fbpixel

Search icon
Search
O Marco de Vincenzo είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Etro
FASHION NEWS

O Marco de Vincenzo είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Etro

Ποιος είναι ο Ιταλός που αναλαμβάνει τα ηνία του οίκου;


Πριν από λίγη ώρα, μέσα από μια ανακοίνωση στα social media, ο Ιταλικός οίκος Etro, μας παρουσίασε τον καινούργιο καλλιτεχνικό διευθυντή για όλες τις συλλογές του (γυναικείες, ανδρικές αλλά και για το σπίτι), ο οποίος ακούει στο όνομα  Marco de Vincenzo. Η ημερομηνία που θα αναλάβει τα ηνία του brand δεν απέχει, καθώς όπως αναφέρεται αυτή θα είναι η 1η Ιουνίου. Τα πρώτα του σχέδια του θα τα παρουσιάσει τον Σεπτέμβριο στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο για τη γυναικεία συλλογή Spring/Summer 2023.

«Ως μέρος της νέας πορείας του brand, υποδεχόμαστε με ενθουσιασμό την άφιξη του Marco de Vincenzo. Μέσω της ευαισθησίας του για τα χρώματα, τα μοτίβα και τα υφάσματα, είμαστε βέβαιοι ότι ο Marco θα μπορέσει να μεταφράσει με τον καλύτερο τρόπο την καταπληκτική κληρονομιά του Etro και να αναδημιουργήσει για τις διάφορες συλλογές του brand, και παράλληλα να δώσει μία νέα ώθηση στον κόσμο των αξεσουάρ»
, δήλωσε ο Fabrizio Cardinali, CEO του Etro.

283432607-1377096266033410-5155184405993528126-n.jpg
Image source: @etro

Ο ιδρυτής Gerolamo ή Gimmo, τα «παιδιά» του Etro, Veronica, Kean και Jacopo, που ήταν creative directors μέχρι τώρα, θα συνεχίσουν να εργάζονται στον οίκο, ο οποίος είναι υπό τον έλεγχου του L Catterton από τον περασμένο Ιούλιο.

Who is who

O πλέον καλλιτεχνικός διευθυντής του Etro γεννήθηκε στη Σικελία πριν από 44 χρόνια. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο European Institute of Design στην Ιταλική πρωτεύουσα και πολύ σύντομα, μόλις στην ηλικία των 21 ετών βρέθηκε στον οίκο Fendi, να συνεργάζεται με τη Silvia Venturini Fendi και τον Karl Lagerfeld στη δημιουργία αξεσουάρ. Τον Γενάρη του 2009, έκανε τον ντεμπούτο του στην Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής στο Παρίσι, παρουσιάζοντας συλλογή και τον Σεπτέμβριο της ίδια χρονιάς ξεκίνησε τη δική του γυναικεία σειρά ready-to-wear στο Μιλάνο, ενώ δέκα χρόνια αργότερα η επωνυμία του επεκτάθηκε και στις ανδρικές συλλογές. Υπήρξε πρώην νικητής της Vogue Italia "Who is on Next?", στην οποία αναζητούν νέα ταλέντα. Το βλέμμα του για τα έντονα χρώματα, τα οπτικά εφέ, τα πλούσια υφάσματα και τα εκλεπτυσμένα διακοσμητικά τράβηξαν την προσοχή της LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, η οποία έκανε ένα εγχείρημα με τον σχεδιαστή το 2014.

Τον Απρίλιο του περασμένου έτους, ο De Vincenzo αγόρασε την ομώνυμη επωνυμία του, την οποία κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2009, από την LVMH και τον άλλο συνεργάτη του MMGP Srl. Η τελευταία ελέγχει επίσης τη Cieffe Milano, την κατασκευαστική εταιρεία που παρήγαγε τις συλλογές De Vincenzo. Η LVMH, η οποία επένδυσε στη μάρκα το 2014, είχε μερίδιο 45%, ενώ η MMGP Srl ήλεγχε το 35% της εταιρείας.

279930701-1207857483308267-5340998846539192612-n.jpg
Image source: @etro

Τον Φεβρουάριο, επέστρεψε στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου για να παρουσιάσει την ομώνυμη κολεξιόν του για το φθινόπωρο του 2022 μετά από μια παύση δύο ετών, δίνοντας νέα πνοή στην αγαπημένη μόδα που έψαχνε σε καταστήματα λιανικής τα τελευταία χρόνια.

Το brand Etro είναι ευρέως γνωστό για το χαρακτηριστικό μοτίβο του paisley αλλά και τα έντονα prints, εμπνευσμένα από ταξίδια και τα πολύτιμα υφάσματα. Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1968 ως επιχείρηση κλωστοϋφαντουργίας. Στη δεκαετία του '80 επεκτάθηκε σε ανδρικές και γυναικείες συλλογές ready-to-wear collection, αξεσουάρ, ομορφιά, αρώματα και είδη σπιτιού.