fbpixel

Search icon
Search
FASHION NEWS

Princess of the House

LOUIS VUITTON

Princess of the House

Με ανεπιτήδευτο στιλ κι έντονο μαγνητισμό, η Michelle Williams αποτελεί για δεύτερη συνεχή χρονιά τη μούσα της Louis Vuitton και κλέβει τις εντυπώσεις.

 

 

Όλα ξεκίνησαν τον περσινό χειμώνα, όταν η «αγαπημένη» του Marc Jacobs, Michelle Williams, αποδέχθηκε την πρόταση του γαλλικού οίκου να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2013, λανσάροντας το σχέδιο W. Έναν χρόνο μετά και με τις πωλήσεις του πολυτελούς fashion house να έχουν αυξηθεί θεαματικά, η γοητευτική ηθοποιός, παρά την αποχώρηση του Jacobs, επέστρεψε πιο ώριμη κι αισθησιακή από ποτέ για να μας εκπλήξει εκ νέου. Παραδομένη στον φωτογραφικό φακό του Peter Lindbergh και με άκρως ανοιξιάτικη διάθεση, η Williams έκανε αυτό που ξέρει καλά: υποδύθηκε τρεις διαφορετικές γυναίκες εκδηλώνοντας τρεις διαφορετικές πτυχές της θηλυκότητάς τους.

Ο λόγος δεν ήταν άλλος από τα εμβληματικά μοντέλα Lockit, Capucines και Alma -μικρά στολίδια καθημερινής πολυτέλειας-, που κλέβουν την παράσταση στη φετινή σειρά Άνοιξη/Καλοκαίρι 2014. Η τσάντα Lockit, σχεδιασμένη το 1958, επανέρχεται σχεδόν έξι δεκαετίες μετά πλήρως ανανεωμένη για να μας μεταφέρει λίγη από την κομψότητα και την αυτοπεποίθηση του Παρισιού. Η Williams την κρατάει με απόλυτη φυσικότητα, ποζάροντας μέσα σε μία βαλίτσα και αναδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο τη φινέτσα του all day μοντέλου «ντυμένου» σε Veau Cachemire δέρμα και σε chic παστέλ αποχρώσεις.

Το επόμενο αντικείμενο του πόθου και must have item της σεζόν, η Alma, έλαμψε πλάι στην εντυπωσιακή του μούσα -με την ηθοποιό ναποκαλύπτει τον παιχνιδιάρικο εαυτό της-, που συνδυάστηκε άψογα με τα έντονα χρώματα, αλλά και τη λάμψη του δέρματος Epi.

Όσο για τους λάτρεις του σοφιστικέ look, το τρίτο κατά σειρά εμβληματικό μοντέλο της σειράς, Capucines, θα γίνει το αγαπημένο σας. Ένα άγγιγμά του θα σας συνεπάρει, αφού το χαρακτηριστικό του δέρμα Taurillion τραβάει τα βλέμματα κι εμπνέεται από τη συλλογή κοσμημάτων του οίκου, κρύβοντας παράλληλα ένα δυσδιάκριτο λουλούδι με την υπογραφή LV. Η αέρινη παρουσία της Michelle σε συνδυασμό με αυτήν τη χαρακτηριστική παιδική πονηριά στο βλέμμα της έδωσαν τον ορισμό της casual πολυτέλειας, κάνοντας την καμπάνια αυτή την πιο ξεχωριστή της σεζόν. Τα ευγενικά χαρακτηριστικά της, αλλά και ο αριστοκρατικός της αέρας κέρδισαν ακόμα και τους πιο δύσπιστους fans του οίκου, που ενέδωσαν στo σαγηνευτικό της βλέμμα.

ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΒΕΛΙΝΑ ΣΥΡΙΓΟΥ

adv

GLOW LOVES

Aqua power: ασκηθείτε στο νερό για τέλειο σώμα
MAGAZINE

Aqua power: ασκηθείτε στο νερό για τέλειο σώμα