Η Ιταλίδα designer Paola Navone μόλις ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό της νέας οπτικής ταυτότητας για επτά καταστήματα της McDonald's στη Γαλλία, προσθέτοντας συγκλονιστικές εκτυπώσεις και χρώματα στο εσωτερικό τους.
Τα επτά υποκαταστήματα διαθέτουν τώρα μια ποικιλία επιφανειών, με μοτίβα και έντονα διακοσμητικά στοιχεία στα έπιπλα, στα οποία στόχος της Navone ήταν να δημιουργήσουν μια «ατελή, σχεδόν hand made εμφάνιση».
«Η πρόταση για το σχεδιασμό του εσωτερικού του νέου concept για τα McDonald's ήταν να δημιουργεί μια θαυμάσια έκπληξη και μια συναρπαστική δημιουργική πρόκληση», τόνισε η διάσημη designer στο διάσημο site σχεδιαστικού ενδιαφέροντος Dezeen. «Πάντα χαίρομαι όταν δημιουργώ μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα που κάνει κάθε επισκέπτη να αισθάνεται άνετα».
Ο σχεδιασμός της Navone, τον οποίο ολοκλήρωσε σε τρία χρόνια, έχει ήδη υλοποιηθεί σε καταστήματα σε έξι περιοχές της Γαλλίας, όπως Châtellerault, Avignon, Farebersvillers, Gaillard, Sainte Eulalie και Pacé. Το τελευταίο McDonald's που πρόκειται να υποβληθεί σε γενική επισκευή βρίσκεται στο πέμπτο διαμέρισμα του Παρισιού, πολύ κοντά στο σιδηροδρομικό σταθμό Gare d'Austerlitz. Μέσα, η πλειονότητα των επιφανειών είναι λευκές και καλύπτονται με υπερμεγέθεις γκρίζες τελείες.
Τα πλακάκια της ιταλικής εταιρείας Abet Laminati -όπου η Navone είναι Creative Director για σχεδόν 30 χρόνια- έχουν εφαρμοστεί στο πάτωμα, ψηφιακά τυπωμένα, ώστε να μοιάζουν με ξύλινες σανίδες.
Μια ποικιλία καθισμάτων, έχουν χρησιμοποιηθεί για να ντύσουν τον χώρο, στην προσπάθεια της Navone να δημιουργήσει μια σπιτική, φιλόξενη αίσθηση. Επιτραπέζιοι πάγκοι από πολυστρωματικό υλικό, που αντιστέκονται στη φθορά έχουν τυπωθεί με φαινομενικά τυχαία στρώματα μπλε ακουαρέλας, δίνοντάς τους μια ποιότητα σαν να είναι ζωγραφισμένοι στο χέρι.
«Ο χώρος περιλαμβάνει αποχρώσεις, που κυμαίνονται από άσπρο σε γκρι, με υδάτινες λεπτομέρειες και διαφορετικές υφές, οι οποίες εφαρμόζονται με μη επαναλαμβανόμενο τρόπο. Το αποτέλεσμα είναι ομολογουμένως πολύ επιτυχημένο και μεταφράζει την επιθυμία μου να αναπαράγω την ατμόσφαιρα ενός σπιτιού, όπου όλα τα δωμάτια είναι μοναδικά», εξήγησε η Navone. Τα μεταλλικά πλαίσια που η designer αποκαλεί "home-like" έχουν τοποθετηθεί πάνω από ένα ζευγάρι μεγάλων τραπεζιών και δημιουργούν την αίσθηση της τραπεζαρίας μιας κατοικίας. Φωτίζονται από κομψούς λαμπτήρες, οι οποίοι απογειώνουν το ντεκόρ.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Paola Navone συνεργάστηκε με μια μεγάλη εταιρεία τροφίμων. Το 2015 είχε συνεργαστεί με την Häagen-Dazs για να δημιουργήσει μια σειρά από βρώσιμα χριστουγεννιάτικα ημερολόγια, κατασκευασμένα από εκλεκτά υλικά, όπως λευκή σοκολάτα και dulce de leche.