Το διαμέρισμα ενδεχομένως σχεδιάστηκε αρχικά από τον Edward Hollamby OBE, έναν Άγγλο αρχιτέκτονα, πολεοδόμο και συντηρητή, ο οποίος αποκατέστησε το Red House του William Morris κι εργάστηκε σε πολλά έργα στο Λονδίνο μεταξύ της δεκαετίας του 1940 και της δεκαετίας του 1980. «Είναι δύσκολο να προσδιορίσουμε τον ακριβή αρχιτέκτονα. Ίσως επειδή δεν ήθελε να συνδεθεί πολύ στενά με μια τόσο (τότε) άγνωστη περιοχή», εξηγεί η Sarah Walter, στην οποία τώρα ανήκει το σπίτι, μετά από δική της σχεδιαστική παρέμβαση.
Το διαμέρισμα είναι υπέροχα φωτισμένο, με μια κίτρινη εξώπορτα που ανοίγει στον διάδρομο, το χρώμα της οποίας προέρχεται από έναν αγαπημένο πίνακα της Gillian Lever που κρέμεται δίπλα της. Η διαρρύθμιση είναι απλή, με ένα φωτεινό υπνοδωμάτιο με διπλό κρεβάτι στη μία άκρη του διαδρόμου κι ένα ενιαίο σαλόνι, τραπεζαρία και κουζίνα στην άλλη.
Τα έπιπλα και τα έργα τέχνης στο σπίτι είναι ένα ευτυχές αμάλγαμα από φθηνά κομμάτια που βρέθηκαν σε δημοπρασία ή που μαζεύτηκαν από τον δρόμο, τα οποία αναβαθμίστηκαν με την επένδυση σε καλής ποιότητας φινιρίσματα κι εγκατάσταση. «Σχέδιο; Ποιο σχέδιο!» γελάει η Sarah. Αντ' αυτού, ακολούθησε το ένστικτό της προς τα σχέδια και τα υλικά που την ενθουσιάζουν. «Δεν είναι μια καθορισμένη αισθητική. Όπως το κεφαλάρι του κρεβατιού στο master bedroom που είναι καλυμμένο με ένα σχέδιο Larsen - δεν ξέρω πώς να το ορίσω, αλλά απλά ήξερα ότι θα λειτουργούσε επειδή μου άρεσε το τολμηρό, όχι ακριβώς γεωμετρικό μοτίβο του».
Η Sarah είναι ιδιαίτερα περήφανη για την ικανότητά της να ξέρει πού να ξοδεύει και πού να αποταμιεύει. Στην ανακαίνιση της κουζίνας, για παράδειγμα, αγόρασε «σχετικά προσιτές μονάδες από τη Howdens, αλλά ξόδεψε τα επιπλέον χρήματα για να τις εγκαταστήσει πολύ καλά». Πρόσθεσε επίσης μια συρόμενη πόρτα στον τοίχο, εν μέρει για εξοικονόμηση χώρου, αλλά και ως νεύμα στη μικρή, παλιομοδίτικη κουζίνα που θυμάται από το σπίτι της γιαγιάς της. Το μπάνιο απαιτούσε ομολογουμένως πιο εκτεταμένες εργασίες. Τα πλακάκια terrazzo που επέλεξε η Sarah από τη Mandarin Stone και οι «δροσεροί» μπλε τοίχοι σε χρώμα "Mineral Mist" της Dulux απηχούν την αίσθηση του mid-century του διαμερίσματος, χωρίς να κατακλύζουν τον μικρό χώρο.
Η προσεκτική επιμέλειά της συνεχίζεται στο σαλόνι, όπου δύο αφηρημένα έργα της καλλιτέχνιδας Gillian Lever από το Μπέρμιγχαμ έχουν το τέλειο αντίβαρο σ' έναν πίνακα που αγοράστηκε από τον έμπορο αρχαιοτήτων Dorian Caffot de Fawes. Για να αποφευχθεί η συντριβή από έπιπλα και να μεγιστοποιηθεί ο χώρος του δαπέδου, η συλλογή κεραμικών της Sarah είναι τοποθετημένη σε προβαλλόμενα ράφια Paul Cadovius, που βρέθηκαν στο Facebook Marketplace.
Μερικά πραγματικά όμορφα υφάσματα συγκεντρώνουν το σύνολο του σχεδίου. Μια περίοδος εργασίας κάτω από τον John Canessa στην Sinclair & Till ανέπτυξε στη Sarah την αγάπη της για τα μοναδικά χαλιά και τις τεχνικές ύφανσης. Οι κουρτίνες σε «Oxford Stripe» από το The Cloth Shop είναι όμορφα επενδεδυμένες με ένα ύφασμα σε αντίθεση. «Διπλώνονται προς τα πίσω για να μεγιστοποιήσουν τη ροή του φωτός. Είναι μικρές λεπτομέρειες όπως αυτή που πραγματικά κάνουν έναν χώρο», σημειώνει η Sarah. Ο καναπές, που κατασκευάστηκε κατά παραγγελία για να ταιριάζει στο δωμάτιο, είναι καλυμμένος με ένα ύφασμα που έχει καταργηθεί από την Colefax and Fowler και το χαλί είναι το Kasthall 'Posts' από την Sinclair Till.
«Θα χρειαζόμουν πραγματικά 100 σπίτια για να αντικατοπτρίσω όλα τα στιλ που μου αρέσουν», λέει η Sarah. Αντ' αυτού, έχει προσδώσει σε αυτό το μικρό διαμέρισμα του Λονδίνου ζεστασιά και χαρακτήρα που μοιάζει να έχει τις ρίζες του στην ιστορία του κτιρίου. «Υποθέτω ότι το έργο είναι η απόδειξη ότι ο περιορισμένος χώρος και προϋπολογισμός μπορεί να είναι ένα χρήσιμο εργαλείο. Είμαι πραγματικά περήφανη γι' αυτό που κάναμε λαμβάνοντας υπόψη αυτό το γεγονός».