Τα νέα στον χώρο της ομορφιάς δε σταματάνε να κάνουν ποτέ την εμφάνισή τους. Νέα λανσαρίσματα, hot right now προϊόντα που δεν αργούν να γίνουν best sellers, θαυματουργά συστατικά και καινούριες τάσεις και beautytools είναι μόνο μερικά από τα οποία οι απανταχού λάτρεις της ομορφιάς έρχονται αντιμέτωπες. Εμείς κάνοντας την αναζήτησή μας φυσικά, ανακαλύψαμε 2 beauty news που θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον σας και πρέπει να γνωρίζετε. Συνεχίστε το scroll down λοιπόν και δείτε ποια είναι αυτά. Θα ενθουσιαστείτε!
Avon. Watch me now
Η Avon παρουσιάζει τη νέα της ταυτότητα με την καινούρια καμπάνια «Watch Me Now», καλώντας το κοινό να επανεξετάσει τις απόψεις του για την εμβληματική εταιρία, η οποία μεταμορφώνει τις ζωές των γυναικών, προσεγγίζοντας διαφορετικά την ομορφιά, και αναδεικνύοντας το σύγχρονο προφίλ της ως ένα καινοτόμο και τολμηρό brand ομορφιάς που μάχεται κατά των διακρίσεων.
Κλείνοντας τα 135 χρόνια της, η καμπάνια «Watch Me Now» είναι ένα νεύμα προς την κληρονομιά της Avon, που είναι μια εταιρία με σκοπό: χρησιμοποιώντας τη δύναμη της ομορφιάς, δημιουργεί ευκαιρίες κέρδους για τους ανθρώπους με τους δικούς τους όρους και υποστηρίζει σκοπούς, όπως η αντιμετώπιση της ενδοοικογενειακής βίας και η μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού για περισσότερο από έναν αιώνα. Γιορτάζει την ανάδειξη όσων δεν πίστευαν ότι μπορούν, αναδεικνύοντας απροσδόκητες και υποτιμημένες πτυχές της φιλοσοφίας της εταιρείας, των ανθρώπων της, του ακτιβισμού και των προϊόντων της, για τα οποία η Avon έχει λάβει περισσότερα από 750 διπλώματα ευρεσιτεχνίας και 300 βραβεία. Το νέο λογότυπο έχει ήδη αρχίσει να αποτυπώνεται σε προϊόντα και φυλλάδια και ακολουθεί τις καμπύλες γραμμές του αρχικού λογότυπου της Avon της δεκαετίας του 1930, με τη νέα χρωματική παλέτα να βασίζεται στις καμπύλες του προσώπου μιας γυναίκας.
Ο James Thompson, Επικεφαλής της Εταιρίας, των Κατηγοριών και Καταστημάτων της Avon, δήλωσε: «Υπάρχει τεράστια αναγνωρισιμότητα και αγάπη για το brand Avon, αλλά αφεθήκαμε στο να μας υποτιμήσουν λίγο. Είμαστε μια δυναμική, τολμηρή, μοντέρνα εταιρεία ομορφιάς που μάχεται κατά των διακρίσεων. Eίμαστε μια ποιοτική μάρκα που αφορά όλους∙ και αγωνιζόμαστε για ζητήματα που έχουν σημασία, όπως η καταπολέμηση της βίας με βάση το φύλο και η μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Προσφέρουμε στις γυναίκες μία ευέλικτη ευκαιρία να κερδίζουν χρήματα νωρίτερα και από τότε που απέκτησαν το δικαίωμα ψήφου. Το «Watch Me Now» αναδεικνύει ότι καλύτερο είχε η εταιρεία να προσφέρει ανέκαθεν και την επανατοποθετεί υπερήφανα, με τρόπο που προσελκύει τον κόσμο και αγγίζει συλλογικές ανησυχίες.»
Η καμπάνια «Watch Me Now» θα παρουσιαστεί παγκοσμίως σε όλα τα σημεία επαφής της Avon με τους καταναλωτές της από τον Σεπτέμβριο του 2020.
Παρακολουθήστε την ταινία της καμπάνιας «Watch Me Now» εδώ:
DUST+CREAM & GNTM 3
Υπερήφανος υποστηρικτής της ομορφιάς και του λαμπερού κόσμου της μόδας, η DUST+CREAM είναι για 3η συνεχόμενη χρονιά αποκλειστική χορηγός του μεγαλύτερου τηλεοπτικού διαγωνισμού μόδας στην Ελλάδα, του Greece’s Next Top Model. Όσο οι κριτές αναζητούν την επόμενη «βασίλισσα» ή τον «βασιλιά» του modelling που ξαφνικά η ζωή του θα μεταμορφωθεί και θα γίνει σαν παραμύθι, η DUST+CREAM αναλαμβάνει τη make up & face care επιμέλεια και φροντίδα των διαγωνιζόμενων τόσο στο σπίτι όσο και στα backstage! Η εταιρία, που κατέχει σταθερά υψηλή θέση στον χώρο των προϊόντων ομορφιάς και στην προτίμηση των καταναλωτών, με μεγάλη χαρά θα παρέχει καθ’ όλη τη διάρκεια του show, ό,τι χρειάζεται για την πλήρη περιποίηση κοριτσιών & αγοριών, ώστε να αναδείξουν και να απογειώσουν την εκθαμβωτική φυσική ομορφιά τους και να καταφέρουν να κατακτήσουν την πρώτη θέση στις προτιμήσεις όλων!
Η DUST+CREAM, συνεχώς αναπτυσσόμενη με 80 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, λατρεύει να στηρίζει όσους κυνηγούν τα όνειρά τους και με αυτοπεποίθηση και αφοσίωση δε σταματούν να μάχονται γι’ αυτά.
Garnier Green Beauty
Η Garnier δείχνοντας πάντα το ενδιαφέρον της για τη βιωσιμότητα στον χώρο της ομορφιάς, αποφάσισε φέτος να πάει αυτό το ενδιαφέρον ένα βήμα παραπέρα λανσάροντας τη νέα της sustainable πρωτοβουλία που ακούει στο όνομα Garnier Green Beauty. Ο βασικός στόχος είναι να περιορίσει τον οποιοδήποτε αρνητικό αντίκτυπο έχουν τα προϊόντα της εταιρίας στο περιβάλλον. Πιο συγκεκριμένα, οι αλλαγές αυτές θα αφορούν:
- τη χρήση συστατικών από βιώσιμες πηγές και προγράμματα αλληλεγγύης
- την υιοθέτηση συνθέσεων φιλικών στο περιβάλλον
- την καθιέρωση ανακυκλώσιμων & ανακυκλωμένων συσκευασιών
- την προτίμηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
Η Garnier’s Green Beauty Initiative στοχεύει επίσης να βοηθήσει τους καταναλωτές στο να κάνουν μια στροφή προς έναν βιώσιμο τρόπο ζωής αγοράζοντας προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης, τα οποία κινούνται σε αυτήν τη φιλοσοφία. Η εταιρία μάλιστα θα στοχεύσει στην εκπαίδευση των καταναλωτών σε θέματα όπως είναι η ανακύκλωση, μέσα από δράσεις κατά της ρύπανσης από τα πλαστικά. Επισκεφθείτε το επίσημο site της Garnier και μάθετε περισσότερο για τον αέρα ανανέωσης του brand.