Στην τελική ευθεία του μήνα της μόδας, οι σχεδιαστές στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού βάζουν πάντα τα δυνατά τους. Αντί για συνηθισμένες επιδείξεις, παρουσιάζουν πλήρη θεάματα. Βέβαια, υπάρχουν οι χώροι-ορόσημα με ιστορική αρχιτεκτονική ή οι σύγχρονοι με οθόνες από το δάπεδο μέχρι την οροφή, οι πρώτες σειρές γεμάτες με A-listers και φυσικά τα πολυπόθητα ρούχα, αλλά οι όμορφες εμφανίσεις των συλλογών δένουν πραγματικά όλη την παραγωγή. Στo PFW Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024, τα μαλλιά και το μακιγιάζ των show συνυπέγραψαν τις τρέχουσες τάσεις ομορφιάς και έκαναν το ντεμπούτο τους με εντελώς νέες τάσεις.
Μετά από την περίοδο που το "no makeup makeup" κυριαρχούσε στις πασαρέλες, η σεζόν F/W '24 σηματοδότησε την επιστροφή των τολμηρών εμφανίσεων. Σύμφωνα με το εκλεπτυσμένο στυλ των Παριζιάνων, μια σειρά από επιδείξεις παρουσίασαν μοναδικές, απροσδόκητες αναλαμπές χρώματος στα μάτια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα: η ροζ σκιά στην εσωτερική γωνία του Dior και το έντονο liner της Chanel. Για όσες προτιμούν τα τολμηρά χείλη, γιατί να μην ανεβάσουν τον πήχη με το γυαλιστερό μαύρο κραγιόν του Valentino ή μία από τις γκρι ή πορτοκαλί αποχρώσεις του Dries Van Noten; Για τα μαλλιά, το στιλ είναι ανοδικό - κυριολεκτικά. Μια ποικιλία από χτενίσματα πλημμύρισαν τις πασαρέλες, όπως τα γαλλικά σινιόν του Dior. Ωστόσο, οι χαμηλές αλογοουρές ήταν το hit της σεζόν στην πασαρέλα. Το αβίαστο look παρουσιάστηκε σε πολλές επιδείξεις, όπως οι Chanel, Balmain και Victoria Beckham.
Ακολουθεί ο οδηγός μας για τα πιο καθοριστικά beauty looks του PFW F/W '24!
Miu Miu
Ένα υγρό eyeliner μπορεί να κάνει θαύματα για να ανοίξει τα μάτια, όπως απέδειξε η επικεφαλής makeup artist Dame Pat McGrath στο Miu Miu show. Για τα μαλλιά, ο επικεφαλής καλλιτέχνης Guido Palau χώρισε τις τούφες των μοντέλων στο κέντρο και τις χτένισε σε χαμηλή αλογοουρά. Η ομορφιά αυτού του casual αλλά κομψού beauty look; Είναι εξαιρετικά εφικτή.
Chanel
Όσον αφορά τα χτενίσματα "one-and-done", ο κομψός κότσος δεν είναι η μόνη επιλογή. Η χαμηλή αλογοουρά, που είδαμε σε πολλές επιδείξεις αυτή τη σεζόν, έχει μεγάλη επιτυχία. Στον οίκο Chanel, ο επικεφαλής κομμωτής James Pecis αναβάθμισε το hairstyle με μακριούς φιόγκους μαλλιών που κοσμούνται με το χαρακτηριστικό λουλούδι καμέλια του οίκου. Η επικεφαλής makeup artist Lisa Butler έδειξε πώς να φορέσετε πολύχρωμο eyeliner, μία από τις κυρίαρχες τάσεις ομορφιάς του μήνα της μόδας. Πρόσθεσε μια πινελιά από χρυσό, μπλε ή ροζ μολύβι κατά μήκος της γραμμής των βλεφαρίδων ή των εσωτερικών γωνιών.
Loewe
Ανάμεσα στις τολμηρές εμφανίσεις μακιγιάζ της φετινής σεζόν στην πασαρέλα, η επικεφαλής makeup artist Dame Pat McGrath παρουσίασε την απόλυτη skin εμφάνιση όμως ακόμη πιο αναβαθμισμένη στο Loewe show. Τα χαρακτηριστικά των μοντέλων ενισχύθηκαν και σμιλεύτηκαν απαλά, με αποτέλεσμα την next level τέλεια επιδερμίδα. Τα βαμμένα bowl-cuts του επικεφαλής κομμωτή Guido Palau με μια μοναδική πλεξούδα στον αυχένα παρουσίασαν έναν μοναδικό τρόπο για να συμμετέχετε στην τάση των technicolor μαλλιών.
