Οι περισσότεροι άνθρωποι, συνηθίζουν να γιορτάζουν την 10η επέτειο τους, προσφέροντας λουλούδια, ένα γλυκό που ξεσηκώνει τον ουρανίσκο ή δειπνίζοντας υπό το φώς των κεριών. Αυτές, ίσως είναι οι πιο συνήθεις εκφάνσεις εκδήλωσης συναισθημάτων αγάπης και ιδιαίτερης χαράς, όχι όμως, για τον Ben Gorham, ιδρυτή της σουηδικής εταιρείας Byredo, o οποίος επέλεξε να γιορτάσει την 10η επέτειο μιας επιτυχημένης πορείας, θέτοντας το δικό του Name Game! Ένα εύστοχο τέχνασμα συνειρμών που ξεκινάει μέσα από το λανσάρισμα ενός “Nameless” αρώματος που διατέθηκε στην αγορά και το οποίο, αντί να φέρει το δικό του όνομα, διαθέτει στο εξωτερικό του μπουκαλιού μια ολόλευκη ετικέτα στην οποία μπορεί ο καθένας από μας να γράψει ότι, μα ότι θέλει. Ένα όνομα, μια σκέψη, μια …ζωγραφιά. Το δικό του μήνυμα. Την δική του ιστορία! Σκοπός του όλου concept είναι να δοθεί ταυτότητα σε ένα προϊόν που κατά τα άλλα διανέμεται μαζικά. Ο κάθε αγοραστής, θα μπορεί στη συνέχεια να μοιράζεται φωτογραφίες με το άρωμα και την δική του ιστορία μέσα από μια interactive - digital πλατφόρμα που κατασκευάστηκε γ’ αυτόν ακριβώς τον λόγο. Εσείς, τι θα γράφατε ;;;
ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΣΑΓΓΟΠΟΥΛΟΥ