Rene Lacoste και Novak Djokovic: δύο θρύλοι, που μοιράζονται τις ίδιες αξίες του fair play, της αντοχής και της κομψότητας. Το 1933, ο τενίστας και εφευρέτης της Lacoste, κέρδισε το προσωνύμιο «κροκόδειλος» για την αντοχή που επιδείκνυε στο γήπεδο, ενώ ταυτόχρονα δημιούργησε επανάσταση στο κόσμο των αθλητικών ειδών με το Lacoste L.12.12 Polo. Το μοναδικό ύφασμα αυτού του ενδύματος, το βαμβακερό πικέ, χάριζε στους επαγγελματίες τενίστες της δεκαετίας του ‘30 μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων. Έκτοτε, έγινε το σύμβολο του σήματος, συνδέοντας τη φήμη του με τη γαλλική φινέτσα και το διαχρονικό στυλ. Σήμερα, ο Novak Djokovic γίνεται ο πρεσβευτής της Lacoste, όχι μόνο μέσα, αλλά και έξω από τα γήπεδα. Η χαλαρή κομψότητα και η ευρηματικότητά του συνδυάζεται ιδανικά με το DNA του γαλλικού brand. Για τη νέα της διαφημιστική καμπάνια της, η Lacoste φαντάστηκε μια εναλλαγή μεταξύ των δύο πρωταθλητών. Η ταινία σε σκηνοθεσία του Julien Pujol, μαρτυρεί την πιο καθοριστική στιγμή για το brand: τη δημιουργία του Lacoste L.12.12 Polo, μια ημέρα κατά την οποία ο Rene Lacoste αποφάσισε να ξεφύγει από τον μέχρι τότε ενδυματολογικό κώδικα του τένις, αφαιρώντας τα μανίκια ώστε να δώσει στον εαυτό του μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων. Ως το νέο πρόσωπο του brand, ο Novak Djokovic αποτελεί το επίκεντρο της καμπάνιας, η φωτογράφιση της οποίας έγινε από τον Jacob Sutton. Τα εικαστικά συνδυάζουν το ασπρόμαυρο της δεκαετίας του ‘30 με τα χρώματα των σύγχρονων συλλογών. Μια σύνθεση που αποτελεί μαρτυρία της διαχρονικότητας του σήματος!
ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΡΙΑ ΑΡΑΜΠΑΤΖΙΔΟΥ