Ό,τι κι αν συμβαίνει στον κόσμο, ο χώρος της μόδας δε μας απαγοητεύει ποτέ. Συνεχώς κάνουν την εμφάνισή τους νέες συνεργασίες, οι οποίες εντυπωσιάζουν το κοινό και τους ειδικούς. Καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, οι creative directors και τα διάσημα fashion houses, δε σταμάτησαν να αναζητούν τρόπους για να γίνουν ολοένα και πιο δημιουργικοί, εντυπωσιακοί αλλά και να διατηρήσουν αμείωτο το ενδιαφέρον των fashion lovers. Η συνεργασία που έχει ταράξει τις τελευταίες μέρες τα «νερά» της μόδας είναι αυτή του Valentino με το διάσημο και διαχρονικό denim brand Levi’s.
Ανακαλύψτε όλα όσα αξίζει να γνωρίζετε για αυτήν τη νέα συλλογή, αλλά και αυτά που ξεχώρισαν τον τελευταίο καιρό στον μοναδικό fashion world!
Maison Valentino X Levi’s
Όταν το fashion house Valentino έκανε την παρουσίαση της συλλογής του για την περίοδο Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 στο Μιλάνο, οι θεατές ήρθαν αντιμέτωποι με πιο απλές και casual δημιουργίες. Πολλά από τα cocktail dresses αντικαταστάθηκαν από casual tops και αξεσουάρ, τα οποία συνδυάζονται με μοναδικό τρόπο με τα τζιν παντελόνια μας. Ο καταπληκτικός καλλιτεχνικός διευθυντής Pierpaolo Piccioli, ο οποίος έχει δώσει μία νέα πνοή στον οίκο, μάλλον μας προετοίμαζε γι’ αυτό που επρόκειτο να ακολουθήσει. Τη συνεργασία του με το διάσημο brand Levi’s. Αυτή λοιπόν η συλλογή βασίζεται στην «αναγέννηση» του διαχρονικού και iconic σχεδίου του denim brand, του εμβληματικού 517.
Εδώ και λίγες μέρες μπορείτε να βρείτε τα πολυπόθητα σχέδια στο online shop Net-A-Porter και Mr. Porter αντίστοιχα, καθώς διαθέτουν την αποκλειστικότητα της κυκλοφορίας. Σ’ αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί ότι τα σχέδια αυτής της συνεργασίας έχουν περιοριστεί σε μόλις 517 κομμάτια!
Κάθε denim pants είναι vintage και έχει δημιουργηθεί από ανακυκλωμένα προηγούμενα 517 Levi’s τζιν παντελόνια. Χαρακτηρίζεται από μοναδικές ιδιαιτερότητες και μάλιστα κάθε κομμάτι έχει μία ειδική ετικέτα που αποδεικνύει το δικό του, μοναδικό αριθμό. Μπορούμε να πούμε με χαρά, ότι το καθημερινό και συχνό μας item, μόλις έλαβε ένα καταπληκτικό update.
Felipe Oliveira Baptista, Kenzo
O επί 2 χρόνια καλλιτεχνικός διευθυντής του διάσημοι οίκου Kenzo, Felipe Oliveira Baptista, ανακοίνωσε την απόφασή του να μην ανανεώσει το συμβόλαιο του. Αυτή η συνεργασία θα ολοκληρωθεί οριστικά μετά τη λήξη του συμβολαίου του Πορτογάλου σχεδιαστή με τον οίκο που εδρεύει στο Παρίσι, τον Ιούνιο. Σύμφωνα, μάλιστα, με το ρεπορτάζ του WWD, ο Kenzo δεν θα ανακοινώσει αμέσως τον διάδοχο του Baptista, αλλά θα αναζητήσει μία διαφορετική καλλιτεχνική κατεύθυνση για όσο διάστημα χρειαστεί, ώσπου να βρει αυτόν που θεωρεί τον καταλληλότερο creative director.
«Είχα την τιμή να υπηρετήσω αυτόν τον καταπληκτικό οίκο και την κληρονομία του ιδρυτή του Kenzo Takada. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τις ομάδες μου για το ταλέντο και την αφοσίωσή τους», δήλωσε ο ίδιος ο creative director.
O Felipe Oliveira Baptista ήταν αυτός που επανέφερε τις γυναικείες συλλογές του Kenzo στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, χαρίζοντας τη δική του καλλιτεχνική ματιά σε όλες τις συλλογές που συμμετείχε. Κατά τη διάρκεια της θητείας του, έφυγε από τη ζωή ο Kenzo Takada, τον περασμένο Οκτώβριο, και με τη συλλογή του για τη σεζόν Fall 2021 τίμησε αυτόν τον θρύλο της haute couture. Νωρίτερα, και πιο συγκεκριμένα μέσα στον περασμένο Νοέμβριο κυκλοφόρησε μία caspule συλλογή φόρο τιμής στον Takada, αλλά και τον επίσης Ιάπωνα σχεδιαστή Kansai Yamamoto, που είχε πεθάνει λίγους μήνες νωρίτερα.
Gucci, Beloved Lines
Για ακόμα μία φορά, ο εκκεντρικός Alessandro Michele μας εντυπωσίασε με την ιδέα που επέλεξε για τη νέα καμπάνια του οίκου Gucci. Ένα late night show ήταν το σκηνικό της campaign για τη καινούρια σειρά με τσάντες, Gucci Beloved Lines. Καλεσμένοι ήταν πολλοί διάσημοι και φίλοι του οίκου, όπως οι Dacota Johnson, Diane Keaton, Harry Styles, Sienna Miller, ενώ στο ρόλο του παρουσιαστή ο James Corden με θέμα συζήτησης την αγαπημένη τους τσάντα.
«Εμπνεύστηκα από το γεγονός ότι οι τσάντες είναι πρωταγωνιστές στη ζωή τη δική μου και πολλών άλλων ανθρώπων. Πολλές από αυτές πήραν το όνομά τους από σημαντικές γυναίκες, ακριβώς επειδή έχουν και οι ίδιες ισχυρή προσωπικότητα. Έτσι προέκυψε η ιδέα να βρίσκονται σε ένα σόου όπου οι σταρ είναι δύο: η τσάντα και ο καλλιτέχνης. Ένα παιχνίδι αλληλο-αναφορών μεταξύ των δύο μεγάλων πρωταγωνιστών», σχολίασε ο Alessandro Michele.
Πρόκειται για τέσσερα διαφορετικά σχέδια, με την τσάντα Dionysus να αποτελεί ωδή στον Έλληνα θεό του γλεντιού, την Horsebit 1955 να ενσωματώνει την πλούσια παράδοση του οίκου στο χώρο της ιππασίας, την GG Marmont όπου πρωταγωνιστεί στο εμβληματικό λογότυπο με το διπλό G και την Jackie 1961, διάσημη για το καμπυλωτό σχήμα της. Τα νέα αυτά σχέδια διατίθενται σε μία σειρά από Gucci Pins –τα εφήμερα καταστήματα το οίκου- που θα λανσαριστούν σε όλο τον κόσμο, ενώ στο Gucci App θα υπάρχει πλούσιο ψηφιακό περιεχόμενο σχετικό με τη σειρά.