fbpixel

Search icon
Search
Bobbi Brown: Πώς μία φιλόδοξη γυναίκα άνοιξε μία νέα σελίδα κι έφτιαξε τη δική της viral clean σειρά;
PEOPLE & MOMENTS

Bobbi Brown: Πώς μία φιλόδοξη γυναίκα άνοιξε μία νέα σελίδα κι έφτιαξε τη δική της viral clean σειρά;

Το beauty brand που... τρελαίνει το TikTok και το σπουδαίο background


Πρόκειται για ένα brand που έφερε την επανάσταση στη βιομηχανία της ομορφιάς, στη διάρκεια της δεκαετίας του ’90 κι αποτέλεσε το απόλυτο παράδειγμα του «less is more», σε μία ιδιαίτερη περίοδο. Πρόκειται για ένα brand που αποτέλεσε -κι εξακολουθεί να το κάνει- αγαπημένη επιλογή πολλών γυναικών, προσφέροντας μία σειρά από products που ανταποκρίνονται σε όλες τις ανάγκες. Ωστόσο, λίγοι γνωρίζουν την πραγματική ιστορία της γυναίκας που κρύβεται πίσω από αυτό και τη διαδρομή της. 

Συνεχίστε να διαβάζετε, για να ανακαλύψετε το success story της Bobbi Brown, που θεωρείται -αναμφίβολα- πηγή έμπνευσης για όλες μας...

Μία γυναίκα που ακολούθησε τον δικό της δρόμο!

The first step

shutterstock-165566351.jpg

Όταν πήρε την απόφαση να πατήσει σταθερά στα δικά της πόδια το μακρινό 1991, η Bobbi Brown δεν μπορούσε να φανταστεί το τι θα ακολουθούσε. Δημιούργησε μία σειρά κραγιόν με το όνομά της και έκλεισε ένα σπουδαίο deal, όταν ξεκίνησε η πώλησή τους στο γνωστό πολυκατάστημα Bergdorf Goodman του Μανχάταν. Κάπως έτσι, step by step είδε τις μετοχές της να ανεβαίνουν με εντυπωσιακή ταχύτητα και τα products της αγαπήθηκαν αμέσως, καθώς έκανε τις γυναίκες να νιώθουν όμορφες με όσον το δυνατόν πιο φυσικό τρόπο γινόταν. «Όταν ξεκίνησα την εταιρία, η αποστολή μου ήταν να φτιάξω ένα κραγιόν στο χρώμα των χειλιών, επειδή τα περισσότερα κραγιόν στην αγορά φαίνονταν ψεύτικα, ήταν λιπαρά και μύριζαν άσχημα. Ήθελα να δημιουργήσω κάτι που θα έμοιαζε φυσικό και θα ήταν σε αρμονία με το χρώμα του δέρματος και των χειλιών», έχει εξηγήσει σε παλαιότερη συνέντευξή της η Bobbi Brown, γυρίζοντας λίγο πίσω, στο ξεκίνημά της.

Έκανε απίστευτα άλματα, είδε το όνομά της να γίνεται παγκοσμίως γνωστό και πολλές, διάσημες celebrities και A-listers εμπιστεύονταν τα δικά της προϊόντα για τις επίσημες -κι όχι μόνο- εμφανίσεις τους. Το 1995, η εταιρία εξαγοράστηκε από την Estee Lauder Companies 74.5 εκατομμυρίων δολαρίων και η Brown εργάστηκε στο creative κομμάτι μέχρι και την αποχώρησή της το 2016, ωστόσο, δεν έμεινε εκεί. Το όνειρό της δεν σταμάτησε σε εκείνο το σημείο. Είχε πάντοτε μεγάλες και υψηλές φιλοδοξίες και συνεχώς, έψαχνε το next step. Και σε αυτή την περίπτωση -λοιπόν- το βρήκε. Η Bobbi Brown έκλεισε ένα σημαντικό κεφάλαιο το 2026 και δημιούργησε το νέο της brand, «Jones Road Beauty» το 2020, που περιλαμβάνει προϊόντα που απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες.

