Δεν είμαστε οι μόνοι που αγαπάμε τα furry babies μας! Πολλές διασημότητες έχουν αγαπημένους σκύλους που παίρνουν μαζί τους όπου κι αν πάνε. Από το διεθνές αεροδρόμιο LAX μέχρι τα πάρκα της Νέας Υόρκης, μπορείτε να εντοπίσετε διάφορους σταρ να βγάζουν βόλτα τα χαριτωμένα σκυλάκια τους σε όλο τον κόσμο. Τα σκυλιά είναι εξίσου διαφορετικά με τους ιδιοκτήτες τους - κάποιοι έχουν μικροσκοπικά τεριέ, ενώ άλλοι έχουν γιγάντια, χνουδωτά κουτάβια.
Τον τελευταίο χρόνο, πολλοί από τους μεγαλύτερους tastemakers της μόδας χρησιμοποιούν τις βόλτες με σκύλους ως πασαρέλες. Πάρτε ως παράδειγμα την queen of dogwalking, Emily Ratajkowski, η οποία βγάζει βόλτα το μείγμα γερμανικού ποιμενικού και husky, τον Colombo, τα περισσότερα πρωινά γύρω από το διαμέρισμά της στη Νέα Υόρκη. Μια μέρα τον περασμένο μήνα, το μοντέλο και συγγραφέας φόρεσε δύο σχολαστικά στιλιζαρισμένες εμφανίσεις για να το κάνει: με δερμάτινο παντελόνι και oversized blazer, με ψηλοτάκουνες μπότες μέχρι το γόνατο με ζώνη σε pencil φούστα, fancy athleisure looks και staple καλοκαιρινά.
Πρόσφατα, και άλλες A-listers ακολούθησαν το παράδειγμα. Η Dua Lipa φωτογραφήθηκε να βγάζει βόλτα τον σκύλο διάσωσής της, τον Dexter, με μια καρό μίνι φούστα, συνδυασμένη με μπότες μέχρι το γόνατο και την μοντέρνα τσάντα Ana της Luar.
Η Hailey Bieber, γνωστή για την αγάπη της για τα δύο σκυλιά της, έχει κάνει αρκετές street style εμφανίσεις μαζί τους (και φυσικά με τον άντρα της, Justin). Δύο εμφανισεις που ξεχωρίσαμε ήταν αυτή με ένα total black sporty outfit, αλλά και ένα smart casual με καμπαρντίνα, φαρδύ τζιν και ballet flats.
Φυσικά, δε θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε την Paris Hilton, με τις μοναδικά cute matching εμφανίσεις με το γνωστό της chihuahua.
Αλλά προφανώς, όλα αυτά ήταν μέρος μιας περίτεχνα ενορχηστρωμένης καμπάνιας της Bottega Veneta για την προσομοίωση διασημοτήτων στην καθημερινή τους ζωή.
Επί αρκετές ημέρες, η Kendall Jenner ήταν πλήρως εξοπλισμένη με την ετικέτα για να ζήσει την κανονική της ζωή - να δειπνήσει με φίλους, να βάλει βενζίνη και να περπατήσει με τον σκύλο της, Pyro, μεταξύ άλλων δραστηριοτήτων - ενώ οι παπαράτσι κατέγραφαν (και στη συνέχεια πωλούσαν) τις "ειλικρινείς" στιγμές της σε πραγματικό χρόνο. Τον Δεκέμβριο, αφού οι φωτογραφίες έκαναν τον γύρο του κόσμου, η ιταλική εταιρεία χορήγησε άδεια χρήσης στις φωτογραφίες και τις επανακυκλοφόρησε, αυτή τη φορά με το όνομα της μάρκας πάνω από αυτές.
Feature image source: Backgrid