Για την ίδια, πάντα το ζητούμενο ήταν να αντιλαμβάνεται τις απαιτήσεις των συνανθρώπων της και να εργάζεται πάνω σ’ αυτές. Η επικοινωνία τής χαρίζει τη δυνατότητα προσέγγισης του τρόπου σκέψης του κόσμου, μετουσιώνοντας την κάλυψη των αναγκών τους σε real life communication plans. Η βασική συνθήκη που καθόρισε την πορεία της ήταν οι σπουδές στο Λονδίνο, γιατί την έκαναν να σκέφτεται και να ονειρεύεται έξω από πλαίσια και στεγανά.
Σήμερα, η Γεωργία Δώδου είναι ενθουσιασμένη για τη νέα της θέση ως Marketing & Communications Director του Hospitality & Gastronomy Division του Ομίλου Φάις και για το ότι έχει εισέλθει μόλις πρόσφατα, αλλά πολύ δυναμικά, και στον τομέα της φιλοξενίας. «Ο Όμιλος έχει επενδύσει στην κατασκευή της πολυτελούς ξενοδοχειακής μονάδας 5* Radisson Blu Zaffron Resort, στην περιοχή Καμάρι της Σαντορίνης, κατά τις ύψιστες προδιαγραφές, ενώ έχει αναλάβει την αναβίωση και αξιοποίηση του εμβληματικού πύργου Castello Bibelli στην Κέρκυρα. Τα καινούρια μου καθήκοντα, πέραν των παραπάνω, αφορούν όλα τα projects που υπάγονται στο Hospitality & Gastronomy Division, όπως είναι η αναβίωση της εμβληματικής Αγοράς Μοδιάνο στη Θεσσαλονίκη -ιστορικό διατηρητέο μνημείο της πόλης, όπως και σπουδαίο τοπόσημο-, αλλά και η εμπλοκή στην ήδη εδραιωμένη αλυσίδα παγωτού Bufala Gelato».
Το σπίτι μου για μένα είναι... το λιμάνι μου. Εκεί που πάντα θέλω να επιστρέφω. Οι λόγοι που με οδήγησαν στην επιλογή της συγκεκριμένης κατοικίας είναι καθαρά συναισθηματικοί. Από εκεί και πέρα έγινε ένα mix & match στοιχείων vintage και σύγχρονου design. Η πρόκληση να δημιουργήσω πάνω σ’ έναν λευκό καμβά ουσιαστικά βρήκε έδαφος σε αυτό το αστικό διαμέρισμα των 120 τ.μ., σε μια πολυκατοικία του ’50 στην περιοχή της Αγίας Σοφίας, το οποίο ανήκε στη γιαγιά μου. Το σπίτι αυτό έχει αλλάξει πρόσωπο περίπου δύο φορές, κρατώντας όμως τη βάση του σταθερή: ένα πάντρεμα σύγχρονων τάσεων με ρετρό ενέσεις. Κατά τη διάρκεια του lockdown, οπότε υπήρχε χρόνος και σίγουρα διάθεση, δέχθηκε τη μεγαλύτερη αλλαγή του, που δεν είναι άλλη από τα χρώματα στους τοίχους, τα οποία λειτούργησαν ως συνδετικός ιστός μεταξύ των ταπετσαριών, των σύγχρονων και vintage επίπλων και αντικειμένων. Κριτήριο διακόσμησης: το κάθε design item, έπιπλο, χρώμα να μου αρέσει ξεχωριστά και μόνο του.
