Η νέα καμπάνια του Louis Vuitton, που μόλις κυκλοφόρησε αποτελεί ένα αιώνιο ταξίδι που ξεπερνά τους καιρούς, μια συναισθηματική διαδρομή σε τοπία και σύνορα, μια αθώα περιέργεια για ό,τι βρίσκεται τόσο έξω όσο και μέσα στον κόσμο. Στον γαλλικό οίκο, τα ταξίδια ξεπερνούν την ανακάλυψη ενός φυσικού προορισμού, είναι εξίσου μια διαδικασία αυτο-ανακάλυψης, ένα προσωπικό ταξίδι. Με ένα εντελώς τοπικό casting, ονειρικό setting, οι φωτογραφίες της Viviane Sassen, ζωντανεύουν ξανά καθώς οι βασικές αξίες του Maison μεταφράζονται σε εικόνες: η τέχνη του ταξιδιού, τα όνειρα και η φυγή, η μετάδοση από γενιά σε γενιά και η συνεχής αισιοδοξία.
Η νέα brand campaign «αγκυρώνει» τις ρίζες του Louis Vuitton, θυμίζοντάς μας το DNA του και τις βασικές αξίες ελευθερίας. Τα fashion items αναδεικνύονται σε δεύτερο χρόνο, καθώς η Τέχνη του ταξιδιού βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Η καμπάνια αποκαλύπτει μαγικές εικόνες παιδιών που εξερευνούν 4 ονειρικούς προορισμούς:
Τη Μήλο στην Ελλάδα, τις Petra και Wadi Rum στην Ιορδανία και το Mont Saint-Michel στη Γαλλία, ξεκινώντας από την ανακάλυψη του πανέμορφου νησιού μας.
Το high fashion house συνεχίζει τη διαχρονική του διαδρομή στο χρόνο, προσφέροντας μια συναισθηματική Οδύσσεια πέρα από τοπία και σύνορα, μια αθώα περιέργεια για ενδιαφέρουσες ανακαλύψεις. Για τον γαλλικό οίκο, το ταξίδι σημαίνει την υπέρβαση της φυσικής εξερεύνησης ενός προορισμού για να τα αγκαλιάσει και εσωτερικά και να δώσει τη θέση τους στην ενδοσκόπηση.
Για αυτήν την καμπάνια, η φωτογράφος Viviane Sassen μέσα από την προσεγμένη δουλειά της «γιορτάζει» τα διαχρονικά τοπία της Μήλου στην Ελλάδα και αποκαλύπτει με τον καλύτερο τρόπο την καθολική ομορφιά τους. Οι λεπτεπίλεπτες σιλουέτες παιδιών αναδύονται σε αυτά τα φαινομενικά γεμάτα αντιθέσεις τοπία, και η φαντασία ενός ατόμου φεύγει από το παρελθόν, στο παρόν και το μέλλον. Νέοι μαθητές μπαίνουν με ενθουσιασμό στην καρδιά της φύσης, μετατρέποντας το μεγαλείο της σε «παιδική χαρά ανακαλύψεων». Εντελώς αθώοι, ατενίζουν αισιόδοξα ένα μέλλον, όπου όλα είναι πιθανά. Το έργο της Sassen ταιριάζει απόλυτα με τις προηγούμενες καμπάνιες του οίκου. Μεταφέρει μια ξεκάθαρη αίσθηση ελευθερίας με την ελαφρότητα του αύριο, καθώς κάθε λήψη καλεί τους θεατές σε ένα ταξίδι μέσα σε μια must-see χώρα.
Από το 1854, ο Louis Vuitton δημιούργησε μοναδικά σχέδια, συνδυάζοντας την καινοτομία με το στιλ. Σήμερα, το Maison παραμένει πιστό στο πνεύμα του ιδρυτή του, που εφηύρε μια γνήσια «Τέχνη του Ταξιδιού» μέσα από αποσκευές, τσάντες και αξεσουάρ που ήταν τόσο δημιουργικά όσο και κομψά και πρακτικά. Τα άλλα είναι απλά ιστορία. Πιστός στην κληρονομιά του, άνοιξε τις πόρτες του σε αρχιτέκτονες, καλλιτέχνες και σχεδιαστές όλα αυτά τα χρόνια, αναπτύσσοντας παράλληλα κλάδους σε ready to wear συλλογές, παπούτσια, αξεσουάρ, ρολόγια, κοσμήματα και αρώματα. Παρόλα αυτά το διεθνώς αναγνωρισμένο brand αναδεικνύει πάντοτε με τον καλύτερο τρόπο την δεξιοτεχνία του στις λεπτομέρειες οτιδήποτε χειροποίητου.