Η Diane von Furstenberg χρησιμοποιεί τη δική της Νέα Υόρκη για τα γυρίσματα της νέας, δυναμικής καμπάνιας της για τη συλλογή Φθινόπωρο 2017. Μπορεί τα κομμάτια του brand τα ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο, όμως η μία και μοναδική βάση του είναι εκεί όπου ξεκίνησε την καριέρα της η βελγικής καταγωγής σχεδιάστρια μόδας και που τώρα φιλοξενείται η έδρα της εταιρίας DVF και η βασική μπουτίκ: στην καρδιά του Μανχάταν.
Μέσα από ένα φιλμ μόδας ωδή στη Νέα Υόρκη, η Diane von Furstenberg γιορτάζει τη γυναίκα, τις αντιθέσεις, τα δυνατά prints και το μοναδικό στυλ της νέας συλλογής. Tα μοντέλα Luna Bijl, Yoon Young Bae, Angok Mayen και Cara Taylor που πρωταγωνιστούν, αφέθηκαν στον φακό του Oliver Hadlee Pearch, υποδυόμενες νέες κατοίκους στη μητρόπολη του κόσμου, που προσπαθούν να την ανακαλύψουν. Πρόκειται για μια όχι και τόσο συνηθισμένη καμπάνια, καθώς είναι γεμάτη δράση και ρυθμό, με τα μοντέλα να βγάζουν βόλτα τους σκύλους τους, να ψάχνουν για ταξί, να πίνουν καφέ και να γελάνε με τους φίλους τους στα πάρκα. Οι ήχοι της πόλης, όπως τα σκυλιά που γαβγίζουν, οι σειρήνες και τα τακούνια στα πεζοδρόμια, αποδίδουν τους γρήγορους, ξέφρενους ρυθμούς ζωής της Νέα Υόρκης, που ταυτίζονται απόλυτα με τη δυναμική, alert φιλοσοφία του οίκου.
Η ταινία είναι η πρώτη του Jonathan Saunders ως Chief Creative Officer του οίκου και αγκαλιάζει το φεμινιστικό κίνημα ενώ ταυτόχρονα αναγνωρίζει την ποικιλομορφία. Στην τελευταία σκηνή κλείνει με μία εικόνα από το Άγαλμα της Ελευθερίας, το σύμβολο της Νέας Υόρκης, της πόλης όπου μπορείς να κάνεις όλα τα όνειρά σου πραγματικότητα -όπως τα έκανε και η Diane von Furstenberg.