Σταυρούλα Κλειδαριά
Hot
Βαθμολογία: 10/10
Ο εμβληματικός οίκος Gucci αποθεώνει τη δημιουργικότητα, τη δεξιοτεχνία και την καινοτομία σε μια πολυτελή συλλογή μακιγιάζ που εκφράζει με απόλυτο αυθορμητισμό την ελευθερία της προσωπικής έκφρασης - και επιτέλους έρχεται και στην Ελλάδα, στα καταστήματα attica City Link, αλλά και online. Η Gucci Beauty εισήλθε στον κόσμο της ομορφιάς το 2019 με μια σειρά κραγιόν σε κλασικές nude και κόκκινες αποχρώσεις, ενώ σήμερα αποτελείται από μια ολοκληρωμένη συλλογή μακιγιάζ για το πρόσωπο, τα μάτια και τα χείλη που έχουν σχεδιαστεί για να τονίζουν τη φυσική ομορφιά της επιδερμίδας. Εκτός αυτού, οι μοναδικές, art deco συσκευασίες τα καθιστά ως πολυπόθητα έργα τέχνης!
Not
Βαθμολογία: 3/10
Παρόλο που σίγουρα υπάρχει βελτίωση και ανάδειξει του beauty τομέα της χώρας μας, θα ήθελα να είχαμε ακόμα μεγαλύτερη συμμετοχή και πρόσβαση σε περισσότερα iconic brands του εξωτερικού. Και το ίδιο ισχύει και για τη μόδα, ήρθε η ώρα να συμπεριληφθούμε πλήρως στο παγκόσμιο market και να δοκιμάζουμε τις καινοτομίες την ώρα που συμβαίνουν!
Αγάπη Γαβριηλίδου
Hot
Βαθμολογία: 9/10
Η Angelina Jolie μας έχει δείξει πολλές φορές ότι διαφέρει σημαντικά από πολλούς άλλους celebrities. Τοποθετείται για σημαντικά ζητήματα, παλεύει για ανθρώπους που αντιμετωπίζουν πολλές δυσκολίες στην καθημερινότητά τους και είναι πάντα δίπλα σε αυτούς που τη χρειάζονται. Έτσι και τώρα, παρακολουθώντας την κατάσταση στη Μέση Ανατολή και τις μάχες Ισραήλ-Χαμάς, η Angelina πήρε θέση και καταδίκασε τους βομβαρδισμούς εκατέρωθεν. Σπουδαία γυναίκα...
Not
Βαθμολογία: 2/10
Την ίδια στιγμή, μπορώ να πω ότι έχω κουραστεί πραγματικά με όλους αυτούς τους celebrities που εκμεταλλευόμενη τη δημοφιλία τους, δημιουργούν τα δικά τους brands, που υπερκοστολογούν τα products τους και δεν έχουν να μας προσφέρουν και κάτι διαφορετικό. Η Jennifer Lopez μόλις κυκλοφόρησε το πρώτο, δικό της balm για τα χείλη κι αυτό που μπορώ να πω εγώ, είναι ότι όλη αυτή η υπερβολή οδηγεί σε έναν κορεσμό...
Μάρα Γρηγοριάδου
Hot
Βαθμολογία: 8/10
Η Kim Kardashian δεν παύει να με εκπλήσσει με τις ιδέες και τις επαγγελματικές της επιτυχίες. Αναφέρομαι σε ένα αρκετά controversial πρόσωπο, για το οποίο και την οικογένεια του κάνουμε συχνά λόγω για το κατα ποσό θα θέλαμε να αποτελεί πρότυπο της νέας γενιάς και του γυναικείου φύλου γενικότερα. Ωστόσο, εκτός από την νέα της συνεργασία με το NBA και τη Swarovski ή την αναπάντεχη ομιλία της στο Harvard, η Kim με εξέπληξε για ακόμη μια φορά με την κυκλοφορία των νέων Skims bras τα οποία διαθέτουν την όψη πραγματικού στήθους. Τόσο πραγματικού που στο μπροστινό μέρος υπάρχει μια θηλή. Για όσους δεν το κατάλαβαν, κάτι τέτοιο θα δώσει την απαραίτητη άνεση και αυτοπεποίθηση σε όλες τις γυναίκες που έχουν υποστεί μαστεκτομή ή δεν νιώθουν άνετα με το σώμα τους. Bravo Kim!
Not
Βαθμολογία: 2/10
Από την άλλη η αντίφαση στην οποία αναφέρθηκα παραπάνω εξακολουθεί να ταλανίζει και εμένα την ίδια. Παρακολουθώντας την εκπομπή των Kardashians στο Hulu πολλές φορές η αντίφαση αυτή μεγαλώνει. Για παράδειγμα, στο επεισόδιο που παρακολουθούσα χθες η Kim Kardashian επισκέφθηκε μια pub στο Λονδίνο με τις μητέρες των συμμαθητών και φίλων του γιου της και ήταν η ομάδα των «soccer moms». Καθώς εξερχόταν από την pub η Kim μίλησε για το ποσό ωραίο είναι να νιώθεις φυσιολογικός. Από την άλλη εγώ βλέποντας τους φωτογράφους, τις λιμουζίνες, τον κόσμο που φώναζε… σκέφτηκα ότι τίποτα από όλα αυτά δεν είναι «φυσιολογικό», τουλάχιστον in a conventional way.
