fbpixel

Search icon
Search
Η νέα fashion campaign που συγχωνεύει την Αρχαία Ελλάδα και τη σύγχρονη αίγλη
FASHION NEWS

Η νέα fashion campaign που συγχωνεύει την Αρχαία Ελλάδα και τη σύγχρονη αίγλη

Και παραπάνω νέα που μας γοήτευσαν από τον κόσμο της μόδας


O χώρος της μόδας δε σταματάει ποτέ να γυρνάει και να εξελίσσεται, με νέα πρόσωπα, events, προϊόντα και καινούργιες συνεργασίες να γεμίζουν το calendar μας. Ανακαλύψτε τα πιο αξιοσημείωτα fashion moments της εβδομάδας...


Η καμπάνια FW24 της Casablanca είναι ωδή στην Αρχαία Ελλάδα

befunky-photo-2024-08-08t152017082.jpg

Η καμπάνια "Venus as a Boy" Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024 της Casablanca διατηρεί το επίκεντρο της παρουσίασης του δημιουργικού διευθυντή Charaf Tajer στην πασαρέλα: τη διαρκή επιρροή του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού στον σύγχρονο κόσμο μας. Το βίντεο, σε σκηνοθεσία του Frédéric de Pontcharra, ταξιδεύει τους θεατές σε ένα συναρπαστικό ταξίδι στο χρόνο και το χώρο, ανακαλώντας μια θαυμαστή οδύσσεια που είναι εν μέρει η κλασική ποίηση του Ομήρου και εν μέρει το θεατρικό έργο επιστημονικής φαντασίας του Stanley Kubrick.

Το μαγευτικό πνεύμα του βίντεο αντλεί έμπνευση από την Ελευσίνα, το θρυλικό ελληνικό προσκύνημα που γοήτευσε τους αρχαίους φιλοσόφους και θεατρικούς συγγραφείς. Τα μοντέλα παίρνουν πόζες που θυμίζουν Έλληνες θεούς και ολύμπιους ήρωες καθώς διασχίζουν αθηναϊκές λεωφόρους, σκάλες ναών, φουσκωτά σύννεφα και περιστρεφόμενους γαλαξίες. Αυτό το οπτικό ταξίδι απηχεί τις μεταμορφωτικές εμπειρίες που συνδέονται με τα Ελευσίνια μυστήρια.

Η σειρά FW24 παρουσιάζει ένα αρμονικό μείγμα κλασικής ομορφιάς και σύγχρονης γοητείας. Στα κομμάτια που ξεχωρίζουν περιλαμβάνονται παλτό με διαβαθμίσεις σε ουράνιους τόνους, μπλούζες με μαρμάρινο μοτίβο και σακάκια varsity που κοσμούνται με ιπτάμενους αγγέλους. Η παλέτα της συλλογής με τα ζωηρά μπλε, πράσινα και μεταλλικά χρώματα αποπνέει μια αίσθηση απόκοσμης γοητείας, ενώ οι δομημένες φόρμες γυμναστικής και τα διαφανή είδη τένις παραπέμπουν στις εκλεπτυσμένες ρίζες της Casablanca στα αθλητικά ρούχα.

Melissa x Y Project

befunky-photo-2024-08-08t153114175.jpg

Η Melissa και οι Y/Project επανασυνδέθηκαν. Με αφορμή την τρίτη συνεργασία του διδύμου, η οποία είδε την αγαπημένη εταιρεία υποδημάτων να κάνει το ντεμπούτο της με ημιδιαφανή μυτερά τακούνια, συνεργάστηκαν ξανά για να λανσάρουν άλλη μια must-have σιλουέτα.

Παρουσιάζοντας ένα εντελώς νέο στυλ με την ονομασία Court Clog, η τελευταία συνεργασία βλέπει την ογκώδη σιλουέτα να καταφθάνει με την ίδια χαρακτηριστική υφή και τα αραβουργήματα που γνωρίσαμε, σε μια πληθώρα νέων χρωμάτων. Παράλληλα με το clog, η νέα συνεργασία περιλαμβάνει νέους χρωματισμούς του Court Point Mule που κυκλοφόρησε πρόσφατα, συμπεριλαμβανομένων του φωτεινού κόκκινου και του μπλε.