Dior
Το Barbiecore έφτασε στην κορύφωσή του το περασμένο καλοκαίρι, αλλά ο Dior παρουσιάζει έναν νέο, δημιουργικό τρόπο για να εφαρμόσετε το neon ροζ μακιγιάζ. Ο creative και image director, Peter Philips, τελειοποίησε τη βάση των μοντέλων με τα προϊόντα του ίδιου του brand, ξεκινώντας με φόρμουλες όπως το Dior Capture Totale Le Sérum και το Dior Forever Skin Glow και ολοκλήρωσε το μακιγιάζ με διάφανα χείλη χρησιμοποιώντας το Dior Addict Lip Glow Oil 000 Universal Clear. Η κίνηση του να τοποθετήσει ματ σκιά στις εσωτερικές γωνίες των ματιών ήταν εμπνευσμένη από "την άποψη του Marc Bohan για τα χρώματα", μοιράστηκε στη λεζάντα του Instagram για το look. Όσον αφορά τα μαλλιά, ο επικεφαλής κομμωτής Guido Palau επέλεξε κομψά αλλά και μοντέρνα λαμπερά γαλλικά σινιόν.
Dries Van Noten
Αντί να παλεύετε με τις αφέλειές σας, η πασαρέλα F/W '24 του Dries Van Noten σας ενθαρρύνει να τις αγκαλιάσετε. Ο επικεφαλής κομμωτής Sam McKnight πρόσθεσε στα μαλλιά των μοντέλων μαγουλάδες που καλύπτουν τα μάτια με μακριά αφέλειες, αφού τα είχε μαζέψει σε έναν χαμηλό κότσο. Φυσικά, το μακιγιάζ αφορούσε μόνο τα χείλη. Η επικεφαλής καλλιτέχνης Lucy Bridge χρησιμοποίησε διάφορες αντισυμβατικές αποχρώσεις, όπως το γκρι του περιστεριού, το μανταρίνι και το μαύρο κεράσι.
Valentino
Το παλιό ρητό "το μαύρο ταιριάζει με όλα" ισχύει και για το μακιγιάζ σας. Για να συμπληρώσει τη μοναδική χρωματική συλλογή του Valentino, η επικεφαλής makeup artist Dame Pat McGrath δημιούργησε ένα αντίστοιχο γυαλιστερό μαύρο χείλος. Τα γυάλινα, στριφτά updos με τις πλαϊνές μπροστινές αφέλειες από τον επικεφαλής κομμωτή Guido Palau προσέθεσαν ακόμη περισσότερο τη γοτθική αίγλη.
Victoria Beckham
"Επαναπροσδιορίζουμε τη σκιά ματιών και την τοποθέτηση του χρώματος για να την κάνουμε μοντέρνα", είπε η επικεφαλής makeup artist Fara Homidi σε μια δήλωση για το μακιγιάζ της Victoria Beckham. Αντί να περάσει το χρώμα στο βλέφαρο, το διέχυσε στις εσωτερικές γωνίες των ματιών για ένα απαλό φινίρισμα. Χρησιμοποίησε τα επερχόμενα λανσαρίσματα της μάρκας, συμπεριλαμβανομένου ενός λευκού Satin Kajal Liner και ενός χάλκινου EyeWear Shadow Stick. Οι κομψές χαμηλές αλογοουρές που δημιούργησε ο lead hairstylist Anthony Turner με προϊόντα Wella Professionals και εργαλεία ghd hot tools αποτέλεσαν μια κομψή αντίθεση με το αποδομημένο μακιγιάζ ματιών.
Balmain
Τα αξεσουάρ μαλλιών συνεχίζουν να αναζωογονούν τα κλασικά χτενίσματα στις πασαρέλες αυτή τη σεζόν. Αντί για ένα τεράστιο λαστιχάκι ή φιόγκο μαλλιών, ο επικεφαλής κομμωτής Sam McKnight στερέωσε τις χαμηλές αλογοουρές με μια αλυσίδα μαλλιών Balmain.
Saint Laurent
Παίζοντας με τις διάφανες υφές της συλλογής, το vintage εμπνευσμένο μακιγιάζ του Saint Laurent περιείχε ένα απαλό smoky eye σε taupe απόχρωση και cherry χείλη. Εκτός πασαρέλας, τα δύο στοιχεία είναι πιο προσιτά, διακριτικά σε κλασικά μακιγιάζ.
Hermès
Η έγχρωμη μάσκαρα είναι εξαιρετικά wearable. Πάρτε για παράδειγμα τις μπορντό βλεφαρίδες της Hermès. Ο δημιουργικός διευθυντής ομορφιάς της μάρκας Γρηγόρης Πυρπύλης χρησιμοποίησε τη μάσκαρα Rouge H για να προσθέσει μια απροσδόκητη λεπτομέρεια σε ένα κατά τα άλλα γυμνό πρόσωπο. Τα μπροστινά τμήματα των μαλλιών περιλούστηκαν με τζελ για να τα απομακρύνουν από το πρόσωπο των μοντέλων, ενώ τα μεσαία μήκη και οι άκρες τους αφέθηκαν ελεύθερα.