fbpixel

Search icon
Search
LVMH x Formula 1: Η μητρική εταιρεία της Louis Vuitton πρωταγωνιστεί ξανά με το απόλυτο deal!
PEOPLE & MOMENTS

LVMH x Formula 1: Η μητρική εταιρεία της Louis Vuitton πρωταγωνιστεί ξανά με το απόλυτο deal!

Μία νέα συνεργασία που μαγνητίζει τα βλέμματα


Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει πολλούς οίκους μόδας να ταυτίζονται με αθλητικά events, κάνοντας τη δική τους, δυναμική είσοδο σε έναν πολύ διαφορετικό χώρο. Τώρα, ο γαλλικός όμιλος LVMH ενώνει τις δυνάμεις του με τον μαγικό κόσμο της Formula 1, καθώς έκλεισε ένα σημαντικό deal, προκειμένου να γίνει ο κορυφαίος χορηγός της. 

Μία νέα εποχή, μία νέα συνεργασία που έχει ανοίγει το δρόμο για πολλές περισσότερες στο μέλλον...

Το big deal είναι γεγονός!

Η μεγάλη χορηγία

Η LVMH, η οποία ελέγχει περίπου 60 θυγατρικές που διαχειρίζονται 75 επώνυμα brands, μεταξύ των οποίων Louis Vuitton, Moët Hennessy, Tiffany & Co και Christian Dior, έδωσε τα χέρια με τη Formula 1 και γίνεται πλέον ο κορυφαίος χορηγός της. Ο πασίγνωστος όμιλος κάνει τη δική του, δυναμική είσοδο στον κόσμο του αθλητισμού, με την εν λόγω συμφωνία να παίρνει σάρκα και οστά από το 2025, έχοντας δεκαετή διάρκεια. Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, η συμφωνία αγγίζει τα 100 εκατ. ευρώ ετησίως και θα περιλαμβάνει αρκετά από τα iconic brands της, συμπεριλαμβανομένης της Louis Vuitton, της Moët Hennessy και της Tag Heuer. «Η ευκαιρία να κλιμακώσουμε τις εμπορικές μας συμφωνίες είναι εμβληματική του οράματος που έχουμε για τη Formula 1, καθώς η επιχείρηση συνεχίζει να αναπτύσσεται. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον Μπερνάρ και τον Φρεντερίκ Αρνό τα επόμενα χρόνια» δήλωσε ο Greg Maffei, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ιδιοκτήτριας εταιρείας της Formula 1, Liberty Media.


Είναι ξεκάθαρο, πως η πλευρά της LVMH επιλέγει στρατηγικά πλέον συνεργασίες που αφορούν τον αθλητικό κόσμο, καθώς αρκετά πρόσφατα, κυκλοφόρησε και μία άκρως εντυπωσιακή καμπάνια της Louis Vuitton με πρωταγωνιστές τα δύο σύμβολα του σύγχρονου τένις, Roger Federer και Rafael Nadal. Ακόμη πιο νωρίς, μέσα στο 2022 είχαμε δει τους Cristiano Ronaldo και Lionel Messi -τους δύο αστέρες του ποδοσφαίρου- να παίρνουν θέση ο ένας απέναντι από τον άλλο, έχοντας μπροστά τους το iconic LV σκάκι και όλο αυτό, είναι η απόλυτη απόδειξη ότι έχουμε μπει κι επίσημα σε μία νέα εποχή...

Η νέα πραγματικότητα

shutterstock-2466983083.jpg

Μία πόρτα κλείνει και την ίδια στιγμή, ανοίγει μία νέα... Η Formula 1 ενώνει τις δυνάμεις της με την LVMH, την ώρα που η Rolex αποχωρεί και ρίχνει τη δική της αυλαία, με το κορυφαίο ελβετικό brand ρολογιών να αποτελεί τον Νο1 σύμμαχο της F1 από το 2013 και τώρα, να ετοιμάζεται για το grand finale. Φυσικά, δεν πρόκειται απλά για μία αλλαγή, αλλά για ένα μεγάλο πλήγμα για τον ελβετικό κολοσσό, ενώ είναι ενδεικτικό πως στέλεχος της Rolex στη Γενεύη αρνήθηκε να σχολιάσει την ανακοίνωση. «Τα τελευταία χρόνια, η Formula 1 έχει γίνει πραγματικά ένα από τα πιο επιθυμητά αθλήματα στον κόσμο», σημείωσε από τη δική του μεριά ο Frederic Arnault, ένα από τα πέντε παιδιά του ιδρυτή της LVMH Bernard Arnault, για να συνεχίσει: «Είμαστε μόνο στην αρχή αυτής της συνεργασίας».

Πρόκειται -αναμφίβολα- για ένα μεγάλο και πολύ σημαντικό deal και δεν είναι καθόλου τυχαίο πως άπαντες σημειώνουν πως η Formula 1 έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια μια πορεία προς νέες αγορές και νέα κοινά. Προσπαθεί να διευρύνει τους ορίζοντές της και να κάνει την είσοδό της ακόμη και σε μονοπάτια που έμοιαζαν αρκετά... άγνωστα μέχρι πρότινος, με τον κόσμο -στον αντίποδα- να έχει την ευκαιρία να γνωρίσει πολλά περισσότερα για την F1, όπως συνέβη και μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ που κυκλοφόρησε στο Netflix με τίτλο «Drive to Survive». Ουσιαστικά, μέχρι τώρα αυτοί που γνώριζαν πολλά για τον λαμπερό κόσμο της Formula 1 ήταν οι fans της ταχύτητας, όμως πλέον αυτό έχει αλλάξει και μπορούν όλο και περισσότεροι να έχουν πρόσβαση σε όλο αυτό. Το μόνο σίγουρο, είναι πως όλο και περισσότερα μεγάλα brands δείχνουν μεγάλο ενδιαφέρον για τα μονοθέσια και την ταχύτητα και δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν κι άλλα ανάλογα deals πολύ-πολύ σύντομα...