Χρύσα Σιμώνη
Hot
Βαθμολογία: 10/10
Το παγκόσμιο είδωλο Rihanna και η PUMA λανσάρουν δύο νέες αποχρώσεις του πολυπόθητου FENTY x PUMA Avanti. Το FENTY x PUMA Avanti είναι ένας αντισυμβατικός συνδυασμός δύο εμβληματικών παπουτσιών του brand, που «δένει» τον υψηλής ποιότητας σχεδιασμό του δερμάτινου ποδοσφαιρικού King με την εξωτερική σόλα του παπουτσιού τρεξίματος, Easy Rider. Το 2ο drop του Avanti είναι διαθέσιμο σε dark myrtle και club navy, σε ανδρικά, γυναικεία και παιδικά μεγέθη, κι αποτελεί μια μοντέρνα εκδοχή που ταιριάζει στο παγκόσμιο trend γύρω από το ποδόσφαιρο, εμπνευσμένη από τα υλικά και τα χρώματα του vintage αθλητισμού. Η προσέγγιση της Rihanna σε αυτό το κλασικό στιλ ανοίγει το δρόμο για μια νέα εποχή συνεργασιών αλλά και έμπνευσης και σίγουρα μπαίνει στο wish list μου!
Not
Βαθμολογία: 3/10
Μια συνεργασία που μπορώ να πω ότι δεν με ενθουσίασε είναι αυτή της Cecilie Bahnsen με τα γνωστά running shoes, ASICS. Καταλαβαίνω πως το point ήταν να δώσει ένα fashionable twist στα κλασικά παπούτσια για τρέξιμο, όμως θεωρώ πως το αποτέλεσμα θυμίζει περισσότερο παιδικά παπούτσια των 90's. Not my favourite!
Αναστασία Πολίτογλου
Hot
Βαθμολογία: 10/10
H μάρκα Athonites αποτελεί πρωτοπόρο στην εφαρμογή των αρχών βιωσιμότητας, σε κάθε στάδιο της διαδικασίας. Καθώς και αυτή τη χρονιά η αρχή αυτή συνέχισε να βρίσκεται στο γενικότερο προσκήνιο, η έμφαση της στη βιομηχανία της ομορφιάς είναι ακριβώς αυτό που απαιτεί κάθε σύγχρονη γυναίκα. Με υλικά άριστης ποιότητας και με κύριο άξονα τη διατήρηση της φύσης για τις επόμενες γενιές, ενώ παράλληλα τα προϊόντα χαρίζουν εξαιρετικά αποτελέσματα, είναι βέβαιο πως και εσείς θα λατρέψετε τα μοναδικά αποτελέσματα στην επιδερμίδα σας.
Not
H Μπρίτνεϊ Σπίαρς, το κορίτσι θαύμα, που έχτισε και γκρέμισε το success story της μέσα σε ελάχιστα χρόινια, κυκλοφόρησε τα απομνημονεύματα της με τίτλο «The Woman in Me» και έχει ήδη πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο αντίτυπα μόνο στις ΗΠΑ την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του. Αν και η ίδια αναφέρει πως έβαλε την καρδιά της μέσα σε αυτό, η αλήθεια είναι πως εξωτερικά μοιάζει με μια ακόμη κίνηση ενός νέου ανθρώπου που προσπαθεί να βρει το δρόμο του.
Κωνσταντίνος Τανιάς
Hot
Βαθμολογία: 10/10
Αναφέρομαι συχνά σε σημαντικές διακρίσεις που αξίζει να ακουστούν, ακριβώς επειδή πιστεύω πραγματικά πως είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις τη σύγχρονη εποχή, με τον ανταγωνισμό να κυριαρχεί σε διάφορους τομείς. Πρόσφατα, πληροφορήθηκα πως η ΙΚΕΑ απέσπασε ένα ασημένιο και δύο χρυσά βραβεία στα Social Media Awards 2023, κατακτώντας τρεις σημαντικές διακρίσεις στα βραβεία που αναδεικνύουν τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές στο χώρο των Social Media. Οι διακρίσεις αυτές είναι αποτέλεσμα του ψηφιακού προσανατολισμού της ΙΚΕΑ, που επενδύει στις digital πλατφόρμες, αξιοποιώντας καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία για την πιο αποτελεσματική χρήση των social media με μετρήσιμα αποτελέσματα.
Not
Βαθμολογία: 2/10
Από την άλλη, υπάρχουν και κάτι accounts για των οποίων την ύπαρξη στα social πολλές φορές αναρωτιέμαι. Χιλιάδες followers και περιεχόμενο χωρίς κάποια ιδιαίτερη ουσία, με κοινό που παρόλα αυτά παραμένει πιστό και δεν παίρνει πίσω το follow. Είναι σημαντικό να ακολουθούμε κάτι το οποίο έχει τον τρόπο να αποτυπώνεται στο μυαλό μας για το περιεχόμενό του, είτε αυτό έχει να κάνει με προϊόντα για το σπίτι, ρούχα είτε κάτι με νόημα που συμβάλει στο να μας κάνει καλύτερους ανθρώπους. Ζωντανό παράδειγμα αποτελεί η περίπτωση του influencer Σπύρου Πανόπουλου. Διαβάστε εδώ το success story του.