fbpixel

Search icon
Search
Η Kylie Minogue είναι η πρωταγωνίστρια στη νέα καμπάνια του Marc Jacobs
FASHION NEWS

Η Kylie Minogue είναι η πρωταγωνίστρια στη νέα καμπάνια του Marc Jacobs

Και ό,τι νεότερο ξεχωρίσαμε από τον χώρο της μόδας


Η παγκόσμια κρίση λόγω του COVID-19 συνεχίζεται με έντονους ρυθμούς. Όπως έγινε απολύτως κατανοητό και στις Εβδομάδες Μόδας των προηγούμενων μηνών, οι άνθρωποι στο χώρο της βιομηχανίας, δεν χάνουν ωστόσο την ελπίδα τους. Μάλιστα, η αγάπη τους για την τέχνη γίνεται ακόμα πιο έντονη, βρίσκουν και πάλι τον πραγματικό τους χαρακτήρα και ανακαλύπτουν καινοτόμους και διαφορετικούς τρόπους για να παρουσιάσουν τις νέες τους καμπάνιες και δημιουργίες.

Όσο λοιπόν ο κόσμος αναζητά διάφορα μέσα προστασίας, αλλά και διαφυγής από την πανδημία, creative directors και διάσημοι οίκοι, προσπαθούν με το δικό τους μοναδικό τρόπο να μας δώσουν μία νότα λάμψης και αισιοδοξίας.

Συνεχίστε να διαβάζετε κι ενημερωθείτε για τα πιο hot fashion news των τελευταίων ημερών!

Marc Jacobs, Kylie Minogue

87ed971a-f9a1-4a1c-9f9a-df15b728c870.jpeg
Image source: @marcjacobs

Μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες της μουσικής σκηνής κατά τη δεκαετία του 1990, το pop είδωλο Kylie Minogue, είναι το πρόσωπο της νέας καμπάνιας του Marc Jacobs για τη συλλογή φθινόπωρο/χειμώνας 2020. Η τραγουδίστρια ποζάρει με τις δημιουργίες του διάσημου και εκκεντρικού σχεδιαστή, στο φακό της Sharna Osborne, σε μία καμπάνια που υιοθετεί το lo-fi style, που θυμίζει χαλασμένη βιντεοκασέτα.

Ένα ολόσωμο λέοπαρ short, ένα κομψό μίνι φόρεμα και πουλόβερ που αποπνέουν την απόλυτη ζεστασιά είναι μερικά από τα κομμάτια με τα οποία φωτογραφήθηκε η Minogue, ενώ σε όλες τις εικόνες τα outfits ολοκληρώνονται με τσάντες και πορτοφόλια του οίκου. Η ίδια της δήλωσε ιδιαίτερα ενθουσιασμένη γι αυτήν τη νέα συνεργασία.

Carolina Herrera, COVID-19

2a501af6-217c-44bf-b54f-9676dfee47f4.jpeg
Image source: @carolinaherrera

Η πανδημία που βιώνουμε τους τελευταίους μήνες έχει προκαλέσει παγκόσμια αναστάτωση και αλλαγές στον τρόπο ζωής μας, με αρνητικό πρόσημο σε μία μεγάλη μερίδα του πληθυσμού. Με γνώμονα τα παραπάνω πολλά διάσημα fashion brands έχουν αποφασίσει να βοηθήσουν με το δικό τους τρόπο. Σ’ αυτήν την κατηγορία ανήκει και ο οίκος Carolina Herrera, ο οποίος παρουσιάζει τη φιλανθρωπική πρωτοβουλία Heart of Hope. Στόχος αυτής της κίνησης είναι να στηρίξει όλους όσους έχουν πληγεί από τον COVID-19 τους τελευταίους μήνες.

Πιο συγκεκριμένα, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2020, ο οίκος προσφέρει το 10% των εσόδων από τις πωλήσεις των τσαντών και των αξεσουάρ στο Διεθνές Κίνημα Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου, το οποίο μοιράζεται ακριβώς τις ίδιες αξίες με τον οίκο.

Η ιδρύτρια του οίκου, η οποία πάντα στήριζε την ενότητα και την ελπίδα -βασικά στοιχεία του fashion house- υποστηρίζει ότι τώρα πρέπει, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, ο καθένας ξεχωριστά να βρει τη χαρά της ζωής του. Με γνώμονα την αλληλεγγύη μας καλεί να βοηθήσουμε όλοι μαζί ώστε να πετύχουμε μία σημαντική αλλαγή.

