H Calzedonia επέλεξε το κοσμοπολίτικο νησί της Μυκόνου για να καλωσορίσει το καλοκαίρι με ένα special project που έτρεξε από τις 6 έως τις 8 Ιουνίου και ήταν αφιερωμένο στη ψηφιακή καμπάνια #GirlGang. Έντεκα από τις πιο δημοφιλείς διεθνείς bloggers και influencers από τη Ρωσία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, μέχρι τη Βρετανία και το Χονγκ Κονγκ, αποδέχτηκαν την πρόσκληση του γνωστού ιταλικού brand και έζησαν στιγμές διασκέδασης, φιλοξενούμενες σε μοναδικής αισθητικής ξενοδοχεία που αποτέλεσαν και το background για πολλά φωτογραφικά κλικ. Τα Calzedonia girls δέθηκαν με όλες τις στιγμές και τις ιστορίες που μοιράστηκαν, φόρεσαν με το δικό τους ιδιαίτερο στιλ τα κομμάτια της Beachwear Collection και τα customized μαγιό, έκαναν βόλτες στα σοκάκια της Μυκόνου, αλλά και γιόγκα με θέα το βαθύ μπλε του Αιγαίου, έπαιξαν beach volley (Βlondies Vs Brunettes), απόλαυσαν μοναδικές wellness γεύσεις και διαγωνίστηκαν σε sunset cocktails. Το dress code ήταν απλό και ξεκάθαρο: μπικίνι, ολόσωμο, beachwear από την παραλία μέχρι το beach bar.
Στη λίστα με τις bloggers που συμμετείχαν στο project #GirlGangInMykonos: η Jessica Goicoechea από την Ισπανία, η Louise Thompson από την Αγγλία, η Carolina Loureiro από την Πορτογαλία, η Adenorah aka Anne-Laure Mais από τη Γαλλία, η Lima Ché από το Βέλγιο, η Caro Daur από τη Γερμανία, η Maria Ivakova από τη Ρωσία, η Duygu Özaslan από την Τουρκία, η Ceci N από το Hong Kong, οι Πατρίτσια Περιστέρη και Mαρία Παπαγεωργίου από την Ελλάδα και η Anastasia Ashley από την Αμερική.
Tο συγκεκριμένο project έτρεξε στα social media της Calzedonia, καθώς και των bloggers με το hashtag #GirlGangInMykonos και πέτυχε απήχηση που έφτασε τους 10 εκατ. Followers, μετρώντας περισσότερες από 500 δημοσιεύσεις στο Instagram. Κάτω από την ομπρέλα του, το ελληνικό καλοκαίρι και η Μύκονος ταξίδεψαν στις οθόνες δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον κόσμο.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΡΙΑ ΑΡΑΜΠΑΤΖΙΔΟΥ