Βρισκόμαστε μια ανάσα πριν από τη λήξη της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου και οι διάσημοι οίκοι δεν σταματούν να εντυπωσιάζουν τόσο με τις δημιουργίες όσο και με τα shows. Αν μπορούμε να πούμε κάτι για την επόμενη σεζόν, μέχρι στιγμής, τότε αυτό είναι πως οι τάσεις που διαμορφώνονται έχουν ενδιαφέρον και οι σχεδιαστές βρίσκονται στα καλύτερα τους.
Εχθές την τιμητική τους είχαν οι Bottega Veneta, Dolce & Gabbana και Ferragamo. Ανακαλύψτε παρακάτω όλα όσα ξεχώρισαν!
Bottega Veneta
To show της Bottega Veneta ήταν γεμάτο από A-listers, οι οποίοι ήταν καθισμένοι σε ιδιαίτερες καρέκλες σε σχέδια ζώων, οι οποίες είναι διαθέσιμες προς πώληση από σήμερα στο site του οίκου.
Ο δημιουργικός διευθυντής Matthieu Blazy έφερε την εκλεπτυσμένη και διαχρονική του πινελιά στη συλλογή, με μια δόση παιχνιδιάρικη που αιχμαλώτισε το κοινό από τη στιγμή που βγήκε το πρώτο μοντέλο. Η συλλογή SS25 της Bottega Veneta έμοιαζε να έχει μια μαγευτική και μοντέρνα προσέγγιση στις κλασικές σιλουέτες.
Από το πρώτο κιόλας σύνολο, ήταν κατανοητό σε όλους ότι η συλλογή που θα ακολουθούσε ήταν πολύ... Βottega. Η επίδειξη ξεκίνησε με υπερμεγέθη κοστούμια και στη συνέχεια τα μοντέλα εμφανίστηκαν με πλεκτά κομμάτια, όπως φορέματα με κρόσσια και knitted vests. Σειρά είχαν τα αγαπημένα τζιν παντελόνια του σχεδιαστή, τα οποία συνδυάστηκαν με graphic tees, απογειώνοντας τη casual αισθητική.
Μοτίβα, όπως το καρό χρησιμοποιήθηκε σε μερικέ δημιουργίες, ωστόσο η collection ήταν πολύ πιο απλή. Είδαμε παγέτες και μετάξι στις τελευταίες εμφανίσεις, τα οποία έδωσαν ένα glam touch στο finale. Φυσικά, Bottega Veneta χωρίς αξεσουάρ δεν γίνεται. Μια σειρά από τσάντες με το δέρμα - σήμα κατατεθέν - οίκου και plastic sacks κέντρισαν το ενδιαφέρον.
Για ακόμα μια φορά ο creative director Matthieu Blazy απέδειξε με υπέροχο τρόπο τους λόγους που βρίσκεται στο τιμόνι του brand και ότι είναι πολλά υποσχόμενος και για τη συνέχεια της θητείας του.
Dolce & Gabbana
H βασική ιδέα του σχεδιαστικού duo, Domenico & Stefano για την άνοιξη ήταν να μας... ταξιδέψουν στον κινηματογάφο. Γι' αυτόν τον λόγο διοχεύτεσαν τις πιο λαμπερές ξανθιές του cinema - Marilyn Monroe, Monica Vitti, Marlene Dietrich - με πλατινέ περούκες, pin-up φορέματα και bustier με εντυπωσιακό ντεκολτέ.
Σ΄αυτό το σημείο δεν γίνεται να μην αναφέρουμε την εμφάνιση της βασίλισσα της pop, η οποία ήταν η μούσα του from row. H Madonna συνδύασε το πέπλο της με ένα μακρύ, slip dress με σκίσιμο στο πόδι. Μαύρο ήταν και το bustier που έβαλε πάνω από το φόρεμά της, αλλά και η Devotion Mini Leather Top-Handle τσάντα που συμπλήρωσε την εικόνα της.
Στην πασαρέλα, τα bras φορέθηκαν ως εσώρουχα, ξεπροβάλλοντας κάτω από μια κλασική καμπαρντίνα ή πάνω από ένα φόρεμα με έντονο μπούστο. Ή αποτέλεσαν βασικό σχέδιο τον κομματιών, όπως cocktail dresses ή chic blazers. Ένα από τα designs που κέντρισαν το ενδιαφέρον ήταν ένα σατέν σμόκιν, που στο μπούστο ήταν διακοσμημένο με κωνικά κύπελα - αυτά που πρώτος μας σύστησε ο Jean Paul Gaultier.
Οι Dolce και Gabbana επανεξετάζουν το έργο τους ενόψει της 40ής επετείου του brand τους. Η sexy πλευρά της γυναίκας παρουσιάστηκε με κομψότητα και υψηλή αισθητική, κάτι που έγινε αντιληπτό από τα υφάσματα που χρησιμοποιήθηκαν στη συλλογή. Οι διαφάνειες έπαιξαν σημαντικό ρόλο, καθώς επιλέχθηκαν σε φορέματα αλλά και σε παλτό. Όσον αφορά τη χρωματική παλέτα, το διάσημο δίδυμο κινήθηκε σε κλασικές αποχρώσεις, όπως το μαύρο και το μπεζ, ωστόσο μικρές παστέλ πινελιές, κυρίως γαλάζιο και ροζ έκαναν τη διαφορά. Το floral print που χρησιμοποιήθηκε σε slip αλλά και μακρυμάνικα φορέματα χάρισε μια πιο παιχνιδιάρικη διάθεση.
Πάντως, αν αναζητάτε μια λέξη για να χαρακτηρίσετε τη χθεσινή collectioc τότε αυτή είναι σίγουρα "bustier"!
Ferragamo
Ακόμα και με μία γρήγορη ματιά της συλλογής, αντιλαμβανόμαστε ότι ήταν αφιερωμένη στον χορό. Το moodboard περιείχε μια φωτογραφία του 1950 με τον Salvatore να προσαρμόζει τα παπούτσια στην Katharine Dunham, την Αμερικανίδα χορεύτρια και χορογράφο, η τέχνη της οποίας επηρεάστηκε από την εθνογραφική της έρευνα στην Καραϊβική. Σε αυτά προστέθηκαν εικόνες του Nureyev (ο οποίος προφανώς χόρευε με παπούτσια Ferragamo) και κάποιες φωτογραφίες μπαλέτου του Hans van Manen σε στιλ Mapplethorpe.
Με το που άνοιξε η αυλαία τα μοντέλα εμφανίστηκαν με maxi καμπαρντίνες, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν και σαν το βασικό κομμάτι ενός συνόλου. Τα κολάν, τα κορμάκια και οι κορδέλες που κοσμούσαν τις pointed-toe pumps συνδυάστηκαν με tops που έδεναν γύρω από τη μέση, όπως ακριβώς μια κλασική ζακέτα του μπαλέτου.
Τα φουσκωτά φορέματα που θύμιζαν αλεξίπτωτο, έκρυβαν τη σιλουέτα των μοντέλων, σε αντίθεση με τα εφαρμοστά πλεκτά dresses με κρόσσια στο τελείωμα που την αναδείκνυαν με τον καλύτερο τρόπο. Μάλιστα, τα κρόσσια πρωταγωνίστησαν σ' αυτήν τη συλλογή του Maximilian Davis. Τα είδαμε σε τσάντες, σορτς, φορέματα και φούστες, χαρίζοντας τους ένα twist ανανέωσης. Οι κώδικες του οίκου ενισχύθηκαν στα πανωφόρια και σε μία φούστα κομμένη από πλέγμα δέρματος Gancini.