Ζώντας μεταξύ Ρίο ντε Τζανέιρο και Αγκόλα, οι ιδιοκτήτες του διαμερίσματος Terrazzo στράφηκαν στο Studio Arthur Casas για να δημιουργήσουν ένα σπίτι για τη διαμονή τους στο Σάο Πάολο. Αυτή, επαγγελματίας σεφ, και εκείνος, λάτρης των ευρύχωρων χώρων σε συνέχεια, υπέβαλαν συγκεκριμένες επιθυμίες που καθοδηγούσαν τον σχεδιασμό του έργου, δίνοντας προτεραιότητα στη λειτουργικότητα για την καθημερινή ζωή, έπιπλα κατασκευασμένα από designers, την προβολή της τέχνης, τα μινιμαλιστικά φινιρίσματα και την υψηλή τεχνολογία.
Η επιλογή των υλικών ξεκίνησε με τη διατήρηση της αρχικής εκτεθειμένης πλάκας σκυροδέματος. Συμπληρώνοντας αυτή τη βάση, το Studio Arthur Casas προτίμησε ένα δάπεδο για να εξασφαλίσει αδιάκοπη οπτική συνέχεια. Έτσι, το δάπεδο Terrazzo επιλέχθηκε ως κεντρικό στοιχείο του έργου, ενοποιώντας όλες τις επιφάνειες στον ενιαίο κοινόχρηστο χώρο.
Εμπνευσμένο από το βενετσιάνικο πάτωμα του εκθεσιακού χώρου Olivetti -ένα εμβληματικό έργο του Ιταλού αρχιτέκτονα Carlo Scarpa-, το δάπεδο Terrazzo κατασκευάστηκε αποκλειστικά γι' αυτό το διαμέρισμα. Χρησιμοποιήθηκε μια τσιμεντοειδής σύνθεση με μαρμάρινα θραύσματα διατεταγμένα σε ορθογώνια γεωμετρικά σχέδια, δημιουργώντας μια ρυθμικά κανονική αλλά σκόπιμα ατελή αισθητική. Αυτό το μοναδικό, ειδικά σχεδιασμένο δάπεδο αντανακλά τη δέσμευση του αρχιτεκτονικού studio στην καινοτομία, εξερευνώντας λύσεις που σπάνια συναντώνται στην αγορά.
H προσεκτική επιλογή των υλικών ενισχύει τη σύγχρονη αύρα του έργου. H νησίδα της κουζίνας από ανοξείδωτο ατσάλι έρχεται σε αντίθεση με τα μινιμαλιστικά ξύλινα ντουλάπια, τα οποίο κρύβουν τις συσκευές ώστε να δημιουργηθεί μια κομψή εμφάνιση. Οι υποδομές φωτισμού, ήχου και αυτοματισμού είναι ενσωματωμένες στην οροφή, μειώνοντας ελαφρώς το ύψος του δωματίου ενώ η οροφή, επίσης ντυμένη με ξύλο, ενισχύει μια ζεστή ατμόσφαιρα.
Για τον φωτισμό, επικρατεί η έννοια της απουσίας φωτιστικών: οι λαμπτήρες είναι πλήρως ενσωματωμένοι στην οροφή, επιτρέποντας μόνο την ακριβή εκπομπή φωτός. Γύρω από την τραπεζαρία, οι δερμάτινες και μεταλλικές καρέκλες Tucroma (4Mariani), ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση με τον σεφ. Στο βάθος, ένας πίνακας της Beatriz Milhazes προσθέτει χρώμα στο χώρο, ενώ το έργο τέχνης με καθρέφτη του Anish Kapoor αντανακλά τις μεταλλικές επιφάνειες.
Η τέχνη ξεχωρίζει επίσης στον κοινόχρηστο χώρο με ένα γλυπτό του Túlio Pinto στην είσοδο και ένα έργο του Krajcberg στον κεντρικό τοίχο του σαλονιού.
Στην απέναντι πλευρά, ο Serpentine Sofa, η πολυθρόνα Ghost σε γυαλί (Fiam) και οι vintage καρέκλες από το Liceu de Artes e Ofícios ορίζουν τον πρώτο χώρο καθιστικού, που συμπληρώνεται από το Ettore Side Table (Arthur Casas για το Studio Objeto) και πολύχρωμα μαρμάρινα και πέτρινα τραπέζια (Maison Gerard) από ηφαιστειακή πέτρα. Τα φώτα δαπέδου Lune Lamps (Ecart) και τα διακριτικά αλλά υψηλής ισχύος φώτα εξασφαλίζουν πραγματική απόδοση χρωμάτων για την προβολή των έργων τέχνης.
Το home theater συνδέεται μέσω του καναπέ ExtraSoft (Living Divani), με ένα πιο φαρδύ κάθισμα στη μία πλευρά και ένα στενότερο από την άλλη, εξυπηρετώντας και τους δύο χώρους. Η τηλεόραση, κρυμμένη μέσα σε έναν τοίχο με καθρέφτη, διατηρεί την την αίσθηση της συνέχειας όταν είναι απενεργοποιημένη ενώ τον χώρο συμπληρώνουν δύο πολυθρόνες Karuselli (Artek) σε καραμελέ και λευκό χρώμα.
Η αρχική διάταξη τροποποιήθηκε για να μετατρέψει ένα δωμάτιο σε γραφείο, λειτουργώντας ως μετάβαση μεταξύ κοινωνικών και ιδιωτικών χώρων. Με τις συρόμενες πόρτες, ο χώρος μπορεί να κλείσει για προστασία της ιδιωτικής ζωής και ευελιξία.
Στο κέντρο του, το γραφείο Jambu, σχεδιασμένο από τον Arthur Casas για την Herança Cultural, συνδυάζεται με την vintage πολυθρόνα Pollock (Knoll). Πάνω από το υπόλευκο ντουλάπι, και πάλι χρησιμοποιήθηκε το Terrazzo, τώρα ως επένδυση τοίχου. Γλυπτά από σιδερένιο κορτέν του Osmar Dalio και κεραμικά των Kimi Nii και Akinori Nakatani ολοκληρώνουν την ατμόσφαιρα.
Από το γραφείο, ο διάδρομος συνδέεται απευθείας και με τα δύο υπνοδωμάτια. Εδώ, το Terrazzo δίνει τη θέση του στο δάπεδο στο ξύλο βελανιδιάς, που επιλέχθηκε για να δημιουργήσει μια πιο ζεστή ατμόσφαιρα.