Το καλοκαιρινό σύμπαν της Callista βρίσκεται για ακόμη μια χρονιά σε μια εξαιρετικά δημιουργική φάση.
H φετινή ready-to-wear συλλογή, παρουσιάζει βασικά κομμάτια που η κάθε γυναίκα επιλέγει για την καθημερινότητα της, σε καλοκαιρινούς χρωματισμούς πάντα σε εξαιρετική αρμονία με την συλλογή των δερμάτινων ειδών της για φέτος. Για ακόμη μια χρονιά επίσης, τα χειροποίητα σανδάλια της εταιρείας συνοδεύουν τις καλοκαιρινές εξορμήσεις με νέα σχέδια σε μαύρο και nude χρώμα καθώς και σε πορτοκαλί και τιρκουάζ. Πρωταγωνιστής και πάλι οι λεπτομέρειες από το σήμα κατατεθέν της Callista το macramé
Info: Η συλλογή διατίθεται αποκλειστικά : www.callistacrafts.com, Callista Store : Βουκουρεστίου 11, Αθήνα, τηλ.: 2103647989, Callista Corner: Attica Department Store Athens & Golden Hall
Η La DoubleJ γιορτάζει το 4th of July με μια καλοκαιρινή συλλογή
Κάντε χώρο στη βαλίτσα σας. Η ολοκαίνουργια συλλογή της La DoubleJ σχεδιάστηκε για καλοκαιρινούς προορισμούς. Εμπνευσμένο από το εξερευνητικό πνεύμα που έχει μπει στον ήλιο της ιταλικής κουλτούρας, το brand με έδρα το Μιλάνο δημιούργησε μια συλλογή από ταξιδιάρικα φορέματα, σετ, αξεσουάρ και μαγιό στις πιο μεσογειακές αποχρώσεις για να ενισχύσει τις επερχόμενες περιπέτειες σας. Σχεδιασμένα για να φοριούνται μαζί ή να αναμειγνύονται με τη δική σας γκαρνταρόμπα, σύνολα όπως το εμπνευσμένο από τη δεκαετία του '70 Superflare Pant και Top έρχονται σε πολυτελή υφάσματα, όπως ζακάρ βισκόζης, και εύκολα υλικά για την ημέρα.
Με απόλυτο γνώμονα την εύκολη κομψότητα, η μάρκα δημιούργησε το THE Kaftan, μια ολοκαίνουργια σιλουέτα που κολακεύει κάθε σιλουέτα, κατασκευασμένη από δομημένο βαμβάκι για να διατηρεί το σχήμα της όσα χιλιόμετρα κι αν διανύσει. Εύκολα, έτοιμα για περιπέτεια κομμάτια σας περιμένουν να τα δοκιμάσετε. Χαρίστε ένα χαρούμενο print σε κάθε πιο minimal ντύσιμο.
Pharrell Williams x Rihanna for Louis Vuitton
Στην πρώτη του καμπάνια για τον Louis Vuitton, ο Pharrell Williams πυροδοτεί το όραμά του για τον οίκο με τη νέα Speedy: μια αναπροσαρμογή της εμβληματικής τσάντας με τη συμμετοχή της Rihanna, φωτογραφημένη από τους Keizō Kitajima και Martine Syms. Η πρόταση - που κυκλοφόρησε λίγες ημέρες μετά το debut show του - επεκτείνει τα θεμέλια της πρακτικής του Men's Creative Director στη Louis Vuitton. Αντιπροσωπεύει την ένωση δύο καθημερινών εικόνων: μια τσάντα πολυτελείας θεμελιωμένη σε κώδικες της πραγματικότητας, ενσαρκωμένη από έναν καλλιτέχνη με παγκόσμια ανθρώπινη απήχηση.
Η καμπάνια λειτουργεί ως αντίβαρο στο creative direction του Pharrell Williams στο Louis Vuitton Studio Prêt-à-Porter Homme. Κυκλοφόρησε παράλληλα με το ανδρικό show Spring-Summer 2024 και χρησιμοποιεί εικόνες που προκαλούν σκέψεις όχι απλώς ως εικονογράφηση της συλλογής, αλλά ως μέρος της ίδιας της πρότασης. Η εικόνα είναι ένα τεχνούργημα που δημιουργήθηκε για να αλλάξει τις αντιλήψεις, να αμφισβητήσει την ιστορία και να εξελίξει μια υπάρχουσα κληρονομιά. Προσωποποιείται από μια έγκυο Rihanna - σύμβολο της ανθρώπινης ενδυνάμωσης και
το κατεξοχήν καθημερινό σύμβολο - η ανδρική καμπάνια αντικατοπτρίζει την επαναπροσδιορισμό του πλαισίου στον πυρήνα της προσέγγισης του Pharrell William.
Η Bottega Veneta παρουσιάζει ρακέτες παραλίας αξίας $1,300 δολαρίων
Η Bottega Veneta αντικατέστησε τις τσάντες παραλίας με ρακέτες παραλίας στην τελευταία της accessory κυκλοφορία. Με την ονομασία "Frescobol Carioca", το σετ είναι μια πολυτελής αναπαράσταση ενός χαλαρού παιχνιδιού - και, με την όμορφη χειροποίητη φύση του, είναι εξίσου πιθανό (αν όχι περισσότερο) να χρησιμοποιηθεί ως high-end διακοσμητικό.
Κάθε ρακέτα Frescobol Carioca κατασκευάζεται με το χέρι στη Βραζιλία και αποτελείται πλήρως από 100% ανακυκλωμένο ξύλο που έχει αποκοπεί. Η πανέμορφη πολυτονική ξύλινη κατασκευή του διαθέτει σκουρόχρωμες λωρίδες τόσο σε πλάτος όσο και σε στενό μήκος στο κέντρο με φυσικές άκρες. Το χαρακτηριστικό πράσινο δέρμα "Parakeet" της Bottega κάνει επίσης την εμφάνισή του, φυσικά, τυλιγμένο γύρω από τη λαβή του κάθε ρόπαλου για ενισχυμένο κράτημα. Τέλος, ένα μικρό αλλά ευδιάκριτο λογότυπο "Bottega Veneta" αναγράφεται κοντά στο κάτω μέρος του μπαστουνιού. Κάθε σετ συνοδεύεται επίσης από έναν πράσινο ιμάντα ώμου και δύο μπάλες από φυσικό καουτσούκ, η καθεμία με προσαρμοσμένο branding.