fbpixel

Search icon
Search
Love for women: Η μόδα στηρίζει το Άλμα Ζωής
WHAT'S GLOW

Love for women: Η μόδα στηρίζει το Άλμα Ζωής

Η δημιουργική συνάντηση του Intervista και του περιοδικού GLOW σε ένα event αφιερωμένο στις γυναίκες


Πόσο ενδιαφέρον έχουν κάποιες ενέργειες που γίνονται και "παντρεύουν" με έναν τρόπο μοναδικό τη μόδα και το στιλ, τη γυναικεία παρουσία και τη στήριξη για ένα σκοπό που αφορά όλες τις γυναίκες. Κάτι τέτοιο συνέβη στη Θεσσαλονίκη το Σάββατο που μας πέρασε. Το κατάστημα Intervista μαζί με το περιοδικό GLOW διοργάνωσαν ένα all day fashion event αφιερωμένο στις γυναίκες. Μέσα από αυτή τη δράση θέλησαν να μεταδοθεί σε όσο το δυνατόν περισσότερες γυναίκες το σωτήριο μήνυμα της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού. Άλλωστε ο Οκτώβριος έχει καθιερωθεί ως μήνας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού με στόχο  να καταλάβουν οι γυναίκες την σημασία της σωστής πρόληψης και της έγκαιρης θεραπείας. Κι αυτή η σκέψη στάθηκε ως αφορμή για αυτό το κάλεσμα.

Ένα elegant event με διάχυτη τη festive ατμόσφαιρα που όλες οι προσκεκλημένες απόλαυσαν. Ήδη από την πρόσκληση το μήνυμα της εκδήλωσης ήταν ξεκάθαρο. "Love for women" και οι γυναίκες κλήθηκαν να στηρίξουν τις γυναίκες που το χρειάζονται, καθώς μέρος των εσόδων της συγκεκριμένης ημέρας δόθηκαν στον Σύλλογο Γυναικών με καρκίνο του μαστού «Άλμα Ζωής» του νομού Θεσσαλονίκης, που ιδρύθηκε από γυναίκες με εμπειρία καρκίνου του μαστού και διαθέτει εκπαιδευμένες εθελόντριες  διαδραματίζοντας ενεργό ρόλο στα θέματα που αφορούν στον καρκίνο μαστού στην Θεσσαλονίκη. Στο κατάστημα διαμορφώθηκε ένα «γυναικείο» installation ξεκινώντας από τις βιτρίνες του που φωτίστηκαν ροζ διαδίδοντας το μήνυμα.

dsc-6895.jpg

 

dsc-7716.jpg
Γιάννης Μπουτάρης, Μαρία Ιωαννίδη, Τίτη Δάνου – Τουρσουτζιάν & Άβο Τουρσουτζιάν

Οι προσκεκλημένες κατά την είσοδό τους στον χώρο «ακολούθησαν» τη ροζ γραμμή της... πρόληψης, ένα υπερμεγέθες floor graphic που διέτρεχε όλο το ισόγειο, και οδηγούσε στον επάνω όροφο που φιλοξενούνται όλα τα γυναικεία brands. Εκεί, μια πλούσια και updated γυναικεία συλλογή που είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν επώνυμα brands και κορυφαίους σχεδιαστές. Οι απλές γραμμές των θηλυκών ρούχων Ganni σε απόλυτη αρμονία με τα πλουραλιστικά prints και τα έντονα patterns του οίκου Etro, την ασιατική αφαιρετική προσέγγιση με το γαλλικό ύφος στη γεμάτη χρώμα συλλογή του Kenzo, τα ατίθασα και νεανικά Dsquared2 που μεταφέρουν την τρέλα των δημιουργών τους Dean & Dan Caten, τα μοναδικά μπουφάν του οίκου Herno που συνδυάζουν τη λειτουργικότητα με την καινοτομία και τη φινέτσα και αποτελούν την τέλεια επιλογή για το φθινόπωρο. Φυσικά από τις επιλογές του Intervista δεν έλειψε ο βρετανικός οίκος μόδας McQ by Alexander McQueen που αντλεί έμπνευση από το αστικό streetwear και της νεολαίας αλλά και η one of a kind συλλογή Karl by Karl Lagerfeld που ξεχωρίζει για τη σύγχρονη ματιά της.

dsc-6761.jpg


Στον χώρο ανάμεσα στις υπέροχες συλλογές τοποθετήθηκαν πολλά λουλούδια σε ροζ παστέλ αποχρώσεις με συνθέσεις από τριαντάφυλλα, ζέρμπερες, λυσίανθους, αλστρομέρια, χρυσάνθεμα και πολλά διαφορετικά πράσινα φυλλώματα. Με τα ίδια λουλούδια δημιουργήθηκαν μπουτονιέρες για τις κυρίες και κορσάζ ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την υπέροχη ατμόσφαιρα. Την καταπληκτική διακόσμηση επιμελήθηκε η Α. & Α. Δάνου. Με σύνθημα και hashtag το #intervistagoespink, το ροζ έκανε έντονη την παρουσία του ακόμα και στο catering της Χρύσας Κονιόρδου με το φίνο ροζέ κρασί, τις pink grapefruit soda και τα υπέρκομψα mignardises.

Η μόδα, η γυναικεία παρουσία, η καλή διάθεση, τα χαμογέλα συναντήθηκαν και όλα αυτά για έναν πολύ όμορφο σκοπό. Γιατί τελικά... When women support each other incredible things happen!

dsc-6778.jpg