fbpixel

Search icon
Search
BEAUTY

Ολικό… αδυνάτισμα

WELL

Ολικό…  αδυνάτισμα

Για πρωινό

1 ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα μ’ ένα φλιτζάνι δημητριακά ολικής άλεσης

1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης μ’ ένα ποτήρι φυσικό χυμό της αρεσκείας σας

1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με μία φέτα άπαχο τυρί κι ένα ποτήρι χυμό

1 κουλούρι Θεσσαλονίκης ολικής άλεσης με 1 ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα ή τυρί ή ένα αβγό βραστό

1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με 1 κουταλιά της σούπας μέλι και 1 ποτήρι τσάι

1 τοστ από ψωμί ολικής άλεσης, μία φέτα τυρί και μία γαλοπούλα κι 1 ποτήρι τσάι

Για μεσημεριανό

1½ φλιτζάνι ζυμαρικά ολικής άλεσης, που θα συνοδέψετε με σάλτσα ντομάτας ή βραστές γαρίδες

1 φλιτζάνι ζυμαρικά ολικής άλεσης σοταρισμένα με λαχανικά, όπως κολοκύθι, καρότο, μανιτάρια, πιπεριά

Ομελέτα στο φούρνο: Κόψτε μελιτζάνα και κολοκυθάκια και βάλτε τα σ’ ένα ταψάκι στο φούρνο μέχρι να ροδίσουν. Χτυπήστε δύο αβγά μ’ ένα ποτήρι γάλα, 2 - 3 κουταλιές της σούπας αλεύρι ολικής άλεσης και λίγο σαφράν για άρωμα. Περιχύστε τα ψητά λαχανικά και ψήστε στο φούρνο για 10 λεπτά περίπου.

Για βραδινό

1 φλιτζάνι βρασμένο καστανό ρύζι με γιαούρτι

1 μεγάλο παξιμάδι ολικής άλεσης με τριμμένη ντομάτα, 60 γραμ. άπαχο τυρί και κάπαρη και μία κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο ή 6 -7 ελιές. Απαραίτητο είναι να βρέξετε με λίγο νερό το παξιμάδι.

2 φέτες του τοστ ολικής άλεσης με 1 μέτριο μπιφτέκι, 1 φέτα ντομάτα και 1 κουταλάκι μουστάρδα για  σπιτικό χάμπουργκερ

1 σουβλάκι με πίτα ολικής άλεσης χωρίς λάδι με γέμιση ψητών λαχανικών και λίγο λευκό τυρί

1 σαλάτα με ρόκα και σπανάκι, μισό φλιτζάνι ζυμαρικά ή καστανό ρύζι ολικής άλεσης και 100 γραμ.  καπνιστό σολομό. Για ντρέσινγκ, χτυπήστε 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, το χυμό μισού λεμονιού, 2 κουταλιές της σούπας σόγια σος και 1 κουταλάκι του γλυκού μουστάρδα.

Για σνακ

1 γιαούρτι με μισό φλιτζάνι δημητριακά κι ένα φρούτο ψιλοκομμένο

1 μπολ δημητριακά (40 γραμμάρια) για τσιμπολόγημα μπροστά στην τηλεόραση

1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με τυρί κρέμα και λεπτές φέτες αγγουριού

2 παξιμαδάκια ολικής άλεσης με ταχίνι

1 κουλούρι Θεσσαλονίκης ολικής άλεσης

Για γλυκό

1 μπάρα δημητριακών ολικής άλεσης με κομμάτια ή επικάλυψη σοκολάτας ή με κομμάτια φρούτων για την υποκατάσταση της γλυκιάς γεύσης.

Tο μυστικό

Προσοχή! Στα ζυμαρικά ολικής άλεσης δώστε προσοχή στον χρόνο που αναγράφεται στη  συσκευασία και μην τον ξεπερνάτε. Διαφορετικά, ανεβαίνει ο γλυκαιμικός δείκτης με αποτέλεσμα να αυξάνονται τα επίπεδα ζαχάρου και ινσουλίνης στον οργανισμό.

Η ΒΙΚΥ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΤΩΝ BEST SELLER «ΝΙΑΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ» ΚΑΙ «ΟΜΟΡΦΑ ΜΥΣΤΙΚΑ» KAI ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥ SITE ΥΓΕΙΑΣ

www.omorfamystika.gr

ΚΕΙΜΕΝΟ ΒΙΚΥ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

adv

GLOW LOVES

Τα συστατικά των καλλυντικών που πρέπει να αποφύγετε αν έχετε ακμή
FACE & BODY

Τα συστατικά των καλλυντικών που πρέπει να αποφύγετε αν έχετε ακμή