fbpixel

Search icon
Search
Η Μαρία Σάκκαρη είναι μέλος της new-age καμπάνιας του Dior
FASHION NEWS

Η Μαρία Σάκκαρη είναι μέλος της new-age καμπάνιας του Dior

Για την athleisure σειρά "Dior Vibe"


Ο χώρος της μόδας δεν σταματά ποτέ να μας εκπλήσσει, να δημιουργεί και να κρατάει το ενδιαφέρον μας αμείωτο. Πρόσωπα που κλέβουν τις εντυπώσεις με τη συμμετοχή τους σε καμπάνιες, events που μαγνητίζουν τα φλας και εντυπωσιακές συνεργασίες είναι μερικά από αυτά που ξεχωρίζουν. Από χθες, όλα τα «φώτα» είναι στραμμένα στην νέα campaign του γαλλικού οίκου Dior, με τίτλο "Dior Vibe", στην οποία ένα από τα κεντρικά πρόσωπα είναι η Ελληνίδα τενίστρια Μαρία Σακκάρη. 

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε ξεχωρίσει στον «μαγικό» fashion world!

Μαρία Σάκκαρη - Dior 

yzjjztpc.jpg

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια του τένις -πλέον No3 της παγκόσμιας κατάταξης- είναι ένα από τα κορυφαία ονόματα του αθλητισμού. Δεν είναι καθόλου τυχαίο λοιπόν, που ένας από τους πιο διάσημους οίκος παγκοσμίος, ο Dior, την επέλεξε για να συμμετάσχει στην καμπάνια του για την athleisure συλλογή του, η οποία ακούσει στο όνομα "Dior Vibe" και έχει σχεδιαστεί από την καλλιτεχνική διευθύντρια Maria Grazia Chiuri

Η σειρά έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της στην  Dior cruise 2022, η οποία έλαβε χώρα στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στο Καλλιμάρμαρο τον περασμένο Ιούνιο. Tώρα εμπλουτίζεται με νέα κομμάτια από τη συλλογή Φθινόπωρο 2022, συνδυάζοντας για ακόμα μία φορά με τον καλύτερο τρόπο το athleisure style με την κομψότητα. Στη συγκεκριμένη καμπάνια, εκτός από την Ελληνίδα τενίστρια συμμετέχουν κι άλλες κορυφαίες αθλήτριες, όπως αναρριχήτρια Margo Hayes, η γυμνάστρια Melanie De Jesus Dos Santos, η παραολυμπιονίκης Veronica Yoko Plebani, η καρατέκα Wen Tzu-yun, η ξιφομάχος Ysaora Thibus και η παγοδρόμος Zhang Hong.

c-ai-ovc.jpg
Dior Vibe, bowling bag

Αυτή η μοντέρνα συλλογή, επανερμηνεύει τα outfits των ποδηλατών μέσα από biker shorts, polo shirts και jackets που φέρνουν τα εμβληματικά ονόματα "Dior" και "New Look", ενώ παράλληλα ενισχύονται με κόκκινες και μπλε graphic ρίγες. Οι σιλουέτες ολοκληρώνονται με αθλητικά καπέλα και τα νέα Dior Star sneakers, στα οποία έχει τοποθετηθεί το signature αστέρι του. Σε άλλα κομμάτια παρατηρούμε ότι γίνεται αναφορά στο άθλημα του box μέσα από έντονα μοτίβα, τα οποία απεικονίζουν μία τίγρη ή ένα λιοντάρι πάνω στην Dior Vibe bowling bag. Ένα ευέλικτο clutch γίνεται το απόλυτο must have της γυναικείας γκαρνταρόμπας.

Zeus + ΔΙΟΝΕ - Easter Egg

1111111587-n12lh.jpg

Με το Πάσχα να βρίσκεται προ των πυλών, τα διάσημα fashion brands έχουν ξεκινήσει να παρουσιάζουν τις πασχαλινές τους δημιουργίες αλλά και τα γούρια που όλοι μας θέλουμε να αποκτήσουμε. Πρώτο στη wish list μας είναι το εντυπωσιακό Easter Egg του οίκους ZEUS+ΔΙΟΝΕ.

Η μαγευτική ατμόσφαιρα της Άνοιξης είναι πλέον αισθητή γύρω μας. Η εαρινή ανθοφορία έχει ξεκινήσει. Η στιγμή να ακούσουμε τη βαθύτερή μας ανάγκη έχει έρθει. Μία ανάγκη που όλοι έχουμε για ομορφότερες μέρες, αισιόδοξη διάθεση και πάνω από όλα, ΕΛΠΙΔΑ. Για την περίοδο που διανύουμε, το brand γιορτάζει «μια ζωή γεμάτη ελπίδα», λανσάροντας ένα exclusive μενταγιόν από επιχρυσωμένο ασήμι και ημιπολύτιμους λίθους. Σε δύο διαφορετικές εκδοχές, με ένα πετράδι μπλε χαλαζία ή ένα υπόλευκο μαργαριτάρι, το φετινό Πασχαλινό Αυγό είναι σχεδιασμένο για να χαρίσει αρμονία, πνευματική ισορροπία και να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση. Πρόκειται για ένα κόσμημα, το οποίο μπορεί να φορεθεί απ' όλες τις γυναίκες και να παραμείνει στη συλλογή τους για πολλά χρόνια. Μία διαχρονική επιλογή, η οποία θα μας συντροφεύσει σε όλες μας τις εμφανίσεις, χαρίζοντας μια αίσθηση πολυτέλειας και κομψότητας. Plus, αποτελεί έναν ιδανικό τρόπο για να ευχηθούμε Καλό Πάσχα στους αγαπημένους μας αλλά και στον εαυτό μας. Το Easter Egg είναι διαθέσιμο στο zeusndione.com.

