Οι fans του διάσημου οίκου Alexander McQueen, μέσα από το νέο διαδικτυακό χώρο, θα έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν σε καινούριες και παλιότερες κολεξιόν, να ξαναδούν κομμάτια που έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον του κόσμου, αλλά και πλούσιο υλικό από όλα τα shows προηγούμενων σεζόν. Μεγαλύτερο, όμως, ενδιαφέρον έχει το online κατάστημα My McQueen, όπου θα διατίθενται όλες οι Alexander McQueen δημιουργίες, τόσο από την κύρια κολεξιόν όσο και από την πιο προσιτή McQ. Από την ψηφιακή μπουτίκ δε θα μπορούσε να λείπει όλη η συλλογή με τα μαντίλια και τις θρυλικές νεκροκεφαλές. H Τζόναθαν Ακερόιντ, πρόεδρος του αγγλικού οίκου, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με το νέο ψηφιακό απόκτημά μας. Νιώθουμε πως διαθέτουμε πια ένα σπίτι όπου και τα δυο brands μας μπορούν να συνυπάρχουν κάτω από την ίδια στέγη. Η επανασχεδίαση της ιστοσελίδας μας δε θα μας φέρει μόνο καινούριο κοινό, αλλά θα αλλάξει και τον τρόπο με τον οποίο θα λανσάρουμε τις δημιουργίες μας και θα επικοινωνούμε με τον κόσμο».
ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