Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά της βιομηχανίας ομορφιάς είναι η διαρκής εξέλιξη του τοπίου. Μέσα σε μια δεκαετία, τα makeup looks έχουν εξελιχθεί από το απόλυτο glam του 2010, - σκεφτείτε τα έντονα ζυγωματικά, το ματ δέρμα και τα καθορισμένα φρύδια - μέχρι τη σημερινή τάση για φρέσκα και λαμπερά looks των clean girls. Στο ίδιο χρονικό διάστημα, είδαμε προϊόντα με βάση τα συστατικά να καταλαμβάνουν τα ράφια της περιποίησης της επιδερμίδας μας (το 2011, κανείς δεν είχε ακούσει για τη νιασιναμίδη ή τα κεραμίδια), και γίναμε μάρτυρες της ανόδου και της πτώσης της χημικής απολέπισης - που τώρα αντικαταστάθηκε από την κατάλληλη τάση για προϊόντα που αποκαθιστούν τον φραγμό της επιδερμίδας.
Όταν πρόκειται για προϊόντα ομορφιάς που γίνονται viral εκτός ευρύτερων των τάσεων, ως beauty editor που παρακολουθεί τις εξελίξεις συνεχώς, έχω παρατηρήσει έναν ενδιαφέροντα κύκλο, σύμφωνα με τον οποίο το παλιό γίνεται και πάλι καινούργιο. Είμαστε τόσο συνηθισμένοι να αντιλαμβανόμαστε τις νέες τάσεις ως νεωτερισμούς που είναι εύκολο να ξεχάσουμε ότι ορισμένα προϊόντα υπάρχουν εδώ και χρόνια και έχουν περάσει από προηγούμενες φάσεις virality και επιτυχίας.
Αν, όπως εγώ, η πρώτη σας γνωριμία με την online κοινότητα ομορφιάς έγινε πριν από το TikTok και ακόμη και πριν από το Instagram - τότε που έπρεπε να διαβάσετε ένα blog post ή να παρακολουθήσετε ένα βίντεο στο YouTube για να παρακολουθήσετε ένα σεμινάριο μακιγιάζ ή μια ρουτίνα περιποίησης - τότε πιθανώς να έχετε παρατηρήσει κάποια γνωστά πρόσωπα να εμφανίζονται στο TikTok FYP σας. Τα τελευταία χρόνια, καθώς μια νέα γενιά από λάτρεις της ομορφιάς έχει αρχίσει να κάνει swatch και να μοιράζεται, εμβληματικά προϊόντα έχουν αρχίσει να επανεμφανίζονται, αποδεικνύοντας πόσο καλά αντέχουν στη δοκιμασία του χρόνου.
Αυτά είναι τα προϊόντα ομορφιάς που επέστρεψαν το 2024!