Επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για τη χειραφέτηση των γυναικών σε όλο τον κόσμο, η United Colors of Benetton με την ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας εγκαινιάσε το hashtag #UnitedByHalf, προκειμένου να προωθήσει τη διαφημιστική εκστρατεία για την ισότητα των φύλων που δημιουργήθηκε στην Ινδία και θα προβληθεί σε όλο τον κόσμο. Σε περισσότερα από πενήντα χρόνια αγώνων για τα κοινωνικά θέματα, και προσφάτως με τη δράση της για τη βελτίωση της ζωής των γυναικών στο πλαίσιο του Προγράμματος Ισχυροποίησης Γυναικών, αυτή είναι η πρώτη φορά που η Benetton αμφισβητεί ευθέως κοινωνικές συμπεριφορές που επικρατούν σε μία από τις κυριότερες παγκόσμιες αγορές της. Η νέα διαφημιστική εκστρατεία #UnitedByHalf –όπως και η #UnitedbyDonts, μια εκστρατεία που λανσαρίστηκε σε όλη την Ινδία το περασμένο έτος– επιχειρεί να δώσει ευρύτερη φωνή στις κοινωνικές ανησυχίες και να προωθήσει το Πρόγραμμα Ισχυροποίησης Γυναικών. Και οι δύο εκστρατείες αμφισβητούν ευθέως τα κοινωνικά στερεότυπα στην Ινδία σχετικά με το ρόλο της γυναίκας. Οι στόχοι των προγραμμάτων –που αφορούν στην ισότητα των φύλων και την ισχυροποίηση των γυναικών– θα επιτευχθούν μέσω πέντε βασικών πρωτοβουλιών: βιώσιμο επίπεδο διαβίωσης, όχι στις διακρίσεις, ναι στις ίσες ευκαιρίες, πρόσβαση στην υγεία, ποιοτική μόρφωση και τέλος σε κάθε μορφής βίας ενάντια στις γυναίκες σε όλο τον κόσμο.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΡΙΑ ΑΡΑΜΠΑΤΖΙΔΟΥ