O κόσμος της μόδας δε σταματάει ποτέ να γυρνάει και να εξελίσσετε, με νέα πρόσωπα, events, προϊόντα και καινούργιες συνεργασίες να γεμίζουν το calendar μας. Ανακαλύψτε τα πιο αξιοσημείωτα fashion moments της εβδομάδας.
Η Rosalía είναι η νέα παγκόσμια πρέσβειρα του Dior
Η βραβευμένη με Grammy καλλιτέχνης, Rosalía, μόλις ορίστηκε η νέα παγκόσμια πρέσβειρα του Dior, κάνοντας το ντεμπούτο της στην καμπάνια με την τσάντα Lady Dior. Σύμβολο αριστείας, η τσάντα είναι αυτή που έχει επανέλθει από την Maria Grazia Chiuri ξανά και ξανά, συνεχίζοντας να εδραιώνει την κληρονομιά και την ταυτότητα του οίκου.
Γιορτάζοντας την ανακοίνωση, η Rosalía φωτογραφίζεται από τον Collier Schorr, ο οποίος απεικονίζεται μέσα από μια σειρά πορτραίτων που εξερευνούν «τη βαθιά ένταση του μαύρου και του λευκού». Απαθανατισμένη σε ένα οικείο περιβάλλον, η καλλιτέχνης φωτογραφίζεται μόνο με ένα μικρόφωνο και ένα πιάνο - μαζί με την υπογραφή της Lady Dior.
Η τσάντα προβάλλεται από κλασικό δέρμα, ραμμένη με λεπτότητα στις γραμμές του σχεδίου cannage και στολισμένη με τα γούρια που φέρουν την υπογραφή της «DIOR». Προς το παρόν, λίγα είναι γνωστά για το τι θα περιλαμβάνει ο ρόλος της Rosalía ως πρέσβειρας, αλλά αναμένουμε να δούμε την καλλιτέχνιδα να εμφανίζεται σε πολλές καμπάνιες και να φοράει τακτικά την πολυτελή μάρκα σε εκδηλώσεις στο κόκκινο χαλί.
Η Louis Vuitton λανσάρει μια Capsule συλλογή για τον ιστιοπλοϊκό αγώνα America's Cup
Ενόψει της cruise επίδειξης στις 23 Μαΐου, η γαλλική μάρκα πολυτελείας παρουσίασε μια συλλεκτική συλλογή για γυναίκες και άνδρες προς τιμήν του μεγαλύτερου γεγονότος της ιστιοπλοΐας, του 37ου America's Cup Barcelona της Louis Vuitton.
Η σπορ σειρά, που θα κυκλοφορήσει στα καταστήματα και στο διαδίκτυο από τις 18 Ιουλίου, περιλαμβάνει ready-to-wear ρούχα, τσάντες και αξεσουάρ που συνδυάζουν τα εμβλήματα του οίκου με έντονα χρώματα και ναυτικούς κώδικες. Η Vuitton έχει αναπτύξει το δικό της λογότυπο για τη συλλογή, ένα γραφικό V που σχεδιάστηκε αρχικά από τον Gaston-Louis Vuitton τη δεκαετία του 1920, το οποίο εμφανίζεται σε αντικείμενα που κυμαίνονται από τσάντες weekender μέχρι κάλτσες.
Οι εμφανίσεις χωρίζονται σε τρία θέματα: Μια μέρα στο κατάστρωμα, η οποία επαναφέρει τα χαρακτηριστικά μοτίβα Damier και Monogram του οίκου με το στιλ και τα χρώματα των ναυτικών σημαιών, και το κομψό καλοκαιρινό βράδυ, το οποίο απευθύνεται σε πιο καλοντυμένες περιστάσεις με κομμάτια όπως απλά μαύρα ή λευκά φορέματα. Τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν νέα πρακτικά σχήματα, όπως η τσάντα Sailor sling bag και το πορτοφόλι Float, εκτός από μια επιλογή από city τσάντες που κοσμούνται με τα διακριτικά του America's Cup.
Η Gap σε νέα συνεργασία με την DÔEN
Η Gap συνεργάζεται με το Californian brand ρούχων DÔEN για μια συλλογή γυναικείων και παιδικών ρούχων και αξεσουάρ που κυκλοφορεί σήμερα. Η συλλογή συνδυάζει τα πιο αγαπημένα βασικά είδη και τα κλασικά ρούχα της Καλιφόρνιας των Gap και DÔEN σε μια γιορτή της ατομικότητας και της διαχρονικής θηλυκότητας.
