Ο eclecti Οίκος Ralph Lauren λανσάρει το "The 888 House", μια σουρεαλιστική ψηφιακή boutique, η οποία συνδυάζει με αρμονικό τρόπο την φαντασία με την πραγματικότητα. Συμπίπτοντας με την κυκλοφορία της νέας του τσάντας «RL 888», ο Ralph Lauren ανοίγει τις πόρτες στο καινοτόμο και πολυτελές αυτό spot μέσα σε ένα τοπίο της ερήμου, εμπνευσμένο από το αμερικανικό φυσικό πάρκο, Joshua Tree.
The eclectic bag collection
Εν όψει της επιστροφής του Ralph Lauren στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης τον Σεπτέμβριο μετά από μια παύση τεσσάρων ετών, ο Αμερικανός σχεδιαστής αποκαλύπτει ήδη μερικούς από τoυς άσους που έχει στο μανίκι του. Σχεδιασμένη για να συμβολίζει μια νέα εποχή, το fashion house παρουσίασε τη συλλογή τσαντών «RL 888» που αντλεί έμπνευση από την εμβληματική αρχιτεκτονική της Νέας Υόρκης. Με καθορισμένες γωνίες και μια ιδιαίτερη και ενδιαφέρουσα καμπυλότητα, το σχήμα της καινούργιας αυτής collection είναι το πρόσφατο παράδειγμα της αγάπης του designer για την αντιπαράθεση. Η τσάντα είναι εκλεπτυσμένη αλλά μοντέρνα και το brand περιγράφει «την αμετάβλητη ομορφιά του «RL 888» ως συμπλήρωμα «του ανεξάρτητου πνεύματος και του προσωπικού στιλ της γυναίκας που γράφει τη δική της ιστορία σε ό,τι κι αν αγαπά. Είναι τολμηρή και ρομαντική, μοντέρνα αλλά διαχρονική, όπως η τσάντα που κουβαλά.»
Διατίθεται σε εφαρμογή χιαστί, επάνω λαβή και mini-crossbody-chain. Κάθε τσάντα κατασκευάζεται από τεχνίτες στη Φλωρεντία της Ιταλίας, για να ενσαρκώσει την ακριβή και εξαίσια χειροτεχνία του brand. Η «RL 888» θα είναι διαθέσιμη σε διάφορες μορφές, με το σχέδιό της να αποτελείται από 36 pieces που κόβονται στο χέρι, συναρμολογούνται έξυπνα σε μια σταθερή κατασκευή και φινιρίζονται με ένα γλυπτό λογότυπο "RL". Για να γιορτάσει τη νέα άφιξη, ο Ralph Lauren αποκαλύπτει ταυτόχρονα το "The 888 House", ένα εικονικό κατάστημα που αντιστοιχεί σε μια «ψηφιακή έκφραση», που δημιουργήθηκε με χρήση τεχνολογίας εικόνων που δημιουργείται από υπολογιστή. Οι επισκέπτες ταξιδεύουν σε διαφορετικούς χώρους, όπου παρουσιάζονται οι συλλογές του deluxe label, καθώς και το πολυτελές new entry. Έχουν τη δυνατότητα όχι μόνο να βυθιστούν σε αυτόν τον εξιδανικευμένο και πολύπλευρο κόσμο – που έχει αποδοθεί σχολαστικά για να απηχεί το άψογο βλέμμα του brand στη δεξιοτεχνία - αλλά επίσης να αγοράσουν ό,τι επιθυμούν από το display.
«Η δημιουργική καινοτομία βρίσκεται στην καρδιά του DNA του Ralph Lauren και βρισκόμαστε σε ένα ταξίδι για να ζωντανέψουμε το brand μας με νέους τρόπους για να προσελκύσουμε την επόμενη γενιά καταναλωτών πολυτελείας, που ονειρεύονται και ζουν όλο και περισσότερο στον ψηφιακό χώρο. Ο Ralph Lauren ήταν πρωτοπόρος στην εισαγωγή της ιδέας του βιωματικού λιανικού εμπορίου και στη δημιουργία κινηματογραφικών εμπειριών καταστημάτων που ξεπερνούν τις αγορές και ήταν μια από τις πρώτες μάρκες που έφεραν τη μόδα πολυτελείας στο διαδίκτυο πριν από δύο δεκαετίες. Σήμερα, για άλλη μια φορά ξεπερνάμε τα όρια και μεταμορφώνουμε την εμπειρία αγορών δημιουργώντας έναν εντελώς νέο ονειρικό κόσμο». Αυτά είναι τα λόγια που έχει μοιραστεί το δημοφιλές brand μέσα από την επίσημη ανακοίνωσή του. Αυτή η ψηφιακή επιδρομή προαναγγέλλει ορισμένες από τις μελλοντικές επιχειρήσεις της εταιρείας που θα έρθουν, καθώς σκοπεύει να συνεχίσει να εξερευνά ευκαιρίες στο Web3 και παρόμοια καινοτόμα περιβάλλοντα όπου τα όρια μεταξύ του ψηφιακού και του φυσικού είναι ρευστά.