Η νέα συλλογή Gucci Décor παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ειδικά διαμορφωμένο pop-up event στο κατάστημα Maxfield, στο Λος Άντζελες. Το Maxfield έχει φιλοξενήσει εγκαταστάσεις και tailor made events από διάσημους οίκους, όπως Vetements , Celine, Amiri, Enfants Riches Déprimés και πολλούς άλλους.
Για το συγκεκριμένο pop-up επιλέχθηκε ένα μείγμα από είδη Gucci Décor, ρούχα και αξεσουάρ, συνδυασμένα άψογα με διάσπαρτα vintage έπιπλα από την προσωπική συλλογή του ιδιοκτήτη του Maxfield, Tommy Perse.
The Collection
Στη συλλογή Gucci Décor κυριαρχούν τα έντονα χρώματα ενώ διαθέτει, εκτός από τα χρηστικά αντικείμενα, ταπετσαρίες, καρέκλες και βελούδινα μαξιλάρια. Η εκπρόσωπος του οίκου στο event περιέγραψε την παρουσίαση της συλλογής, σε συνδυασμό με τα ρούχα και τα αξεσουάρ του οίκου, ως μέσο «για να υπογραμμίσουμε την ιδέα, ότι αυτά τα κομμάτια είναι απλώς ένας άλλος τρόπος να ντυθούν στον Gucci».
Creative Mind
Πίσω κι από αυτή τη μοναδική και άκρως ιδιαίτερη συλλογή βρίσκεται ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του οίκου Gucci, Alessandro Michele. Ένας δημιουργός που αγαπάει τη μόδα, τις συλλογές, τα έργα τέχνης, και τα ιδιαίτερα αντικείμενα.
«Ο Alessandro Michele αποτελεί ένα πραγματικό φαινόμενο για τον οίκο Gucci. Η εκλεπτυσμένη του αισθητική έχει καταφέρει μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα να επηρεάσει τις τάσεις της μόδας παγκοσμίως. Δεν είναι μόνο ότι έχει καταφέρει να μετατρέψει το brand και τα προϊόντα του σε κάτι πολυπόθητο, αλλά έχει αλλάξει ολόκληρη την εμπειρία του shopping σε ένα ενδιαφέρον εμπορικό παιχνίδι. Στην καρδιά του βρίσκεται πάντα ο καταναλωτής και οι ανάγκες του» είχε δηλώσει η Natalie Massenet του Net-a-Porter.
Πηγή: maxfieldla.com, wwd.com