Το νέο flagship store της Rolex καταλαμβάνει τέσσερις ορόφους του εμβληματικού νέου Πύργου του οίκου, ο οποίος αποτελεί ένα iconic high-fashion spot στη λεωφόρο Chuo-Dori της Ginza στο Τόκιο. Το εσωτερικό και η πρόσοψη του καταστήματος σχεδιάστηκαν από τον Gwenael Nicolas, του design studio Curiosity.
Όπως αρμόζει σε έναν από τους πιο διάσημους οίκους υψηλής ωρολογοποιίας, σε μια μοναδική τοποθεσία, η luxurious boutique είναι ένας εκλεπτυσμένος και ταυτόχρονα φιλόξενος χώρος που συνδυάζει άψογα την παράδοση και τη νεωτερικότητα. Σε έναν διακριτικό διάλογο, η ταυτότητα της Rolex έρχεται σε μια ιδιαίτερη αρμονία με το Τόκιο και την εκλεπτυσμένη αίσθηση της Ιαπωνίας. Το κτίριο έχει ένα εμβληματικό look που αντανακλά την ταυτότητα του brand μέσα από το εξωτερικό του. Η πρόσοψη αναδεικνύει το εμβληματικό μοτίβο της στεφάνης Rolex σε μια δυναμική αλλά λεπτή μεταλλοτεχνία, κατασκευασμένη σε διαφορετικές διαβαθμίσεις από κάτω προς τα πάνω για να τονίσει το δυναμικό αποτέλεσμα.
Η γυάλινη πρόσοψη λάμπει με ένα μοναδικό διπλό μοτίβο στεφάνης χάρη στο μεταλλικό πλέγμα που παράγεται στο Κιότο και είναι ενσωματωμένο στο γυαλί. Σε ένα κινητικό εφέ, το μοτίβο αλλάζει ανάλογα με τη γωνία θέασης του θεατή. Ο εσωτερικός χώρος λιανικής πώλησης είναι σαφώς ορατός από το εξωτερικό μέσω μιας μεγάλης πράσινης πέτρινης πύλης που πλαισιώνει την είσοδο, σαν μια γέφυρα από τη ζωντάνια του δρόμου στην ηρεμία του flagship store.
Κατά την είσοδο, ο επισκέπτης οδηγείται σύμφωνα με τη ροή του χώρου, συναντώντας μια δυναμική θέα με μια εκλεπτυσμένη και πολυεπίπεδη ατμόσφαιρα που αντανακλά τη λεπτή αισθητική που δημιουργείται από τη λεπτή παλέτα υλικών, τραβερτίνη, ξύλο Sen και παγωμένο γυαλί. Ο δυναμισμός του χώρου τονίζεται από το μεγάλο γυάλινο στοιχείο διπλής στρώσης που αιωρείται πάνω από τις κυκλικές βιτρίνες, δημιουργώντας έναν χώρο μέσα στον χώρο, και από τον κυκλικό πάγκο, ο οποίος χρησιμοποιεί αποτελεσματικά τις αντανακλάσεις των καθρεφτών πίσω από ξύλινες περσίδες.
Το Τόκιο είναι μια πόλη που γεφυρώνει το παρελθόν και το μέλλον, όπου η πραγματικότητα και το όραμα εναρμονίζονται- ο χώρος προσκαλεί τους επισκέπτες να βυθιστούν σε ένα μοναδικό, αποκλειστικό περιβάλλον, ένα ψηφιακό πλαίσιο 360° που τους επιτρέπει να ανακαλύψουν μια άλλη διάσταση του κόσμου της Rolex.
Ο χώρος είναι προσεκτικά σχεδιασμένος ώστε να προσκαλεί τον πελάτη να συνεχίσει το ταξίδι του στους επάνω ορόφους. Ο συμβολικός ανελκυστήρας τραβάει το βλέμμα, περιτριγυρισμένος από ελικοειδείς σκάλες με τραβερτίνη και ξύλινες περσίδες που μεταδίδουν μια αίσθηση ζεστασιάς και φιλοξενίας. Εκτός από τη λειτουργία του ως ανελκυστήρα που συνδέει τέσσερις ορόφους, λειτουργεί ως μνημειακό στοιχείο στο χώρο.
Credits
ARCHITECT: Nikken Sekkei
INTERIORS: Curiosity
PHOTOS: Satoshi Shigeta