fbpixel

Search icon
Search
Νάντια Θεοχαράκη: H ιδρύτρια της πιο ολοκληρωμένης fashion πλατφόρμας στην Ελλάδα, Koolfly, μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά της επιτυχίας της
MAGAZINE

Νάντια Θεοχαράκη: H ιδρύτρια της πιο ολοκληρωμένης fashion πλατφόρμας στην Ελλάδα, Koolfly, μοιράζεται μαζί μας τα μυστικά της επιτυχίας της

Το success story μιας πολυμήχανης επιχειρηματία που αποδεικνύει ότι κάθε εμπνευσμένη γυναίκα αποτελεί και η ίδια πρότυπο


Γεννήθηκε και µεγάλωσε στην Καλαµάτα µέχρι τα σχολικά της χρόνια, σε µια ιδιαίτερα δεµένη οικογένεια, µε πολλή αγάπη, και δύο γονείς που υπερθεµάτιζαν στην αξία της µόρφωσης. ∆υο γονείς - στήριγµα σε κάθε στιγµή, κάθε επιλογή, κάθε προσπάθεια κι επιλογή της. Έχοντας σπουδάσει κι εργαστεί ως Πολιτικός Μηχανικός στην Ελλάδα και τις ΗΠΑ, αποκτά τη λογική “Once an engineer always an engineer”. «∆οµείται ο τρόπος σκέψης και σκέφτεσαι µε λογικές αλληλουχίες. Αυτό µ’ έχει βοηθήσει πολύ στη ζωή µου και ιδιαίτερα στο Koolfly», παραδέχεται. H ιδέα του e-shop προκύπτει το 2012, όταν οι κόρες της έχουν µεγαλώσει αρκετά και το «σαράκι» της δηµιουργίας την ωθεί να δραστηριοποιηθεί ξανά επαγγελµατικά. Μετά από έρευνα και σκέψη, συνειδητοποιεί ότι το µόνο που -µέσα στην κρίση- έχει προοπτικές ανάπτυξης είναι το digital. Κι έτσι ξεκινάει τη δική της επιχείρηση, σε digital περιβάλλον και µε πλατφόρµα e-commerce. Τον Ιανουάριο του 2013, αποστέλλεται η πρώτη παραγγελία του Koolfly -το όνοµα το έδωσαν τα παιδιά της- προκαλώντας αίσθηση στην αγορά και κάπως έτσι ξεκινάει µια ιστορία επιτυχίας...

Με ποια φιλοσοφία στήθηκε το Koolfly και ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει; 

Η φιλοσοφία εστιάζει στην προσπάθεια να δώσουµε µια νέα ερµηνεία στον όρο “online fashion shopping” στον έλληνα καταναλωτή, και όχι µόνο. Το Koolfly θέλει ν’ αναδείξει το “online fashion shopping” ως την πρώτη και πιο ασφαλή επιλογή. Ο συνδυασµός έξυπνου περιεχοµένου και online αγορών, αλλά και το εξαιρετικό customer service, που για µένα αποτελεί βασική προϋπόθεση για µια συναρπαστική online εµπειρία, συνθέτουν το DNA του. 

Θα θέλατε να µοιραστείτε µαζί µας το µυστικό της επιτυχίας του, αλλά και της δικής σας; 

Ένα από τα συστατικά επιτυχίας του έγκειται στις έξυπνες λύσεις που προτείνει για να βελτιώσει κανείς την καθηµερινότητά του, από την εµφάνιση ως την περιποίηση του σώµατός του. Με απλό, προσιτό «πρόσωπο» και άµεση εξυπηρέτηση. Σε ό, τι µε αφορά, η επιτυχία προκύπτει µέσα από µια συλλογική προσπάθεια, βασισµένη στη χάραξη µιας ξεκάθαρης στρατηγικής, σε συνδυασµό µε επιµονή, υποµονή, σκληρή δουλειά και πολύ πάθος!

theox11.jpg

Πώς διαχειρίζεστε τον ανταγωνισµό και πόσο εύκολο είναι να µένετε updated µε τις εξελίξεις;

Στο e-commerce οφείλεις να βρίσκεσαι διαρκώς σε «επαγρύπνηση». Παρακολουθούµε συνεχώς τα διεθνή fashion trends και προσαρµόζουµε τις επιλογές µας µε γνώµονα τη διαφορετικότητα, τόσο στο design όσο και στη σχέση ποιότητας-τιµής. Παρακολουθούµε και αξιολογούµε τις κινήσεις, είτε αφορούν στον ανταγωνισµό, είτε στα προϊόντα µας ή ακόµα και στο χρηµατοοικονοµικό και κοινωνικό περιβάλλον στο οποίο επιχειρούµε. 

Καθ’ όλη τη διάρκεια της οικονοµικής κρίσης, ποιες ήταν οι κινήσεις που στάθηκαν καθοριστικές για την πορεία της επιχείρησης; 

Προσαρµοστήκαµε γρήγορα και άµεσα, µε το να επικοινωνήσουµε µε τους προµηθευτές µας, διαβεβαιώνοντάς τους ότι συνεχίζουµε ακάθεκτοι. Παράλληλα, προσφέραµε περισσότερους τρόπους πληρωµών, µε επακόλουθο να αυξηθεί η χρήση της πιστωτικής κάρτας. Λειτουργήσαµε στη λογική ότι κάθε δυσκολία κρύβει και µια ευκαιρία. Έτσι, ακόµα και υπό το καθεστώς των capital controls, το Koolfly κατάφερε όχι µόνο να διατηρήσει, αλλά και να αυξήσει τον τζίρο του. 

