Το 2019 είναι η χρονιά που η Gant κλείνει τα 70 της χρόνια, ως premium preppy American Sportswear brand και θέλοντας να αποτίσει φόρο τιμής στην κληρονομιά της λάνσαρε μία μοναδική καμπάνια με τίτλο “Seven Decades, Seven Icons”. Για να σηματοδοτήσει την επέτειο αυτή, η εταιρία κοιτάζει πίσω στις τελευταίες επτά δεκαετίες και αποθεώνει επτά iconic ρούχα που πραγματικά έχουν αντέξει τη δοκιμασία του χρόνου. Η Gant ήταν η πρώτη που διέδωσε το πουκάμισο Button-Down και έχει χτίσει την επιτυχία της γύρω από αυτό. Τα άλλα έξι εμβληματικά κομμάτια του, το σακάκι Club Blazer, το παντελόνι Chino, το Piqué, η μπλούζα Heavy Rugger, το Varsity Jacket και το Cable Knit πουλόβερ είναι όλα δομικά συστατικά της εβδομηκονταετούς επιτυχίας της. Τα χαρακτηριστικά αυτά κομμάτια πρωτοεμφανίστηκαν στην αμερικανική Ανατολική Ακτή και μετά την απήχησή τους στην Ευρώπη εξελίχθηκαν σε πιο σοφιστικέ εκδόσεις.
«Είμαστε περήφανοι για την κληρονομιά μας και για τη φήμη μας ως δημιουργοί και κατασκευαστές ρούχων υψηλής ποιότητας. Ψάξαμε στο αρχείο μας και γρήγορα συνειδητοποιήσαμε ότι αυτά τα επτά κολεγιακά κομμάτια American Sportswear, έχουν πραγματικά διαρκέσει στο χρόνο. Πάντα νιώθαμε νεανικοί και μοντέρνοι, και θέλαμε να τιμήσουμε το διαχρονικό design. Έτσι θα αναδείξουμε τα επτά αυτά εμβληματικά κομμάτια κατά τη διάρκεια αυτής της επετείου. Με την επιμονή μας στη φιλοσοφία του design μας και στο “Never Stop Learning”, θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε items που θα φορεθούν και από μελλοντικές γενιές.» τόνισε ο Matthew Mounsey-Wood, Διευθυντής Δημιουργικού της Gant.