fbpixel

Search icon
Search
Margherita Missoni: Η διάδοχος του εμβληματικού ιταλικού οίκου λανσάρει το νέο της brand
FASHION NEWS

Margherita Missoni: Η διάδοχος του εμβληματικού ιταλικού οίκου λανσάρει το νέο της brand

Η νέα εταιρεία Maccapani είναι ένας συνδυασμός μεταξύ streetwear και womenswear


Η εγγονή των ιδρυτών του οίκου Missoni πήρε ό,τι έμαθε στην οικογενειακή επιχείρηση -και όχι μόνο- για να δημιουργήσει τη νέα εταιρεία Maccapani. Πριν από εβδομήντα χρόνια, οι παππούδες της Ottavio και Rosita ίδρυσαν τον οίκο Missoni, ο οποίος εκσυγχρόνισε τα ιταλικά πλεκτά και προανήγγειλε την άνοδο της αθλητικής μόδας. 

Τώρα, η Margherita Missoni είναι έτοιμη να ξεκινήσει μόνη της με ένα νέο εγχείρημα. Η Maccapani θα συνδυάζει τα πρωτοποριακά ιταλικά jersey υφάσματα με την post-streetwear, θηλυκοκεντρική φιλοσοφία του διαχρονικού brand. Όπως φανέρωσε η ίδια, «τα κομμάτια μας δεν έχουν φύλο και όλοι μπορούν να τα δοκιμάσουν - αυτός είναι ο λόγος, για τον οποίο φωτογραφίσαμε τη συλλογή τόσο σε μια γυναίκα όσο και σε έναν άνδρα.»

margherita-missoni.jpg
Photo Credit: Cornelius Kaess

Το νέο brand αναπτύσσεται από το 2021 και θα παραδίδει δύο συλλογές ετησίως. Η πρώτη της παρουσίαση, έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στο Μιλάνο κατά τη διάρκεια της εβδομάδας ανδρικής μόδας τον Ιούνιο, μια ημέρα πριν από την έναρξη λειτουργίας του e-shop της εταιρείας.

Η Maccapani θα πωλείται τόσο απευθείας στον καταναλωτή (DTC) online, όσο και μέσω των συνεργατών χονδρικής Nordstrom και Browns. Σε ένα μεταγενέστερο στάδιο τον Σεπτέμβριο θα εισαχθεί μια συνεργασία με το Farfetch, όπου η πλατφόρμα μεταπώλησης Vestiaire Collective θα προσφέρει αντικείμενα από τη συλλογή Maccapani μαζί με τα vintage αξεσουάρ στο styling της. Όσον αφορά τα σημεία η εξυπηρέτησης, θα επικεντρωθεί στην οικοδόμηση αγορών στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, προτού διερευνήσει την επέκταση σε άλλες περιοχές.

Ο πρώτος ρόλος της Missoni στη μόδα ήταν για την οικογενειακή επιχείρηση: εργάστηκε δίπλα στη μητέρα της ως βοηθός, προτού αναλάβει την επίβλεψη συλλογών, συμπεριλαμβανομένων των μαγιό. Τότε ήταν που παρατήρησε ότι τα best seller της σειράς ήταν συχνά κομμάτια από σύγχρονα jersey υφάσματα, συχνά με βάση τη βισκόζη, που μερικές φορές διέθεταν ιντάρσια. Αυτή ήταν η αρχή της διαδικασίας σκέψης για τον οίκο Maccapani.

margherita-missoni-voguebus-story.webp

Όπως φανέρωσε η designer: «Άρχισα να σκέφτομαι πώς θα μπορούσα να τη διατηρήσω σε μια λειτουργικά ελκυστική αισθητική που ακολουθεί τη σύγχρονη ζωή, και που είναι θηλυκή και συγκροτημένη - όχι πρόχειρη. Φάνηκε να υπάρχει ένας νέος χώρος στην αγορά για μια εναλλακτική λύση στο streetwear ή το athleisure που ξεκινάει από τις γυναίκες και τη γυναικεία νοοτροπία, αντί να προσαρμόζεται από την ανδρική. Έτσι, αποφάσισα να δημιουργήσω μια συλλογή πλήρως ανεπτυγμένη σε jersey - μόνο που δεν είναι η στερεοτυπικπή και γνωστή sweatshirt jersey. Είναι πολύ πιο εκλεπτυσμένη».

Το αποτέλεσμα είναι μια hand-picked συλλογή που υβριδίζει το streetwear, το sportswear και το γυναικείο ένδυμα. Η ιδέα είναι μια γκαρνταρόμπα που ξεπερνά αναχρονιστικές κατηγορίες όπως το βραδινό ένδυμα ή τα αθλητικά: όλα τα κομμάτια είναι προσαρμόσιμα για να τα φοράτε όποτε και όπως θέλετε. Ορισμένα κομμάτια είναι επίσης επενδεδυμένα με ανακυκλωμένο πλέγμα ή δαντέλα.

Η Missoni έδωσε αυτήν τη συνέντευξη την επομένη της επετείου του θανάτου του παππού της Ottavio. Όπως ανέφερε «Συνεχίζω να εμπνέομαι από τον τρόπο, με τον οποίο εκείνος και η γιαγιά μου σχεδίαζαν για να προβλέψουν την κοινωνική εξέλιξη και αλλαγή. Το brand Maccapani βασίζεται σ' ένα παρόμοιο ένστικτο, αλλά ενεργεί σε μια διαφορετική εποχή.»

Η οικογένεια υποστηρίζει τις φιλοδοξίες της Margherita για το δικό της εμπορικό σήμα, λέει η ίδια «Η μητέρα και η γιαγιά μου είναι πολύ χαρούμενες με αυτό που κάνω».

Πηγή: Vogue Business