Και ποιο είναι σήµερα το status της εταιρίας σας, µε βάση την εξέλιξη του e-commerce; 

Αποτελεί την πρώτη ολοκληρωµένη fashion πλατφόρµα στην Ελλάδα, µε κορυφαία επισκεψιµότητα και awareness, καθώς και πολλές βραβεύσεις σε διεθνές επίπεδο. Στο Koolfly φιλοξενούνται περισσότερα από 100 επώνυµα brands και λανσάρονται προϊόντα νέων, πολλά υποσχόµενων εταιριών, καθώς και συλλογές από πρωτοποριακά brands, µε ρούχα από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον. Ο επισκέπτης µπορεί να αναζητήσει τις πιο fashionable προτάσεις στις καλύτερες τιµές. Έχει διακριθεί για πέντε συνεχόµενες χρονιές στα E-volution Awards, ως ένα από τα καλύτερα ηλεκτρονικά καταστήµατα µόδας και τις τελευταίες τρεις, έχει αποσπάσει το Gold βραβείο στο International Ecommerce. Μία από τις µεγαλύτερες επιτυχίες του είναι η διάκρισή του στους φιναλίστ των WGSN Global Fashion Awards, στο Λονδίνο. 

Για µια επιχειρηµατία σαν κι εσάς, ποιες µπορεί να είναι οι φιλοδοξίες σας από εδώ και στο εξής;

Έχουµε στόχο το Koolfly να αποτελέσει τον Νο1 προορισµό για το κοινό που αναζητά καθηµερινή ενηµέρωση στον χώρο της µόδας, σε συνδυασµό µε τις online αγορές του, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σχεδιάζουµε να προχωρήσουµε και σε νέες καινοτόµες ιδέες στον ψηφιακό χώρο, µε γνώµονα να κάνουµε το online shopping εύκολο και προσιτό για όλους, εξελίσσοντας παράλληλα τη σχέση των επισκεπτών µας µε τη µόδα και το στιλ. 

Με µια τόσο µεγάλη εµπειρία, θα θέλαµε να µας δώσετε το Τοπ 5 των έξυπνων αγορών από ένα e-shop… 

Τιµή, γρήγορη εξυπηρέτηση, εναλλακτικές προτάσεις σε διάφορα εύρη τιµών, personalised προτάσεις. ∆ιαβάζουµε κριτικές και σχόλια επισκεπτών, συγκρίνουµε προϊόντα, αναζητάµε online support, εξακριβώνουµε ότι είναι πιστοποιηµένη η ασφάλεια των συναλλαγών και προχωράµε στη συναλλαγή.

theox2.jpg

Ως γυναίκα, µαµά κι επιχειρηµατίας, πόσο δυσκολεύεστε να µοιράσετε σωστά τον χρόνο και την ψυχή σας στους παραπάνω ρόλους;

Η οικογένεια είναι το καταφύγιό µου. Πάντα βρίσκω χρόνο για την οικογένειά µου, ακόµα και τώρα που τα παιδιά έχουν µεγαλώσει. Μπορεί οι επιχειρηµατικές και κοινωνικές υποχρεώσεις να είναι πολλές, ωστόσο ο σύζυγος και τα παιδιά µου στηρίζουν τις προσπάθειές µου και αντλώ δύναµη από αυτούς.

Ποια θεωρείτε ότι πρέπει να είναι τα χαρακτηριστικά µιας γυναίκας που βρίσκεται στο τιµόνι µιας επιτυχηµένης επιχείρησης;

Η σηµερινή γυναίκα µπορεί να ανταποκριθεί εξίσου καλά σε κάθε επιχειρηµατική πρόκληση, µε πίστη, σκληρή δουλειά και αυτοπεποίθηση, ακόµα και στις όποιες δυσκολίες ή αποτυχίες προκύψουν. Με µια φράση: “Νever give up”!

Πώς βλέπετε τη θέση της σύγχρονης γυναίκας σε µια κοινωνία που διαρκώς µεταβάλλεται; 

H σύγχρονη γυναίκα καλείται να παίξει τον δύσκολο, αλλά και σπουδαίο ρόλο του «ισορροπιστή». Είτε είναι επαγγελµατίας, είτε σύζυγος και µητέρα, πρέπει να συνδυάσει αρµονικά όλους τους ρόλους µε τρόπο που να αναδεικνύουν τα ταλέντα της και την προσωπικότητά της. Θεωρώ πως σε αυτές τις καταστάσεις το γυναικείο ένστικτο έχει καταλυτική επίδραση! 

Εσείς, έχετε κάποιο πρότυπο που φωτίζει τα βήµατά σας; 

Η γυναίκα που πιστεύει στον εαυτό της, θέτει υψηλούς στόχους και κυνηγάει τα όνειρά της!

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΙΩΑΝΝΑ ΡΟΥΦΟΠΟΥΛΟΥ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ GLOW 158 ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2020