Η σκέψη των δύο σχεδιαστών Hatfield και McMillan για την νέα δημιουργία της Nike ήταν κοινή. Το όραμα για το φρέσκο Air Max Zero ώθησε τον Hatfield να δώσει έμφαση και να πετύχει την απόλυτη άνεση, κάτι που ήταν και πρωταρχικός του στόχος όταν αποτύπωνε το σχέδιο, ενώ ο McMillan έκανε την ιδέα πράξη. Έτσι, αναβαθμίστηκαν τα παλιά στοιχεία προσθέτοντας τις τελευταίες καινοτομίες της Nike, όπως η νέα σόλα Air Max 1 Ultra που παρουσίασε η εταιρία στο Air Max 1 Ultra Moire, με την τεχνολογία Phylon. Επιπλέον, το επάνω μέρος του sneaker μειώνει τον όγκο χωρίς να συμβιβάζει τη στήριξη που είναι απαραίτητη για το πόδι. Ένα ειδικό διχτυωτό ύφασμα από ειδικό νήμα βοήθησε, επίσης, στη δημιουργία του ασυνήθιστου μπροστινού μέρους, που συντελεί στη συνεχή κυκλοφορία του αέρα. Κάπως έτσι, η αρχική ιδέα του Hatfield υλοποιήθηκε. Το μηδέν πριν το 1 ήταν πλέον έτοιμο να κάνει τα πρώτα του βήματα. Κάπως έτσι έφτασαν οι δημιουργοί στο να κάνουν το Air Max Zero διαθέσιμο σε επιλεγμένες sneaker boutiques και στο nike.com/sportswear, αναδεικνύοντας την 26η Μαρτίου στην επίσημη Air Max Day.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΗΜΗΤΡΑ ΣΑΜΣΑΚΗ