«Η Gap συνεργάζεται με μάρκες που υπερασπίζονται την πρωτοτυπία και χρησιμοποιούν τη μόδα ως μια ισχυρή μορφή αυτοέκφρασης», λέει ο Mark Breitbard, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Gap. «Η συνεργασία μας με την DÔEN γιορτάζει μια θηλυκή αισθητική που ζωντανεύει μέσα από μερικά από τα πιο αγαπημένα μας είδη. Ανυπομονώ να καλωσορίσω τους θαυμαστές της DÔEN στην οικογένεια της Gap για να γνωρίσουν τα προϊόντα μας με έναν νέο, φρέσκο τρόπο».
Η συλλογή 51 κομματιών ζωντανεύει μέσω της θηλυκής εκδοχής της DÔEN στα εμβληματικά στιλ της Gap, με ρίζες στο denim και το χακί. Η ποικιλία περιλαμβάνει σετ, φορέματα, τζιν, ασορτί μπλούζες και φούστες, loungewear και αξεσουάρ με floral prints, eyelet και ρέουσες σιλουέτες.
Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν η περήφανη μαμά και μοντέλο Lily Aldridge και η αδελφή της, μοντέλο και τραγουδίστρια Ruby Aldridge, μαζί με τις 11χρονες δίδυμες αδελφές Levia και Zahar. Η φωτογράφηση και το συνοδευτικό φιλμ της καμπάνιας παρουσιάζουν παιχνιδιάρικες στιγμές μεταξύ αδελφών που εκτιμούν την ελευθερία της αυτοέκφρασης μέσω του προσωπικού στιλ.
TAG Heuer x Kith
Η TAG Heuer και η Kith είναι ηγέτες στον τομέα τους. Η TAG Heuer είναι γνωστή για τα όργανα που μετρούν με ακρίβεια το χρόνο σε μερικούς ιστορικούς αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Από την άλλη, η Kith είναι πρωτοπόρος στη μόδα και ξεχωρίζει για την καινοτόμα προσέγγιση της. Σήμερα οι δύο αυτές εταιρείες ξεκινούν μια πρωτοποριακή συνεργασία που επαναφέρει τη Σειρά 1 του TAG Heuer Formula 1 που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1986. Η νέα συλλογή φέρνει το αγαπημένο μοντέλο σε 10 τολμηρούς χρωματισμούς που αντλούν έμπνευση από ξεχωριστά μοντέλα της μάρκας στο παρελθόν. Παρέα με την Kith, η TAG Heuer επαναφέρει μια εμβληματική σειρά της δεκαετίας του ‘80 που ξεχωρίζει για το σχέδιο της και τα χρώματα της.
Το καινούριο μοντέλο Formula 1 - Kith επαναφέρει τη νοσταλγία για την εποχή σε μια κάσα 35 χιλιοστών. «Η αναγέννηση του πρωτοτύπου μοντέλου είναι κάτι που η κοινότητα των συλλεκτών ζητούσε για πολλά χρόνια. Ένας από αυτούς τους συλλέκτες ήταν και ο ιδρυτής της Kith, Ronnie Fieg, ο όποιος έχει πει ότι -όπως και πολλοί ακόμη- το πρώτο του ρολόι όταν ήταν νέος ήταν ένα από τα πιο σημαντικά ρολόγια στην ιστορία του οίκου μας. Ήταν το πρώτο που έφερε το όνομα TAG Heuer και αποτέλεσε μια εισαγωγή για πολλούς συλλέκτες στην υπόσχεσή μας να φτιάχνουμε κορυφαία ρολόγια που συνδυάζουν πολιτισμό και μηχανοκίνητο αθλητισμό», λέει ο Julien Tornare, Διευθύνων Σύμβουλος της TAG Heuer.
Το νέο μοντέλο διατηρεί αυτό που έκανε το πρωτότυπο τόσο αγαπητό και την ίδια ώρα το αναβαθμίζει με καινούργια υλικά. Ωστόσο, ήταν σημαντικό αυτές οι νέες εκδόσεις να διατηρήσουν το πρωτότυπο πνεύμα του ρολογιού.Ενώ το πρωτότυπο ρολόι είχε πλαστικό κρύσταλλο, το ανανεωμένο μοντέλο έχει ζαφειρένιο. Επίσης, το λουράκι αναβαθμίζεται από πλαστικό σε καουτσούκ. Η TAG Heuer και η Kith συνεργάστηκαν για να διαλέξουν τους ξεχωριστούς και εξωτικούς συνδυασμούς χρωμάτων. Σε μια κίνηση που δεν έχει προηγούμενο στην λαμπρή ιστορία της μάρκας, η ελβετική ωρολογοποιία συνδυάζει το λογότυπό της με αυτό του συνεργάτη της. Το καντράν επίσης περιέχει και το μότο του της Kith “Just Us”.