνω στο δέρμα της τσάντας παραπέμπουν σε γλυπτά και ξαφνιάζουν ευχάριστα το μάτι.

persphoni.jpg

Τελευταία, έχει παρατηρηθεί η αναβίωση της αρχαίας και πιο σύγχρονης ελληνικής κουλτούρας, σε μια fashion εκδοχή. Ποιες είναι οι σκέψεις σας πάνω σε αυτό;  Είναι σίγουρα μια δημοφιλής τάση με μεγάλη εμπορική απήχηση. Εξάλλου, γι’αυτόν τον λόγο αυξάνονται ολοένα και περισσότερο τα brands που προωθούν τέτοιες συλλογές. Ελπίζω αυτό το trend να αντέξει στο χρόνο, καθώς έτσι προβάλλονται περισσότερο και προωθούνται τόσο η ελληνική μας κληρονομιά, όσο και η ελληνική βιομηχανία μόδας.

Έχουμε δει τη δουλειά σας σε κορυφαία περιοδικά του κόσμου. Κατά πόσο σας βοήθησε αυτή η προβολή στην προώθηση της δουλειά σας; Η προβολή στα διεθνή μέσα είναι το μεγάλο ατού των σχεδιαστών. Έτσι ακούστηκε και απέκτησε κύρος το όνομα Persephoni. Επίσης, ο press χώρος επηρεάζει πολύ θετικά τους αγοραστές και ανοίγει πιο εύκολα επαγγελματικές πόρτες.

Θεωρείστε αναγνωρισμένη designer, πλέον. Ποια όνειρά σας δεν έχουν πραγματοποιηθεί ακόμα; Ο σύζυγός μου κι εγώ έχουμε κατορθώσει πολλά σε διεθνές επίπεδο, είτε αυτό αφορά σε πωλήσεις είτε στην προβολή μας στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Ωστόσο, θεωρώ ότι η εταιρία μας είναι ακόμη νέα. Έχουμε μπροστά πολύ δρόμο να κάνουμε, αλλά μέχρι στιγμής έχουμε κάνει τα σωστά, αλλά και πολύ προσεκτικά, βήματα.

bag-13b.jpg

Οι δημιουργίες σας κατά πόσο περιγράφουν την προσωπικότητά σας; Περισσότερο θα έλεγα, ότι περιγράφουν την αισθητική μου ματιά και τι χαρακτηρίζω προσωπικά ωραίο.

Στην καθημερινή ζωή σας ακολουθείτε τις τάσεις της μόδας; Τι αγαπάτε να φοράτε συνήθως; Καθημερινά προτιμώ να ντύνομαι άνετα με στοιχεία που δίνουν ένα έντονο twist στο σύνολο της εμφάνισης. Αγαπημένη επιλογή μου είναι το total black look με άσπρα sneakers ή ακριβώς το αντίθετο, άσπρο total look με μαύρα sneakers και μαύρο παλτό.

Τι άλλο ετοιμάζετε αυτήν την περίοδο; Ετοιμάζουμε, πάλι μαζί με τον σύζυγό μου,  ένα δεύτερο project, σε συνεργασία με άτομα από τον διεθνή χώρο της μόδας. Περισσότερα θα ανακοινωθούν σύντομα.

Ακολουθώ αρκετά style icons στα social media, γιατί θέλω να ενημερώνομαι σχετικά με το τι συμβαίνει στον κόσμο της μόδας. Θαυμάζω πολύ τη στιλιστική άποψη των Camilla Deterre, Chloe Wise, Tali Lennox, Langley Fox, Ruby Aldridge και πολλών άλλων.