H Air France συνεργάζεται με τον Simon Porte Jacquemus για να δημιουργήσει το πρώτο loungewear σετ για τους επιβάτες της πρώτης θέσης. Η αποκλειστική αυτή συλλογή αποκαλύφθηκε χθες στο Παρίσι και αποτελεί μέρος της νέας εμπειρίας ταξιδιού που προσφέρει η γαλλική αεροπορική εταιρεία στην κατηγορία La Première, την πιο πολυτελή κατηγορία της. Το σετ θα είναι διαθέσιμο για τους first-class επιβάτες από αύριο.

H Air France αναγνωρίζει την αξία της άνεσης και της κομψότητας για τους επιβάτες της, κι έτσι η νέα αυτή συλλογή έρχεται να ενισχύσει τη φιλοσοφία της για την παροχή μιας εξαιρετικής travel experience. Ο Fabien Pelous, διευθυντής εμπειρίας πελατών της εταιρείας, δήλωσε: «Είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε με τον Jacquemus και την καινοτόμο δημιουργικότητά του για να σχεδιάσουμε ένα νέο σετ ρούχων για χαλάρωση, το οποίο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στις σουίτες της La Première. Κάθε λεπτομέρεια μετράει όταν δημιουργούμε τις ιδανικές συνθήκες για ταξίδια που καταφέρνουν να μείνουν αξέχαστα, και αυτή η συνεργασία ενισχύει τη δέσμευσή μας να βελτιώσουμε κάθε στιγμή που το κοινό περνά σε αυτήν την εξαιρετική καμπίνα».

Η Air France, αν κι έχει συνεργαστεί με κορυφαίους σχεδιαστές για να δημιουργήσουν τις στολές του πληρώματος και του προσωπικού της (με πιο πρόσφατο συνεργάτη τον Christian Lacroix), αυτήν τη φορά επεκτείνει τη συνεργασία της και σε ρούχα χαλάρωσης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Το σετ που σχεδιάστηκε, το οποίο ονομάζεται "Le Pyjama", είναι φτιαγμένο από βαμβάκι σε navy μπλε χρώμα και διαθέτει το χαρακτηριστικό logo της εταιρίας με τον ιππόκαμπο, μαζί με τα φτερά της Air France. Στο πίσω μέρος υπάρχει ένα κεντημένο κορδόνι grosgrain με το λογότυπο του Jacquemus, προσφέροντας μια αίσθηση κομψότητας και πολυτέλειας.

Kάθε επιβάτης της πρώτης θέσης παραλαμβάνει το σετ του σε μια όμορφα σχεδιασμένη θήκη από ποπλίνα, η οποία έχει σχήμα μαξιλαριού και είναι διαθέσιμη σε δύο χρώματα, κόκκινο ή μπλε. Η θήκη κλείνει με τα χαρακτηριστικά στρογγυλά-τετράγωνα κουμπιά του Jacquemus, προσφέροντας μια ακόμα πινελιά πολυτέλειας στην όλη εμπειρία. Το σετ διατίθεται σε τέσσερα μεγέθη, από μικρό έως oversized, και προσφέρει δύο επιλογές για το πάνω μέρος: με V-λαιμό και κομψή εφαρμογή ή με κανονική λαιμόκοψη κι ελαφρώς πιο relaxed εφαρμογή.

H νέα εμπειρία περιλαμβάνει επίσης τα πολυτελή κλινοσκεπάσματα της Dumas Paris, ένα σετ αξεσουάρ με προϊόντα της Sisley κι exclusive cocktails που έχει επιμεληθεί ο γνωστός mixologist Matthias Giroud. Όλα αυτά αποτελούν μέρος της στρατηγικής της Air France για την αναβάθμιση της προσφοράς της στην υψηλή κατηγορία, η οποία περιλαμβάνει και τον νέο σχεδιασμό των σουιτών La Première, που προσφέρουν περισσότερο από 35 τετραγωνικά μέτρα χώρου, με μια θέση και μια πολυθρόνα που μετατρέπεται σε πλήρες κρεβάτι.
Φωτογραφίες: Courtesy of Air France & @jacquemus