fbpixel

Search icon
Search
Nevro - The Blazer Concept: Τα εμβληματικά σακάκια που έχουν γίνει talk of the town
MAGAZINE

Nevro - The Blazer Concept: Τα εμβληματικά σακάκια που έχουν γίνει talk of the town

H σχεδιαστική υπεροχή της Ελεάννας Ταμπούρη δεν άργησε να φανεί


H Nevro, σύμφωνα με την Ελεάννα Ταμπούρη, βασίζεται σ’ ένα πολύ ιδιαίτερο concept, το σακάκι, το πιο βασικό κομμάτι της γυναικείας γκαρνταρόμπας. Ουσιαστικό, νευραλγικό, μπορεί να κάνει κάθε στιλιστική επιλογή να ξεχωρίζει, ενώ σε συνδυασμό με τη σχεδιαστική της ματιά -ένα mix παράδοσης και elegance- έρχεται να αφήσει ένα νέο στίγμα στον κόσμο της μόδας. Με μόλις έναν χρόνο παρουσίας στον χώρο, η δημιουργός χαράζει ήδη τη δική της επιτυχημένη πορεία!

Τι υποδηλώνει το όνομα Nevro; 

Έχω υπάρξει αθλήτρια του αλπικού σκι και είχα την τύχη να έχω τον πατέρα μου στις εκκινήσεις των αγώνων να με εμψυχώνει πάντα λέγοντάς μου να μπαίνω «με νεύρο». Μια έκφραση που με κυνηγάει σε ό,τι κάνω στη ζωή μου!

Ποια είναι τα στοιχεία του DNA της εταιρίας σας που την έκαναν να ξεχωρίσει τόσο γρήγορα; 

Προσπαθούμε να είμαστε αυθεντικοί. Η Nevro αντιπροσωπεύει τη χειροποίητη δημιουργία, καθώς κάθε σακάκι κόβεται και ράβεται ένα προς ένα. Οραματιστήκαμε ρούχα με απαλότητα, άνεση, ατομικότητα και διαχρονικότητα. Ένα μοντέρνο coolness και casualism με δόσεις couture. Η ιδέα ήταν να δημιουργήσουμε μια περσόνα με αξίες, που είναι ανεξάρτητη κι ελεύθερη, αλλά εκφράζει και το ανδρικό alter ego της. Είναι κομψά ατίθαση, αδάμαστη μ’ έναν αριστοκρατικό τρόπο. Το brand έχει ως σκοπό την υποστήριξη του “The Hellenic Initiative”. 

ak7b5016a.jpg

Τι έχετε κατορθώσει μέχρι στιγμής;

Από τη μέρα ίδρυσης του brand αποφασίσαμε να δίνονται ποσοστά σε κάποιους οργανισμούς και να γίνονται συνεργασίες. Μέχρι στιγμής, υπάρχει έντονη δραστηριότητα με το “The Hellenic Initiative”, καθώς δίνουμε το «παρών» σε κάθε δημοπρασία για την ενίσχυση δράσεων που έχει ανάγκη η χώρα μας. Σκοπός μας είναι η ανεύρεση οργανισμών που βοηθούν ουσιαστικά, χωρίς ωστόσο αυτό να γίνεται πάντα γνωστό.

Ποιος ο ρόλος του sustainability στη διαμόρφωση των συλλογών σας; 

Ασχοληθήκαμε πολύ με την κοινωνική σημασία της βιωσιμότητας. Έτσι, το ένα τρίτο των προμηθευτών μας είναι από την Ελλάδα και τα βελούδινα υφάσματά μας έρχονται από μια μονάδα παραγωγής της Ιταλίας του 1880. Για το πισλί χρησιμοποιούμε superior wool, ενώ τα T-shirts μας φτιάχνονται από οργανικό βαμβάκι. Επίσης, η συσκευασία των Nevro Icons είναι πλήρως ανακυκλώσιμη. Προσπαθούμε να δημιουργούμε προϊόντα διαχρονικά που να περνούν από γενιά σε γενιά. Ολόκληρη η capsule σειρά “Thourios” βασίστηκε σε εργαστήρια και στην εξειδίκευση τοπικών τεχνιτών. Με τη δράση “Ethical Consumerism”, μια φορά τον χρόνο κάποια προϊόντα, στα οποία ενδεχομένως διαπιστώθηκαν ψεγάδια, πωλούνται με έκπτωση. Η επανάσταση δεν κοιμάται και κάθε εταιρία θα πρέπει να κάνει μερικά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση.

nevroblazer25121.jpg

Υπάρχουν προτεραιότητες που θέτετε κατά τη σχεδίαση των collection σας;

Είναι θέμα έμπνευσης. Το κινητό μου είναι γεμάτο notes και φωτογραφίες. Δημιουργώ με βάση τις δικές μου ανάγκες, εμπνέομαι από γυναίκες με έντονο προσωπικό στιλ και ταινίες. Η επιλογή των υλικών είναι το Α και το Ω, ενώ όλη η προσοχή εστιάζεται στα δείγματα, πριν καταλήξουμε στο τελικό προϊόν.

Τι νέο θα δούμε από εσάς; 

Coming soon, σε λιγότερο από 4 μήνες!

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2022