Το πρώτο επίπεδο του συνολικού blend είναι αυτό των τοίχων με τις ταπετσαρίες από τη Flora και τις αποχρώσεις από τα καταστήματα Κοσμάογλου. Έτσι, τα divine blue, τα σμαραγδί πράσινα, τα ζεστά καφέ και τα bordeaux κόκκινα, κατά έναν δικό τους, δημιουργικό λόγο «έδεσαν» και στήνουν έναν δημιουργικό διάλογο με τη ροζ και ασημί με πράσινο ταπετσαρία, με αυτήν με τη γιαπωνέζικη φύση και φυσικά με τη Louis XIV. Το δεύτερο επίπεδο του blend -εξίσου σημαντικό πρέπει να πω-, ήταν τα Tom Dixon φωτιστικά από το ομώνυμο κατάστημα της Θεσσαλονίκης, τα οποία λάτρεψα και λατρεύω ως αντικείμενα. Last but not least, τα έπιπλα και το δάπεδο. Διατήρησα το ξύλινο δάπεδο του 1950, το οποίο μαζί με τα αυθεντικά μωσαϊκά στην κουζίνα και το χολ -λατρεία παντοτινή- δέχθηκαν επάνω τους το υπέροχο χαλί Seletti σε σύμπνοια με τα χαλιά της γιαγιάς, τα vintage και σύγχρονα αντικείμενα, τον υπεράνετο καναπέ της Hay, τον μπουφέ του ίδιου brand για την Diesel, το πιάνο των αρχών του 20ού αιώνα, τη “Vitra Wiggle Chair” και πολύ κοντά την “Uncle Jim Philippe Starc” για την Kartell και την “S Chair” του Tom Dixon, που συνδυάζεται όμορφα με την τραπεζαρία της γιαγιάς, τις καρέκλες και τον art deco καναπέ του 1920. Οι στόφες αλλάχθηκαν φυσικά, όπως και αυτές του καναπέ του ’50, με υφάσματα από τη Flora.
Στιλ είναι... καταρχάς να είσαι ο εαυτός σου και να το κάνεις όμορφα, ενώ καθορίζεται από την αυθεντικότητα και το θάρρος. Διάβασα πρόσφατα τα παρακάτω, τα οποία με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη και τα παραθέτω: «Στιλ είναι η αρετή μιας προσωπικότητας, που την ξεχωρίζει θετικά από τις άλλες για τους τρόπους της». Περιφραστικά μπορεί να σημαίνει γοητευτική διακριτότητα. Μια “stylish” προσωπικότητα είναι ταυτόχρονα και “smart” και συναρπαστική. Διαχέει δονήσεις “knack” στην ατμόσφαιρα, διεγείροντας συγγενικές ενσυναισθήσεις τύπου «ταιριάζουμε, συμπεθεριάζουμε». Όπως σε κάθε άλλη ανθρώπινη ιδιότητα, ούτε εδώ χωράει μονοσήμαντη εξήγηση. Ας θεωρήσουμε, όμως, ότι στιλ διαθέτουν όσοι έχουν προσλάβει πλούτο μηνυμάτων-πληροφοριών από οικογένεια, σχολείο, γειτονιά, που ανασυνθέτουν ως ιδιοσυστασιακή συναισθηματική ευφυΐα.
Καλή αισθητική είναι... αυτή που υπηρετώ με σεβασμό στην ποιότητα και το μέτρο. Είναι ο Sean Connery και η Marion Cotillard. Η νέα Αγορά Μοδιάνο, η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών και το Βυζαντινό Μουσείο της Θεσσαλονίκης. Είναι ένα ζευγάρι ακριβές μαύρες γόβες και ένα λευκό μεταξωτό πουκάμισο. Να τρως με την ίδια χάρη και όταν είσαι μόνος σου, να σέβεσαι το περιβάλλον, να μιλάς με ευγένεια σε όλους.
My Favorites
FASHION DESIGNER: Zadig & Voltaire, Isabel Marant, Saint Laurent, Zeus & Dione
FASHION HOUSE: Gucci then and Gucci now
ARCHITECT: Κυριάκος Kρόκος, Νίκη Μάνου-Ανδρεάδη, ΚΚ Studio, Mies Van der Rohe, Μόρφω Παπανικολάου
ARTIST: Mark Rothko
PERFUME: Le Labo
ACCESSORIES: Lito, Yiannis Sergakis, Katerina Ioannidis
BOOK: “Rationality: What It Is, Why It Seems Scarce, Why It Matters” του Steven Pinker
BEAUTY ITEM: Το κόκκινο κραγιόν Dolce & Gabanna
CITY: Η Ρώμη, και νησί, η Αστυπάλαια
INSTAGRAM ACCOUNTS: @kein, @carolinedemaigret, @cabanamagazine
Ανακαλύψτε στη gallery περισσότερες φωτογραφίες!
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΡΗΣ ΡΑΜΜΟΣ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021