Miu Miu, Miu Miu Icons

86ef8ca0-2727-4bcf-9e36-686109133838.jpeg
Image source: @miumiu

Η νέα καμπάνια της Miu Miu, βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες στη δημοσιότητα και αφορά τη εορταστική περίοδο που θα έρθει σε λίγο καιρό. Πρωταγωνίστριες αυτού του νέου εγχειρήματος είναι οι γυναίκες «icons», όπως τις χαρακτηρίζει ο οίκος, δηλαδή γυναίκες από διαφορετικά backgrounds.

Στόχος αυτής της νέας καμπάνιας είναι ο ιταλικός οίκος να απαντήσει στην ερώτηση «Τι είναι αυτό που δημιουργεί ένα είδωλο;».

«Ένα είδωλο μπορεί να είναι ένας ηθοποιός, ένα μοντέλο, ένας μουσικός - ένα παράδειγμα αριστείας. Μπορεί επίσης να εκπροσωπεί μια σειρά από αξίες- έναν τρόπο ζωής. Αλλά πάντα το είδωλο πρέπει να σημαίνει κάτι. Τα είδωλα της Miu Miu είναι γυναίκες: μυριάδες γυναίκες, πολύπλευρες πληθωρικές προσωπικότητες που αντανακλούν την ιδέα της μόδας που εξελίσσεται. Οι γυναίκες Miu Miu είναι διαφορετικές: είναι ένα γκρουπ, μία κοινότητα ως ο εαυτός τους. Το στοιχείο που τις ενώνει είναι η απόλυτη μοναδικότητάς τους. Βγαλμένες από το σύμπαν του σινεμά, της μόδας και της μουσικής, αυτές οι Miu Miu γυναίκες είναι ένα ποικιλόμορφο πλήθος από role-models, είδωλα για γυναίκες όλων των ηλικιών», αναφέρει ο οίκος, μιλώντας για την καμπάνια του.

Τα είδωλα λοιπόν του fashion house είναι η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός Kim Basinger, η βρετανίδα ηθοποιός Raffey Cassidy, η πρωταγωνίστρια του "The Crown" Emma Corrin, η Κινέζα ηθοποιός, μοντέλο και χορεύτρια Du Juan, η Αμερικανίδα πρωταγωνίστρια του "Euphoria" Storm Reid, η μουσικός και ηθοποιός Jordan Kristine Seamón, και η ηθοποιός και σκηνοθέτης Chloë Sevigny. Όλες φοράνε κομμάτια από τη Pre-Spring 2021 collection και ποζάρουν στο φακό των Mert Alas και Marcus Piggot.

Celine, Summer 2021

99b3faf9-76cf-44ed-9ee2-89fcda116d6f.jpeg
Image source: @celine

Στις 26 Οκτωβρίου 2020, ο γαλλικός οίκος Celine, έδωσε στη δημοσιότητα το βίντεο με το catwalk του brand μέσα στο στάδιο Louis II και τις ολοκαίνουργιες δημιουργίες του creative director που εκτός των άλλων επιμελήθηκε και τη σκηνοθεσία.

Βασικά στοιχεία αυτής της νέας συλλογής, είναι τα νεανικά street style items, η hip hop και η rap κουλτούρα ενώ ταυτόχρονα κυριαρχεί το sporty chic στοιχείο. Φυσικά, παρούσες είναι και κλασικές δημιουργίες, οι οποίες είναι πολύ κοντά στην αισθητική που μας έχει συνηθίσει τόσα χρόνια ο οίκος, όπως blazers και bows button up shirts. Ο συνδυασμός των sporty κομματιών με ρομαντικά φορέματα ή γυαλιστερά υφάσματα, με αυστηρά σακάκια, δερμάτινα και κομψές τσάντες προσφέρουν looks ιδανικά για γυναίκες που λατρεύουν τη μίξη αθλητικού ύφους με city-chic στοιχεία, ένα στιλ που ανέδειξα σε κυρίαρχο με τις εμφανίσεις τους σταρ όπως η Beyonce, η Rihanna, η Kendall Jenner, η Bella και η Gigi Hadid.