fbpixel

Search icon
Search
O Peter Do είναι ο νέος creative director του brand Helmut Lang
FASHION NEWS

O Peter Do είναι ο νέος creative director του brand Helmut Lang

Η πρώτη του συλλογή θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης


Ο σχεδιαστής Peter Do με έδρα τη Νέα Υόρκη είναι ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του brand Helmut Lang, από τις 15 Μαΐου. Η πρώτη του συλλογή για το αμερικανικό brand θα αφορά την SS24 collection και θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. 

Από την πρώτη στιγμή που δημιούργησε το ομώνυμο brand του το 2018, ο Do έγινε γνωστός για το ταλέντο του και αναδείχθηκε σε fashion star, εξαιτίας της αιχμηρής ραπτικής και της σύγχρονης εκδοχής των ready to wear pieces. Ως φοιτητής στο Fashion Institute of Technology της Νέας Υόρκης, η αποφοίτησή του το 2014 είχε κερδίσει το βραβείο LVMH για νέους σχεδιαστές μόδας. Αμέσως μετά, προσελήφθη από τη Celine, υπό την Phoebe Philo, και σχεδίασε επίσης για τον Derek Lam.

a965b4d3-f5f9-42bb-ad39-3e7b569cf840.jpg

Στόχος αυτής της «μεταγραφής» είναι ο σχεδιαστής να προσφέρει μία νέα πνοή στο brand Helmut Lang, καθώς τα τελευταία χρόνια, από τότε δηλαδή που έφυγε ο ιδρυτής της, το 2005, η εταιρεία έχει αποχαιρετήσει μια σειρά από διάσημους σχεδιαστές.  Το 2009, η μάρκα αγοράστηκε από την Uniqlo Fast Retailing το 2009, στο πλαίσιο της εξαγοράς της Theory από τον ιαπωνικό λιανοπωλητή. Το 2018, αναδιάρθρωσε την επιχείρησή της, μειώνοντας ουσιαστικά τις πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική κατά το ήμισυ. Το ανδρόγυνο Michael και Nicole Colovos ήταν επικεφαλής της εταιρείας από το 2006 έως το 2014 πριν ξεκινήσουν το δικό τους brand, Colovos. Στη συνέχεια, η τότε αρχισυντάκτρια του Dazed, Isabella Burley, έγινε editor-in-residence της εταιρείας.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ο Peter Do εντάχθηκε στο δυναμικό του Helmut Lang ως δημιουργικός διευθυντής. Η ξεκάθαρη και καινοτόμος προσέγγισή του στο σχεδιασμό ευθυγραμμίζεται σε μεγάλο βαθμό με το ήθος και την κληρονομιά του brand. Η εμπειρία του με οίκους μόδας πολυτελείας και η φημισμένη ομώνυμη ετικέτα του τον καθιστούν φυσική επιλογή για αυτόν τον ρόλο», δήλωσε ο CEO του Lang, Dinesh Tandon. Ο Do θα συνεχίσει να εδρεύει στη Νέα Υόρκη και θα εργάζεται από το στούντιο του Helmut Lang που βρίσκεται στο εκεί Κέντρο Σχεδιασμού και Καινοτομίας της Fast Retailing. Ο όμιλος έχει επίσης υπό την ομπρέλα του, μεταξύ άλλων, τις Uniqlo, Theory, J Brand, Comptoir des Cotonniers και Princesse Tam-Tam.

Ο Do έχει επίσης αναφέρει τον Lang ως πηγή έμπνευσης, καθώς και τον Martin Margiela. Οι λάτρεις της μόδας μπορούν μόνο να ελπίζουν ότι θα οδηγήσει τη μάρκα σε μια πιο μοντέρνα κατεύθυνση, σε αντίθεση με την πιο σύγχρονη εμπορική κατεύθυνση που έχει δει τελευταία.

«Κανείς δεν ενσάρκωσε τη ριζοσπαστική σκέψη πιο οριστικά από τον Helmut Lang. Είναι μεγάλη μου τιμή να μου ανατεθεί να εγκαινιάσω το επόμενο κεφάλαιο της κληρονομιάς του Helmut Lang. Είμαι ενθουσιασμένος που θα μάθω από τα θεμέλια στα οποία στηρίζεται αυτός ο οίκος και θα συνεχίσω να δημιουργώ νέα, ενεργητικά ρούχα που εμπνέουν τους ανθρώπους να αμφισβητήσουν την αντίληψή τους για το τι είναι δυνατό όταν πρόκειται να εκφράσουν την ατομικότητά τους», ανέφερε ο σχεδιαστής σε δήλωσή του.

960x0.webp
Peter Do for Mario Sorrenti

Ο Do έμεινε εκτός της F/W23 NYFW, γεγονός που προκάλεσε φήμες για την υγεία της επιχείρησής του. Στα τέλη Απριλίου, η μάρκα κυκλοφόρησε ένα look book με core styles. Ο Do συνήθιζε να φοράει μάσκες κατά τη διάρκεια της πανδημίας και συνέχισε να κρατάει το πρόσωπό του μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, καθώς φέρεται να είναι ασυνήθιστα ντροπαλός, όπως φαίνεται στο πορτρέτο του Mario Sorrenti. Καθώς ο σχεδιαστής αναλαμβάνει αυτόν τον νέο ρόλο και την περαιτέρω προσοχή, το μυστήριό του μπορεί να είναι δύσκολο να διατηρηθεί.