United Colors Of Benetton - Jean-Charles De Castelbaja 

ucb-dazed-philip-colbert-pauline-de-drouas-jean-charles-de-castelbajac-josephine-jones-daniel-lismore.jpg

Μία ακόμα συνεργασία, η οποία μας γέμισε με αισιοδοξία και πολύ χρώμα. Η Inited Colors of Benetton μαζί με το περιοδικό Dazed γιόρτασαν το launch της νέας συλλογής του πρώτου, η οποία έχει το όνομα "In Love We Trust" και είναι σχεδιασμένη από τον parisian artist Jean-Charles de Castelbajac. Εκατοντάδες από τα λαμπρότερα δημιουργικά ταλέντα της επόμενης γενιάς του Λονδίνου και fashion icons κατέφτασαν στο κατάστημα-ναυαρχίδα της United Colors of Benetton για να αποτίσουν φόρο τιμής στους οικοδεσπότες της εκδήλωσης Jean-Charles de Castelbajac και τη στιλίστρια της καμπάνιας «In Love We Trust» και διευθύντρια μόδας του Dazed, Imruh Asha. Η συλλογή είναι ήδη διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα αλλά και online. 

Ανάμεσά τους βρέθηκαν μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα της μόδας, όπως οι Vivienne Westwood, Andreas Kronthaler, Jefferson Hack, La Roux, Josephine Jones, Miss Jason, Daniel Lismore, Michaela Stark, Campbell Addy, Chet Lo, Wilson Oryema, Lou Hayter, Philip Colbert, Gavin Turk, Ibby Njoya, Tempa T, Gary Card, Robert Montgomery, Aadam Sheikh, Paul Gorman, Dodo Potato, Catty Taylor, Harry Freegard, Ryan Lo, Charlie McCosker, Brionka Halbert, Aimee Gillingwater, Louis Powell, Mathilde Mellor, Nathan Hopkinson, Caleb Frempong, Olaf Hernandez, Josef Michael, Shaquille-Aaron Keith και Gigi Hari. 

img-7726-dazed-x-united-colors-of-benetton-310322-sp.jpg

«Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο καλλιτέχνης Castelbajac συναντά τον σχεδιαστή Jean-Charles κατά τη δημιουργία μιας συλλογής της Benetton. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή συλλογή για μένα. Και είναι μια ωδή στην αγάπη: πρόκειται για μια συλλογή που λογίζεται ως ένα είδος αναγέννησης, η οποία θέλει να δώσει ελπίδα. Το ονόμασα "In Love We Trust", παραφράζοντας το εθνικό σύνθημα των Ηνωμένων Πολιτειών, "In God We Trust". Μου αρέσει να παίζω με τις λέξεις και με τη μόδα, γιατί η μόδα είναι η έκφραση χιλίων λέξεων. Η Benetton στηρίζεται σε βασικές γραμμές, οπότε ήθελα να δημιουργήσω μια συλλογή με βασικά κομμάτια που μπορούν να φορεθούν κάθε μέρα. Ανάμεσα στα αγαπημένα μου είναι ένα πουλόβερ με το σύνθημα LOVE, φτιαγμένο με μια εξαιρετική τεχνική πλέξης, μια καμπαρντίνα – ένα κλασικό κομμάτι της γκαρνταρόμπας – σε αποχρώσεις του μπεζ, με μικρές χρωματιστές λεπτομέρειες που αποτελούν μέρος του χαρακτηριστικού μου στυλ, ένα πουλόβερ καμουφλάζ το οποίο δημιούργησα τόσο με διαφορετικά χρώματα όσο και με χρώματα στον ίδιο τόνο. Επιπλέον η συλλογή περιλαμβάνει πουκάμισα, τζιν με στάμπες, αντιανεμικά με ελαστικό ύφασμα και ένα υπέροχο "διπλό πόντσο" για παιδιά που περπατούν μαζί στη βροχή. Βασικά, έχω επανεξετάσει και αποδομήσει όλους τους κανόνες της κλασικής εικόνας, από τα κομψά εξωτερικά ρούχα και το καμουφλάζ μέχρι την αμερικανική σημαία. Πρόκειται για μια συλλογή με προσιτές τιμές, εξαιρετική ποιότητα και ένα σχέδιο που μιλάει για αγάπη. Αυτή η συλλογή είναι αφιερωμένη στις σημερινές οικογένειες – σε όλες ανεξαιρέτως. Η ιδέα μου είναι η ιδέα μιας εντελώς μοντέρνας, απολύτως σύγχρονης οικογένειας. «Οικογένεια» για μένα σήμερα σημαίνει συμμετοχή σε μια συλλογική, συναισθηματική και πνευματική ομάδα», δήλωσε ο καλλιτέχνης της καμπάνιας, Jean-Charles de Castelbajac.