Η αγαπημένη μας εταιρία Kiehl’s συνεργάζεται με το σχεδιαστικό δίδυμο Mi-Ro και δημιουργούν ένα μοναδικό, limited edition αξεσουάρ με σκοπό φιλανθρωπικό.
Για ακόμη μια φορά το διεθνούς φήμης brand Kiehl’s εκπλήσσει τον κόσμο με μια νέα συνεργασία με φιλανθρωπικό σκοπό. Το ταλαντούχο σχεδιαστικό δίδυμο Mi-Ro, Δημήτρης Μαστρόκαλος και Γιάννης Ράπτης, συμπράττει με την εταιρία με σκοπό να προσφέρουν στην Ελληνική Εταιρεία Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Προσώπων «ΕΛΕΠΑΠ». «Η ιδέα προήρθε από την Kiehl΄s και μας βρήκε απόλυτα σύμφωνους, καθότι είναι μια εταιρία μ’ έντονη φιλανθρωπική δράση, όπως κι εμείς από την αρχή της πορείας μας», τονίζουν οι σχεδιαστές. Τα δημιουργικά αυτά παιδιά της μόδας δημιουργούν το it item του καλοκαιριού. Ένα μοναδικό αξεσουάρ σε περιορισμένη έκδοση. Πρόκειται για μια γραβάτα γι’ άνδρες που μπορεί να φορεθεί σαν ζώνη από τις γυναίκες ή ακόμα και σαν βραχιόλι. «Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα αξεσουάρ που να μπορεί να φορεθεί και από γυναίκες και από άντρες, να έχει καλοκαιρινή αίσθηση και να πωλείται σε μια απόλυτα προσιτή τιμή, ώστε να συγκεντρωθούν αρκετά χρήματα γι’ αυτόν τον πολύ σπουδαίο σκοπό». Ταυτόχρονα, οι Mi-Ro υπογράφουν τη συλλεκτική συσκευασία του θρυλικού Midnight Recovery Concentrate, ακολουθώντας μια -απόλυτα συνδεδεμένη με το print του αξεσουάρ- φιλοσοφία που έχουν δημιουργήσει. Μέσα από το print που πρωταγωνιστεί, οι Mi-Ro θέλησαν ν’ αποτυπώσουν το καλοκαίρι με χρώματα, σύμφωνα με τη δική τους αισθητική. «Ήταν μεγάλη τιμή και πρόκληση για εμάς, καθώς αντίστοιχες ενέργειες έχουν γίνει με παγκοσμίου φήμης προσωπικότητες. Πιστεύουμε πως οποιαδήποτε φιλανθρωπική κίνηση είναι πολύ σημαντική για την εξέλιξη της κοινωνίας, ιδιαίτερα σε δύσκολες περιόδους». Άλλωστε, η φιλοσοφία της Kiehl’s υπαγορεύει να επιστρέφουμε στις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Στο πλαίσιο της κοινωνικής αυτής ευαισθησίας, συνεργάζεται με φημισμένους καλλιτέχνες που μοιράζονται τη δέσμευσή της κι εντάσσονται στις φιλανθρωπικές της δράσεις χωρίς αμοιβή. Εστιάζοντας τις προσπάθειές της στην έρευνα για το AIDS, στις πρωτοβουλίες υπέρ των παιδιών και στο περιβάλλον, η παγκοσμίου φήμης εταιρία έχει συγκεντρώσει από το 1996 πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ! Check this: Τόσο το αξεσουάρ όσο και η συλλεκτική έκδοση του εμβληματικού προϊόντος Kiehl’s θα κυκλοφορήσουν σε περιορισμένη έκδοση 100 τεμαχίων το καθένα. Τα έσοδα από τη δράση αυτή, που αναμένεται ν’ αγγίξουν τις 3.000€, θα διατεθούν για τους σκοπούς της ΕΛΕΠΑΠ. #miroxkiehls
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΚΑΝΑΚΗ