Μια ξεχωριστή επανεκτέλεση της ετήσιας εμβληματικής επίδειξης μόδας του brand εσωρούχων Victoria’s Secret ανακοινώθηκε πριν δύο ημέρες και ήδη έχει κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον του παγκόσμιου κοινού. Το Victoria's Secret World Tour αναμένεται να μεταδοθεί μέσω streamingκαι θα μετατραπεί σε ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους τον Σεπτέμβριο, με στόχο να παρουσιάσει το ταλέντο είκοσι σχεδιαστών από όλο τον κόσμο μαζί με προσαρμοσμένες δημιουργίες του δημοφιλούς label.
Ο Raúl Martinez, EVP και επικεφαλής δημιουργικός διευθυντής της εταιρείας δήλωσε πρόσφατα: "Η συγκεκριμένη ταινία είναι η απόλυτη έκφραση της μεταμόρφωσης της Victoria's Secret. Θα καθοδηγείται από τη μόδα, τη λάμψη και την ψυχαγωγία, με ένα νεύμα στην αγαπημένη εικονογραφία του παρελθόντος, αλλά με έναν τολμηρό και επαναπροσδιορισμένο τρόπο. Είναι μεγάλη μας τιμή να προσφέρουμε την πλατφόρμα μας και να την εξερευνήσουμε μέσα από τον φακό και την τέχνη παγκόσμιων δημιουργών που γιορτάζουν την ατομικότητα των ιστοριών και των προοπτικών των γυναικών".

Πριν μία ημέρα, στον επίσημο λογαριασμό του Οίκου στο Instagram, δημοσιεύτηκε επίσημο βίντεο με την παρουσίαση των σχεδιαστών, αλλά και των μοντέλων στο runway. To κείμενο, το οποίο συνοδεύει την επίσημη ανάρτηση, γράφει τα εξής: "Σταματήστε τα πάντα - η ιστορία γράφεται. Έρχεται αυτό το φθινόπωρο: Η παγκόσμια περιοδεία της Victoria's Secret. Μείνετε ενήμεροι και μάθετε περισσότερα για κάθε συναρπαστική ενημέρωση πηγαίνοντας στο #VSNow μέσω του συνδέσμου στο βιογραφικό μας. #VSWorldTour".
Η επίδειξη μόδας ακυρώθηκε το 2019 μετά από έλεγχο για διάφορα σκάνδαλα (συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης του πρώην διευθύνοντος συμβούλου Leslie Wexner με τον κατηγορούμενο για σωματεμπορία Jeffrey Epstein), καθώς και την έλλειψη του diversity στις πασαρέλες της. Tο επερχόμενο show είναι απλώς η τελευταία πρωτοβουλία της εταιρείας για το rebranding, καθώς προσπαθεί να εδραιώσει τη φήμη της Victoria's Secret ως μια εταιρεία που ενδυναμώνει και αναβαθμίζει τους καταναλωτές όλων των σχημάτων, χρωμάτων και μεγεθών. Το ερώτημα, το οποίο κυριαρχεί είναι: Πώς θα ανταποκριθεί το παγκόσμιο κοινό σε αυτό;
Οι 20 διεθνείς σχεδιαστές

Το ντοκιμαντέρ θα παρακολουθήσει την παρασκηνιακή διαδικασία 20 παγκόσμιων δημιουργών από τις πόλεις Bogotá, Lagos, Λονδίνο και Τόκιο, καθώς δημιουργούν τέσσερις συλλογές μόδας. Αυτές οι τέσσερις collections θα παρουσιαστούν στην πασαρέλα μαζί με τα προσαρμοσμένα σχέδια της μάρκας. Από την Bogotá κατάγεται η σχεδιάστρια μόδας Melissa Valdes, η σκηνοθέτης Cristina Sánchez Salamanca, η ζωγράφος Lorena Torres, ο χορογράφος Piscis και ο μουσικός Goyo. Το Lagos εκπροσωπούν ο σχεδιαστής μόδας Bubu Ogisi, ο κινηματογραφιστής Korty, ο καλλιτέχνης Eloghosa Osunde, η καλλιτέχνις Ashley Okoli και ο μουσικός και φωτογράφος Wavy the Creator. Οι δημιουργοί του Λονδίνου περιλαμβάνουν τη σχεδιάστρια Supriya Lele, την κινηματογραφίστρια Margot Bowman, τον καλλιτέχνη και συγγραφέα Ebun Sodipo, τη σχεδιάστρια εσωρούχων Michaela Stark και την καλλιτέχνιδα Phoebe Collings. Τέλος, τα μέλη του Tokyo VS20 αποτελούνται από τη σχεδιάστρια Jenny Fax, την κινηματογραφίστρια Umi Ishihara, τον ζωγράφο Kaito Itsuki, τη χορεύτρια Aoi Yamada και την καλλιτέχνιδα Kom-I.