Το νέο brand και η ξεχωριστή φιλοσοφία

Το τελευταίο διάστημα, υπάρχει ένα beauty brand που έχει κατακλύσει τα social media και ιδιαίτερα το TikTok. H «Jones Road» έχει ήδη αποκτήσει αρκετή λάμψη μέσα σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και αποτελεί αγαπημένη επιλογή για πολλές γυναίκες. H clean φιλοσοφία γύρω από τα products που προσφέρει έχει καταφέρει να κερδίσει πολύ καλές κριτικές και δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι αρκετά προϊόντα έγιναν πολύ γρήγορα viral, με την Bobbi Brown να βλέπει ξανά ένα μεγάλο της όνειρο να γίνεται πραγματικότητα. «Ήθελα να δημιουργήσω εύκολα, δροσερά προϊόντα πολλαπλών χρήσεων που θα κάνουν τη ζωή των γυναικών πιο εύκολη. Πρόκειται για μια συλλογή από απλά, έξυπνα προϊόντα για όλες τις ηλικίες, τους τύπους δέρματος και τους τόνους δέρματος που βοηθούν τις γυναίκες να επιτύχουν σαγηνευτικό βλέμμα χωρίς μακιγιάζ με φυσικό τρόπο», εξηγεί, μιλώντας γι΄αυτό το big step, που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.


Στο νέο, αυτό, βήμα δίπλα της ήταν από την πρώτη στιγμή ο γιος της, Cody Plofker, που έχει αναλάβει τον ρόλο του CMO της Jones Road κι όπως λέει, μαζί αντιλήφθηκαν ότι κάτι έλειπε από τη βιομηχανία ομορφιάς, όταν η Brown άρχισε να ασχολείται με το TikTok. Σιγά-σιγά δημιουργήθηκε η ιδέα για κάτι νέο και κυρίως, για κάτι απλό. Για ένα brand που θα έδινε τη δυνατότητα σε κάθε γυναίκα να δημιουργήσει μοναδικά looks με πολύ απλά steps και κυρίως, με ελάχιστα products. «Δημοσιεύσαμε ένα video, στο οποίο καλούσε διάφορες γυναίκες να της κάνουν τις δικές τους ερωτήσεις. Αρχικά, πίστευα ότι θα είχαμε πέντε άτομα που θα έκαναν ερωτήσεις, ωστόσο, τελικά πήραμε αρκετές εκατοντάδες μέσα στην πρώτη ώρα!», σημείωσε. Σύμφωνα με την Similarweb, ο ιστότοπος Jones Road συγκέντρωσε περισσότερες από 850.000 επισκέψεις τον Νοέμβριο του 2023 κι η Βrown είδε τα έσοδά της να διπλασιάζονται μέσα στο 2023, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι τα προϊόντα του brand διατίθενται αποκλειστικά online και στα τρία καταστήματά της εταιρίας στο Νιου Τζέρσεϊ, τη Νέα Υόρκη και στο Λονδίνο. 

Έκανε το νέο step όταν αισθάνθηκε έτοιμη και δημιούργησε κάτι διαφορετικό. Πρόκειται για μία γυναίκα που πάντα πίστευε στον εαυτό της, που είχε όραμα, υπομονή κι επιμονή. Η Bobbi Brown αποτελεί το απόλυτο παράδειγμα για όλες μας για πολλούς, διαφορετικούς λόγους. Θέλησε να δώσει την ευκαιρία σε όλες να αισθανθούν πιο όμορφες κι εντυπωσιακές από ποτέ, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια. Αγαπάει τις γυναίκες και θέλει να αναδείξει την ομορφιά τους, όπως κάνει και η ίδια. Δημιουργεί, καινοτομεί και συστήνει συνεχώς νέα products, που έρχονται να κάνουν τη διαφορά. Ποτέ δεν ήταν εύκολος ο δρόμος της, αλλά πάντα προσπαθούσε να συνεχίζει, ακόμη κι όταν τα πράγματα έμοιαζαν να είναι εξαιρετικά δύσκολα. Τώρα, βλέπει το νέο της εγχείρημα συνεχώς να μεγαλώνει και τον κόσμο να την στηρίζει, αναγνωρίζοντας την σπουδαιότητά της...