Ο οίκος Burberry παρουσίασε το νέο του ανδρικό άρωμα "Hero", με κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας τον υποψήφιο για Oscar ηθοποιό, Adam Driver. Αυτό είναι το πρώτο άρωμα που δημιουργεί ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της εταιρίας, Riccardo Tisci, θέλοντας να δώσει το δικό του στίγμα. «Το να δημιουργείς ένα άρωμα είναι μια τόσο προσωπική διαδικασία και αυτό το ένιωσα ιδιαιτέρως για το Burberry Hero, που είναι και το πρώτο μου άρωμα για το brand. Ήθελα να περικλείει τη σύγχρονη αρρενωπότητα, να παίξει με την ουσία των πρωτόγονων ανθρώπων και των ζωικών ενστίκτων, διοχετεύοντας τη δυαδικότητα μεταξύ δύναμης κι ευαισθησίας», δήλωσε. Σε σκηνοθεσία Jonathan Glazer και με soundtrack το “Two Weeks” της FKA Twigs’s, το spot αναδεικνύει τη sexy πλευρά του Driver, o oποίος ως σύγχρονος Κένταυρος είναι σίγουρα το ιδανικό πρόσωπο για το νέο αυτό άρωμα, που ήδη έχει ξετρελάνει το ανδρικό κοινό.