Η Orlebar Brown συνεργάζεται με τη Lamborghini

befunky-photo-2024-08-08t153326326.jpg

Η βρετανική εταιρεία ανδρικών ενδυμάτων Orlebar Brown ανακοίνωσε μια πολυετή συνεργασία με την αυτοκινητοβιομηχανία Automobili Lamborghini. Η συνεργασία θα περιλαμβάνει πολλαπλές συλλογές που θα λανσαριστούν παγκοσμίως από το φετινό καλοκαίρι έως το καλοκαίρι του 2026, με την πρώτη capsule συλλογή να περιλαμβάνει σορτς για μαγιό, πουκάμισα resort, παντελόνια, πόλο και T-shirts, καθώς και μια πετσέτα θαλάσσης.

Η συλλογή αντλεί έμπνευση από τις λεπτομέρειες των αυτοκινήτων της Automobili Lamborghini, συνδυάζοντας τα φωτεινά της χρώματα με κομψές σκούρες αποχρώσεις για ένα αναβαθμισμένο vacation look. Στα highlights περιλαμβάνονται τα tailored μαγιό σορτς της Orlebar Brown σε ένα μείγμα σχεδίων με prints και ζακάρ, χρησιμοποιώντας το θρυλικό εξάγωνο των εξατμίσεων και των αεραγωγών της Automobili Lamborghini. 

Η H&M αποκαλύπτει την πολύχρωμη συνεργασία με την Anamika Khanna

anamika-khanna-for-hm.webp
Εδώ και δυόμισι δεκαετίες, η Anamika Khanna σαγηνεύει τους λάτρεις της υψηλής ραπτικής με άψογη δεξιοτεχνία που αποτυπώνεται και στην παγκόσμια συνεργασία της με την H&M. Με αυτό, η Khanna στοχεύει να βρει ένα νέο μονοπάτι έξω από την αγορά του γάμου και σε έναν χώρο που της επιτρέπει την ελευθερία να πειραματιστεί, να είναι γενναία και να διασκεδάσει. Η συλλογή βλέπει τα αναγνωρίσιμα κεντήματα της Khanna να μεταφράζονται σε εκρηκτικά prints.

Η Stella McCartney κάνει relaunch την πλατφόρμα Elyse

stella-mccartney-elyse-platform.webp

Η Stella McCartney γιορτάζει τα 10 χρόνια του του Elyse. Αν και αυτό απέχει πολύ από το να αποδεικνύει ότι η πλατφόρμα έχει επιστρέψει σοβαρά στο ραντάρ του στυλ, δεδομένου ότι το παπούτσι λανσαρίστηκε κατά τη διάρκεια της τελευταίας περιόδου των stacked heels στις αρχές της δεκαετίας του 2010, το γεγονός ότι το συνοδεύουν πολλά άλλα brands, είναι.

Η εμφάνιση των ξύλινων πλατφόρμων σε στυλ 70's της Chloe στα πόδια σχεδόν όλων στην πρώτη σειρά του show του παριζιάνικου brand για το φθινόπωρο/χειμώνα 24 (μεταξύ αυτών που τις φόρεσαν ήταν η Sienna Miller, η Kiernan Shipka, η Georgia May Jagger, η Pat Cleveland και άλλες), βοήθησε επίσης την τάση.

Ο όμιλος μόδας Max Mara δηλώνει fur-free

fw24-max-mara-atelier-images-jpeg-look-3.webp
Μετά από μια δήλωση της οργάνωσης προστασίας του περιβάλλοντος LAV, η οποία δήλωσε ότι η Max Mara καταργεί τη γούνα, ο ιταλικός όμιλος εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία διευκρίνισε τη θέση του. "Επιβεβαιώνουμε ότι οι μάρκες του ομίλου μόδας Max Mara δεν πωλούν προϊόντα γούνας εδώ και μερικές σεζόν", αρνούμενοι την έκδοση οποιασδήποτε "δημόσιας δήλωσης". 


Ο ιδιωτικός όμιλος μόδας Max Mara, στον οποίο ανήκουν επίσης οι εταιρείες Weekend Max Mara, Sportmax, Max & Co. και Marina Rinaldi, μεταξύ άλλων, βρίσκεται εδώ και αρκετό καιρό στο επίκεντρο μιας παγκόσμιας εκστρατείας, η οποία κάλυπτε τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Ευρώπη, την Ιαπωνία και την Αυστραλία, με αίτημα τον τερματισμό της χρήσης γούνας.