fbpixel

Search icon
Search
Επιδραστικές Ελληνίδες αναδεικνύουν τους πολλαπλούς ρόλους της ζωής τους σε μια νέα καμπάνια που εγείρει συζητήσεις
LIFE & CAREER

Επιδραστικές Ελληνίδες αναδεικνύουν τους πολλαπλούς ρόλους της ζωής τους σε μια νέα καμπάνια που εγείρει συζητήσεις

Η νέα καμπάνια της Lild Ελλάς, «Εμείς οι Γυναίκες...», αναδεικνύει κάθε πτυχή τους


«Εμείς οι γυναίκες…» μπορούμε να καταφέρουμε ό,τι ονειρευόμαστε. Μπορούμε να δημιουργήσουμε οικογένεια και να επικεντρωθούμε στην καριέρα μας ταυτόχρονα. Μπορούμε να είμαστε αποτελεσματικές σε όποιον ρόλο και αν αναλάβουμε. Από τον πιο μεγάλο μέχρι τον πιο μικρό. Οι εποχές που το αποδεικνύαμε έχουν περάσει, και τώρα ήρθε ο καιρός να απολαύσουμε τους καρπούς τον προσπαθειών μας. Μπορεί να έχουμε σε κάποια θέματα ακόμα δρόμο να διανύσουμε, ωστόσο, ο φαινομενικά κόντρα ρόλος καριερίστριας – μητέρας παύει να είναι κόντρα. Οι γυναίκες μπορούν και τα συνδυάζουν. Γιατί οι γυναίκες καριέρας, μεγαλώνουν παιδιά και οι γυναίκες μαμάδες, κάνουν καριέρα. 

emeis-oigynaikes-kv.jpg

Η ισότητα των φύλων και οι ίσες ευκαιρίες για όλους στο εργασιακό περιβάλλον είναι αδιαπραγμάτευτες για τη Lidl Ελλάς. Η δέσμευση και η συμμετοχή της εταιρείας σε τέτοιου είδους ενέργειες είναι ζωτικής σημασίας, γι’ αυτό και αναλαμβάνει συνεχώς πρωτοβουλίες προς αυτήν την κατεύθυνση.

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς «Εμείς οι Γυναίκες» πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ενώνει τις δυνάμεις της με τη HOPEgenesis προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες…», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Το νέο αυτό εγχείρημα φέρνει στο προσκήνιο έξι δυναμικές γυναίκες, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Η κάθε μία από αυτές αφηγείται μία ξεχωριστή ιστορία, όμως όλες μαζί δίνουν ένα μήνυμα: 

Mπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!

Βασικό στοίχημα της καμπάνιας αποτελεί αρχικά ο προσδιορισμός και ο αφουγκρασμός της επιλογής μίας γυναίκας να κάνει οικογένεια, βγαίνοντας συγχρόνως να παλέψει στον επαγγελματικό στίβο και εν συνεχεία η παρακολούθηση της καθημερινότητάς της, δίνοντας έμφαση στον πετυχημένο συνδυασμό των δύο φαινομενικά αντιφατικών ρόλων.

Σκοπός της είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες, να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες και να βρουν απαντήσεις στον προβληματισμό τους σχετικά με τον τρόπο που μπορούν να συνδυάσουν καριέρα και οικογένεια, αλλά και να συνειδητοποιήσουν πως η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής και μπορεί να επιτευχθεί από όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως επιλογής σταδιοδρομίας.

Οι πρωταγωνίστριες

Το πώς οι σημερινές γυναίκες εκπληρώνουν με επιτυχία το ρόλο της μητρότητας σε συνδυασμό με την επαγγελματική τους σταδιοδρομία σε οποιοδήποτε αντικείμενο, μας το εξηγούν την περίοδο αυτή οι 6 πρωταγωνίστριες της καμπάνιας:

  • Σμαράγδα Λιάτσικου, Nοσηλεύτρια – τριτοετής στην Ιατρική Σχολή Λάρισας
  • Λένα Αρώνη, Δημοσιογράφος - Παρουσιάστρια
  • Μαρία Κακαλή, Δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου
  • Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς
  • Ευαγγελία Ψάρρα, Ολυμπιονίκης στην Τοξοβολία
  • Εύα Καϊλή, Αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

Θα δούμε τη Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς τα τελευταία 12 χρόνια να περιγράφει τις εμπειρίες της στο ρόλο μιας μητέρας που ταυτόχρονα κατέχει έναν επαγγελματικό ρόλο ευθύνης στον ιδιωτικό τομέα. Η ίδια, που έχει αναλάβει μία εξαιρετικά απαιτητική θέση σε έναν πολυπρόσωπο όμιλο, έχει καταφέρει να συνδυάσει την καριέρα με την οικογένεια. Πρόκειται για μία απόφαση που όπως δηλώνει η ίδια ήταν απόλυτα συνειδητή και απαίτησε να τεθούν οι κατάλληλες προτεραιότητες στον αρμόζοντα χρόνο.

Για τη Βασιλική, το «εγώ» υποχωρεί μπροστά στο «εμείς» της οικογένειας. Είμαστε όλοι μαζί και τα κάνουμε όλα μαζί.

Παρακολουθήστε το βίντεο

Δείτε τα βίντεο των υπόλοιπων πρωταγωνιστριών εδώ.

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς θέτει τις βάσεις για το #Women Empowerement 

Η εταιρεία έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων και έχει ήδη εφαρμόσει τη συντριπτική πλειονότητα των βασικών κατευθυντήριων γραμμών που καθορίζονται στα WEPs και συνεχίζει να τις αναπτύσσει ως προτεραιότητα στη στρατηγική της για τη βιωσιμότητα.

Επιπλέον αποτελεί 1 από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως κλάδου, που έχει λάβει την πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων με στόχο την ισότητα των φύλων.