Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, οι λάτρεις της τέχνης και της ομορφιάς θα έχουν την ευκαιρία να πάρουν ένα «κομμάτι ιστορίας» του Λούβρου στο σπίτι τους. Το φημισμένο παρισινό μουσείο συνεργάζεται με τη Lancôme για μια συλλογή μακιγιάζ εμπνευσμένη από μερικές από τις πιο εμβληματικές απεικονίσεις της γυναικείας δύναμης και εξουσίας στη συλλογή του.
Ξεκινώντας από την παλέτα "Richelieu Wing Palette", που αντλεί από την "Corine" του Edme-François-Étienne Gois, η οποία είναι φιλοτεχνημένη από τη διάσημη Ελληνίδα ποιήτρια. Η εκπληκτική παλέτα είναι η αγαπημένη της παγκόσμιας καλλιτέχνιδας μακιγιάζ της Lancôme Sheika Daley. "Ανυπομονώ να τη δοκιμάσουν όλοι", αποκάλυψε σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Harper's Bazaar. "Τα χρώματα μπορούν να φορεθούν στα μάτια και να διπλασιαστούν ως όμορφα highlighter για όλο το πρόσωπο και το σώμα - είναι μαγικά". Η Ελληνίδα θεά της υγείας, Hygie, αποκτά επίσης τη στιγμή της, εμφανιζόμενη σε μια περιορισμένη έκδοση του ορού Advanced Génifique της Lancôme.
Το ίδιο και η "Diane de Gabies", ένα άγαλμα του Πραξιτέλη που πιστεύεται ότι αναπαριστά τη θεά Άρτεμη, η μυθολογική νύμφη Ηχώ, η οποία απεικονίζεται στον πίνακα "Ηχώ και Νάρκισσος" του Nicolas Poussin, το γλυπτό του Gian Lorenzo Bernini με την Ερμαφρόδιτη που κοιμάται σε φυσικό μέγεθος και η "Νύμφη με σκορπιό" του Lorenzo Bartolini - αυτές οι μούσες αναφέρονται σε τέσσερα κραγιόν L' Absolu Rouge.
Η Lancôme έκανε τα πάντα για να λανσάρει τη συλλογή, επιστρατεύοντας ένα εντυπωσιακό roster διασημοτήτων για να ενσαρκώσουν τις ελληνικές θεές που στεγάζονται στο Λούβρο. Η Zendaya ως η βασική εκπρόσωπος της καμπάνιας, φωτογραφίζεται δίπλα στην εμβληματική "Νίκη της Σαμοθράκης", ένα φτερωτό άγαλμα που απεικονίζει τη θεά της νίκης. "Για μένα, η στάση της δείχνει μια γυναίκα με αυτοπεποίθηση και νίκη. Ένα ισχυρό σύμβολο επίτευξης", δήλωσε η Zendaya σε δελτίο τύπου. "Και αυτό είναι η αληθινή ομορφιά: να αντλούμε από τη δική μας ιστορία για να δώσουμε στον εαυτό μας φτερά". Η πρωταγωνίστρια του Dune τάσσεται πλάι στις πρεσβευτές Amanda Seyfried, Aya Nakamura και He Cong για το οπτικό υλικό της εορταστικής συλλογής.
Η τελευταία κίνηση της γαλλικής εταιρίας ομορφιάς είναι μία από τις πολλές πρόσφατες περιπτώσεις μεγάλων beauty brands που συνεργάζονται με iconic μουσεία - μια απροσδόκητη σύζευξη που φαίνεται να βρίσκεται σε έξαρση. Τον Μάρτιο, η κορεατική μάρκα περιποίησης δέρματος Sulwhasoo ανακοίνωσε μια εκτεταμένη συνεργασία με το The Met. Και ίσως θυμάστε την έκθεση του Μουσείου του Μπρούκλιν το 2019, "Frida Kahlo: Appearances Can Be Deceiving", με τη συγχρηματοδότηση της Revlon.
Στόχος της συνεργασίας είναι να εμπνεύσει την επόμενη γενιά των εραστών της ομορφιάς και της τέχνης με προϊόντα και εικόνες που ενθαρρύνουν τη δύναμη και την αυτοπεποίθηση. "Το μακιγιάζ μπορεί να μεταμορφώσει ένα άτομο σε πολλές διαφορετικές προσωπικότητες και διαθέσεις", σημείωσε η Daley.